No a jak jest w np mk4? To nie jest tak że wskazówka stoi na 90 jak temperatura jest w zakresie 75-100? Podejrzewam że wahania temperatury nadal będą..
Ostatnio zmieniony przez Ziomek 2016-05-07, 16:42, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-05-07, 22:03
Takie coś ulepiłem i działa
Jeszcze tylko muszę przełożyć czujnik temperatury dla blatu,bo zamontowałem z mk3 czteropinowy i fiksuje. Dobrze mi mówił znajomy elektryk,ale ja jak to ja,nie uwierzę,dopóki nie spróbuję...
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-11-10, 21:12
Ostatnio w Polsce moda na odkopywanie trupów,to i ja odkopię (temat,tak dla jasności)
Po długich poszukiwaniach,udało się znaleźć boczki 3D w skórze.
Rewelacyjne nie były z racji dziur porobionych na głośniki. Swoją drogą,jak trzeba mieć sprany łeb,żeby coś takiego zrobić w skórzanych boczkach?...
Łatwo nie było,ale pokonałem to
Udało się też nabyć takie oto przedłużenie tynelu
W sobotę montaż wszystkiego
Dzisiaj odwiedziłem też hamownię i zrobiliśmy pomiar. Z mocą szału ni ma,bo bez zmian,ale mierzyłem go na wtryskiwaczach dwusprężynowych z rozpylaczami SB. Niuton za to poszedł grubo ponad 100 do góry i to mnie cieszy
W przyszłym tygodniu,pomiar na Mercach (265).
Poniżej dla porównania zamieszczę dzisiejszy wykres i ten z Fabryki Mocy,sprzed 4 lat.
Michał_1977 jakby to powiedział ksiądz Natanek "jeśli już brakuje Ci trakcji to wiedz, że coś się dzieje"
Katalogowo które wtryski (SB czy z Merca) mają większą wydajność/wielkość otworów?
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-11-13, 08:48
KaziK napisał/a:
Katalogowo które wtryski (SB czy z Merca) mają większą wydajność/wielkość otworów?
Z Merca są wydajniejsze.
Bartek_R napisał/a:
Podoba mi się ten wykres teraz
Dzięki,Bartuś
GOT_SPL napisał/a:
Fajny wykres, Michał myśl przez zime nad napędem Synchro
Dzieki Damianie. gówno do Syncro - mój siostrzeniec kupił całego Golfa mk2 z Syncro,z myślą,że będzie remontował budę. Niestety,przerosła go ta cała operacja.
Golf ma iść na żyletki,ale nie będą brał tego Syncro,z bardzo prostego względu - nie będę ciął swojego Golfa,tylko po to,żeby mógł się odpychać na 4 buty. Kiedyś myślałem o tym,ale nie tędy droga.
Niech się ślizga a przez zimę będę myślał nie nad Syncro,tylko nad SWAP-em
Teraz tak,bo wczoraj już nie miałem siły,więc dzisiaj wrzucam fotki:
Takie cusik dostałem jeszcze od siostrzeńca,ale jest z wersji Syncro i nie wiem,czy dobrze siądzie na tunelu.
Generalnie,to chodzi mi najbardziej o przełączniki,bo wreszcie trzeba zrealizować montaż elektrycznych wind
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2016-11-13, 08:50, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-11-18, 19:18
Kurna człowieki,jest progres!
Niedawno robiłem klientowi VW Sharana lifta (00-10) i zaciekawiły mnie uszczelki w drzwiach,bo mają tą wewnętrzną wargę,która ma wyłożyć się na tapicerce,słupkach,etc.
Efekt jest taki,że zamówiłem takowe uszczelki przednich drzwi u handlarza,który wysyłał mi różne blachy do tego Sharana i zamontowałem.
Spasiło jak w mordę strzelił
Stare,popękane,postrzępione i dziurawe,poszły spać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum