FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpalanie diesla!!
Autor Wiadomość
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-17, 20:14   Odpalanie diesla!!

Witam. Tak odpala mi 1.9 tdi 110 w takie mrozy, gówno o tym sądzicie ?? Trochę zatrzęsło silnikiem i budą :-/ Świece grzeją akumulator kręci i rozrusznik zmieniałem, ale mimo tego nie chce od razu załapać.


https://youtu.be/AY4BeWgiwRA
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 20:25   

jaki olej jest w silniku?
-5` i tak odpala?
Czujnik temperatury warjuje czy jak? Podepnij auto pod kompa i czy czujnik temp. wody nie pokazuje źle.
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 20:29   

Abs sie swieci podczas krecenia. Aku do wymiany albo rozrusznik juz niedaje rady. Jak nie bedzie mial porzadnego strzala to tez niebedzie dobrze palil.
I tak jak kolega wyzej cos z czujnikiem temp jest niehalo
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-17, 20:45   

Czujnik temp. dobrze pokazuje na kompie a zegarami się nie sugerujcie bo licznik do naprawy.
A jeśli chodzi o olej to Castrol 10w40
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-01-17, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-17, 21:01   

Dodam jeszcze że akumulator dwu letni firmy Centra Plus 74ah.
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 21:23   

To ze dwuletni nie znaczy ze dobry. Podepnij kompa i zobacz jakie obroty sa jak krecisz
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-17, 21:37   

matiszi napisał/a:
To ze dwuletni nie znaczy ze dobry. Podepnij kompa i zobacz jakie obroty sa jak krecisz

Jak to sprawdzić ?? :-? Mam polskiego vaga jak coś :-/
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 21:38   

W grupie i w okienku gdzie masz predkosc silnika. Tj tam gdzie po zapaleniu masz obroty :-)
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-17, 21:52   

matiszi napisał/a:
W grupie i w okienku gdzie masz predkosc silnika. Tj tam gdzie po zapaleniu masz obroty :-)

Ok to jutro sprawdzę :-> a jakie powinny być mniej więcej ?? :-/
 
 
 
matiszi
Średniozaawansowany


Samochód: S8 d2
Silnik: V8
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 146
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-01-17, 21:53   

Kolo 200
Ostatnio zmieniony przez matiszi 2017-01-17, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-01-17, 22:51   

Jeśli masz kabel sprawdz też kąt wtrysku, może rozjechany.
 
 
Ares
Zaawansowany


Samochód: A6 C4 Avant
Silnik: AEL+
Imię: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 406
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-01-18, 09:05   

Akumulator sprawdź, tj. podładuj i zobacz czy duża różnica, jeśli chodzi o dzisiejsze baterie to dwuletni czasem znaczy złom.
Filtr paliwa w jakim stanie? Jeśli masz korek od spodu to "spuść wodę".
Czujnik temp cieczy można wziąć na szybki test:
Sprawdź rozruch z zapiętym i z odpiętym czujnikiem.
Punkty masowe i kabel plusowy z aku do rozrusznika można przejrzeć też.
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-18, 09:46   

matiszi napisał/a:
Kolo 200

Sprawdzałem dziś na zimnym silniku to ma 189 obrotów. To nie za mało ??
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-18, 09:47   

Ares napisał/a:
Akumulator sprawdź, tj. podładuj i zobacz czy duża różnica, jeśli chodzi o dzisiejsze baterie to dwuletni czasem znaczy złom.
Filtr paliwa w jakim stanie? Jeśli masz korek od spodu to "spuść wodę".
Czujnik temp cieczy można wziąć na szybki test:
Sprawdź rozruch z zapiętym i z odpiętym czujnikiem.
Punkty masowe i kabel plusowy z aku do rozrusznika można przejrzeć też.

Posprawdzam sb to wszystko kolego ;)
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-19, 09:36   

spiczi napisał/a:
Jeśli masz kabel sprawdz też kąt wtrysku, może rozjechany.

Kąt wtrysku oscyluje w granicach 55, to raczej chyba dobry jest :-/
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-01-19, 10:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
spiczi
Zaawansowany


Samochód: 1J5, H6
Silnik: ASZ, AQQ
Imię: krzysiek
Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 478
Skąd: Rz
Wysłany: 2017-01-20, 23:28   

riko napisał/a:
spiczi napisał/a:
Jeśli masz kabel sprawdz też kąt wtrysku, może rozjechany.

Kąt wtrysku oscyluje w granicach 55, to raczej chyba dobry jest :-/


Jeśli to wartości przy zagrzanym silniku 90st, w grupie 01 i nastawach podstawowych to jest ok.


Jak sprawa wygląda z wtryskami? jak odpalisz jakie mają korekcje ? Jak z korekcjami przy silniku zagrzanym? Czy przy zagrzanym silniku odpala dobrze ?
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-21, 11:43   

Przy zagrzanym silniku pali dobrze, a wtryski sprawdzałem ostatnio ze znajomym przy rozgrzanym silniku i wszystko niby ok, mieści się w granicach. Wszystkie podają mniej więcej tą samą dawke. Ale wrzucę jeszcze fotkę w razie czego :-/
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-01-21, 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-21, 11:54   

Jeszcze jedna sprawa Panowie bo ściągnąłem filtr paliwa by spuścić wodę i po założeniu cały czas idzie powietrze i jeszcze gorzej pali bo muszę dłużej kręcić. Wszystko pozakładałem tak jak było i nawet sprawdzałem dwa razy i dalej to samo. Czy muszę wymienić na nowy filtr ?? :-?
Ostatnio zmieniony przez riko 2017-01-21, 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2017-01-21, 12:44   

riko napisał/a:
Czy muszę wymienić na nowy filtr ??

Pożycz od kogoś na chwilę.
 
 
Ares
Zaawansowany


Samochód: A6 C4 Avant
Silnik: AEL+
Imię: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 406
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-01-21, 17:08   

wode spuszcza się bez demontażu. Jeśli jest powietrze to albo źle złożone, albo trzeba odpowietrzyć, , jaki masz model filtra? jeśli jest śrubka z góry to ją odkręć i wlej tamtędy paliwo na full.
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-22, 14:46   

Ares napisał/a:
wode spuszcza się bez demontażu. Jeśli jest powietrze to albo źle złożone, albo trzeba odpowietrzyć, , jaki masz model filtra? jeśli jest śrubka z góry to ją odkręć i wlej tamtędy paliwo na full.

A ja właśnie sobie zdemontowałem żeby było mi lepiej spuścić wodę. Myślę, że może te oringi na zaworku zwrotnym są już pewnie wygniecone i może dlatego tak się teraz dzieje po demontażu. A filtr mam taki jak na zdjęciu :-/

a6d58732490ca68595299220b78c.jpg
Plik ściągnięto 7701 raz(y) 10,98 KB

 
 
 
Ares
Zaawansowany


Samochód: A6 C4 Avant
Silnik: AEL+
Imię: Maciek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 406
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-01-28, 19:38   

riko, ogarnąłeś temat?
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-29, 16:32   

Ares napisał/a:
riko, ogarnąłeś temat?

Jak narazie tylko pozbyłem się powietrza z układu, a z tym paleniem to dalej bez zmian. Jutro pewnie zamówię czujnik temperatury bo jakiś czas temu założyłem zwykłe badziewo z toprana za parę złotych :-/ :-/ gówno myślicie o tym czujniku ?? http://allegro.pl/czujnik...6696750025.html
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-01-29, 18:11   

prosty test zrób wypnij wtyczke z czujnika i spróbować zapalić ,bez czujnika dostanie innna dawke i od szczała ma załapać
 
 
riko
Średniozaawansowany

Samochód: Audi A3
Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 149
Skąd: okolice jasła
Wysłany: 2017-01-29, 22:21   

GOT_SPL napisał/a:
prosty test zrób wypnij wtyczke z czujnika i spróbować zapalić ,bez czujnika dostanie innna dawke i od szczała ma załapać

Tak właśnie zrobiłem i wydaje mi się że lepiej zapalił :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 18