Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2015-12-08, 20:02 Audi A4 B5 1.8T Quattro US
W sobotę zakupiłem auto na pewno znane wielu osobom z forum. Audi A4 B5 1.8T Quattro w wersji US, którego jeszcze we wrześniu właścicielem był erbete, któremu chciałem podziękować za udzielone informacje przez telefon. Jak można zobaczyć w jego temacie, to wyglądem postawił poprzeczkę dość wysoko Oczywiście mam nadzieję, że u mnie nie będzie gorzej.
- Marka: Audi
- Model: A4 B5 US
- Rok produkcji: 2000
- Kolor: Biały
- Silnik: 1.8T AWM
- Moc: seria 170KM, ale jest jakiś "czip" na 200KM
- Wyposażenie:
- US
- szara skóra
- xenon
- klimatronik
- 10 poduch powietrznych
W planach jest OEM+, ale póki gówno to trzeba poprawić trochę niedociągnięć.
Z racji, że jak wracam z pracy robi się ciemno, to takie o fotki robione workiem po kartoflach:
Ostatnio zmieniony przez misieksnk 2015-12-08, 20:03, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Polo GTI
Silnik: Tttturbo
Imię: Kamil Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 922 Skąd: Lecka
Wysłany: 2015-12-09, 19:36
sam nad nią chwilkę myślałem jak była wystawiona na sprzedaż
audi było ładne u poprzedniego właściciela, teraz musisz znaleźć jakieś w miarę ciekawe koło, gwint i będzie bajka
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-02-05, 20:54
W tym roku jeszcze nic nie pisałem, ale to dlatego, że nie ma za bardzo o czym. Auto jeździ i cieszy z każdym pokonanym kilometrem
Na początku roku podczas przyspieszania coś zaczęło się nabijać. Okazało się, że to przegub wewnętrzny przedniego lewego koło, więc musiał wpaść nowy. Założony LPR, bo Spidana nie było, ale podobno też nie jest zły.
Oprócz tego z racji, że poprzedni właściciel wyciął kata, a nie usunął sondy ze sterownika auto cały czas jeździło w trybie awaryjnym i raziło Checkiem w oczy, sonda została wyłączona w sterowniku. Było przy tym trochę problemów, ale ostatecznie udało się to ogarnąć. Teraz auto lepiej jedzie i nie razi kontrolką w oczy
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-03-26, 14:48
23.02 auto pojechało do Jasła na założenie podtlenku, niestety tylko LPG
Dlaczego do aż do Jasła? Bo każdy gazownik w Sanoku i okolicach jak usłyszał, że chce instalację do 1.8T na 250KM, to nie wiedział jak to ugryźć. Auto trafiło do Gregor10 i zostało wyposażone w instalację na podzespołach:
sterownik - LPG TECH
reduktor - KME RED.1 GOLD GT
wtryski - DRAGON
Wszystko jest ładnie zamontowane, tak że na pierwszy rzut oka nie rzuca się w oczy, jedynie butla w bagażniku, a to niestety tylko dlatego, że w USA wnęka na koło nie jest płaska, ponieważ pod spodem jest dodatkowy zbiornik EVAP.
Póki gówno jestem zadowolony, bo auto nie straciło na mocy, więc frajda dalej jest.
A tak sobie schowałem przycisk we wnętrzu
A tak wygląda komora silnika
Ostatnio posypały się dwa łożyska w kołach w lewym przednim i prawym tylnym. Kupione Ruville, ale w środku miła niespodzianka, bo były FAG Kilka groszy dzięki temu zostało w kieszeni.
Dostałem też mały prezent w postaci ori tablicy USA Może nie jest z Ohio, skąd auto przyjechało, ale przyjemny gift
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-04-17, 19:23
Wczoraj z racji że sobota i cały dzień wolny, to zabrałem się za modyfikację reflektorów. W tym celu jakiś czas temu kupiłem reflektory w wersji EU, aby przeszczepić wkład, aby była możliwość założenia białej pozycji. Mod niewielki, ale przynajmniej spokojnie będzie można przez Lesko jeździć.
Przy okazji rozebrania lamp na części pierwsze sprawdziłem jak wygląda odbłyśnik w soczewce. Okazało się, że odbłyśnik w zakupionych lampach jest w lepszym stanie niż mój, więc przy okazji podmieniłem go w lampach. Możliwe, że jest to efekt założenia przez kogoś wcześniej xenonów H.I.D., więc one też póki gówno wyleciały. Po złożeniu i założeniu zwykłej żarówki halogenowej światło w nocy jest znacznie lepsze niż na tych H.I.D.ach.
I bandyta bez lamp
Gril jest póki gówno paskudny, ale to dlatego, że chce aby czarna farba zeszła całkiem i został chrom.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-11-20, 16:18
Dawno nic nie pisałem. Modów jakichś większych w ostatnim czasie nie było, więc nie było się czym chwalić.
Wpadł grill w plaster miodu
Ostatnio znalazłem na necie felgi 18" z oponami w mega okazyjnej cenie, więc pojechałem zobaczyć gówno to. Okazało się, że są to felgi z Mercedesa 18" 8,5J przód i 9,5J tył. Chwila zastanowienia i były w bagażniku. Później szukanie czy przy Quattro można stosować różne szerokości, jednak najważniejsze jest aby obwód koła nie przekraczał 3% i opony były takiego samego rozmiaru, więc miarka w łapę i okazuje się, że przy różnica obwodu opony między 8,5J a 9,5J z takimi samymi oponami to 0,3%, więc będzie OK. Przez zimę trochę odnowić i będą na lato
W czwartek wpadł wydech z nierdzewki 2,5" od turba po końcowy tłumik. Jeszcze będzie zrobiony inaczej, ale muszę ogarnąć jakiś tłumik inny, aby wstawić zamiast środkowego, a później sama rura.
Ostatnio zmieniony przez misieksnk 2016-11-20, 16:25, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum