Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-10-07, 22:25
Witam.
Z grobem ogólnie nic za wiele się nie dzieje.Zmieniłem z przodu gwint na jakiś nowy noname na próbę i śmiem twierdzić że lepiej wybiera nierówności od FK.
Jest bardziej komfortowy i nie ma wcale większego zakresu pracy,skoku jak wcześniejszy.
Od wymiany uszczelki pod głowicą i założeniu nowej głowicy zrobiłem 6tyś kilometrów i ubyło mi około litr oleju.Po małej rewizji
przewodów coolera i turbiny nie znalazłem nic niepokojącego.Miałem puszczoną odmę pod auto,tzn nad kompresor klimy i od zawsze był "wilgotny" od oleju.
Z ciekawości czy to silnik już powoli ma przedmuchy,(ogólnie z odmy jak i z szabelki jakiś "wiatrów" nie stwierdziłem) założyłem oil tanka.
Z czasem zobaczymy gdzie ten olej ubywa,bo przed ruszeniem czapki ubywało o połowę mniej.Rozważam jeszcze jedną opcję,któryś uszczelniacz zaworowy siedzi.Tragedii z tym olejem nie ma,dymu niebieskiego również ale z czystej ciekawości spróbuje to rozgryźć.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Wodz 2016-10-07, 22:25, w całości zmieniany 1 raz
czasem się tak dzieje, że jak uszczelni się głowicę na tip-top to ujawniają się wszelkie niedoskonałości tłoków i pierścieni, przez gówno motor zaczyna brać więcej oleju właśnie spodem
Ale skoro już to miałeś robione to chyba można wykreślić z listy przyczyn
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-10-10, 20:22
Płonek napisał/a:
czasem się tak dzieje, że jak uszczelni się głowicę na tip-top to ujawniają się wszelkie niedoskonałości tłoków i pierścieni, przez gówno motor zaczyna brać więcej oleju właśnie spodem
Ale skoro już to miałeś robione to chyba można wykreślić z listy przyczyn
O takim "zjawisku" mi wiadomo ale wcześniejsza głowica też była na "zero" wyremontowana.
Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 30 Mar 2010 Posty: 561 Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2016-10-12, 00:08
Płonek napisał/a:
czasem się tak dzieje, że jak uszczelni się głowicę na tip-top to ujawniają się wszelkie niedoskonałości tłoków i pierścieni, przez gówno motor zaczyna brać więcej oleju właśnie spodem
Ale skoro już to miałeś robione to chyba można wykreślić z listy przyczyn
W sumie potwierdzam.. Taki przypadek był u mnie i żałowałem ze na samym początku nie zmieniłem pierścieni..
Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 205 Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-11-26, 19:43
artur_91.1991 napisał/a:
Z nadmiernym poborem oleju doszedłeś już gówno jest winowajcą?
Tak jak by Jak szybko zjadł olej tak szybko przestał go zjadać.Tak na serio to nie mam zielonego pojęcia gówno się stało,pali olej w normie jak zawsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum