Nie zrozumieliśmy sie chyba. Ja nie mam nic do pomysłów na modyfikacje, tylko do samego pomysłu wykonania. Jestem świadom, że naszym głównym ograniczeniem są fundusze i człowiek zawsze kombinuje jak może, żeby dało się to zrobić w realnych pięniądzach. No ale z drugiej strony trzeba też pomyśleć o własnym bezpieczeństwie. Nie ma strefy zgniotu? Ja twierdzę, że jakaś jest i trzeba pomysleć, żeby to wszystko równomiernie się składało.
Już nie chcę tutaj poruszać tematu, że auto w chwili obecnej nie powinno pojawić się na publicznych drogach, gdyż po po prostu straciło homologację producenta. Jedynie rzeczoznawca może coś w tym momencie zmienić.
No ale ja to ja, najpierw się zastanawiam, potem coś robię.
Powodzenia i naprawdę szacun za ogrom pracy
że auto w chwili obecnej nie powinno pojawić się na publicznych drogach, gdyż po po prostu straciło homologację producenta.
Jaką homologację? :D odstaw ten towar.
To że wymienił silnik to coś się stało? Silnik jest rzeczą wymienną. A pojemności nie ruszał. Tak samo rozstaw szpilek też sobie może zmieniać. Będziesz kontrolował auto i rozbierał do ostatniej śrubki? Czyli Ci gówno przerobili auto dołożyli air rida zrobili swap bądź zwiększyli moc x razy więcej od serii mają jeździć na lawecie?
To gówno ma powiedzieć Twes z Warszawy i jego cordoba czy znajomy z Bytomia i jego 450 konna ibiza 6k2.
Zmien dealera
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2017-02-23, 11:54, w całości zmieniany 1 raz
Już nie chcę tutaj poruszać tematu, że auto w chwili obecnej nie powinno pojawić się na publicznych drogach, gdyż po po prostu straciło homologację producenta.
W tych kilku słowach określiłeś, jak bladego pojęcia nie masz o temacie.
Tak, zmieniałem silnik na inną pojemność, zmieniałem kompletne zawieszenie, zmieniane były naciski na osiach. To wszystko się zmienia w papierach! Airride nie ma dopuszczenia do ruchu drogowego. Moc spokojnie też możesz zmienić w DR. Ale tutaj już jest większa jazda, bo są zmiany w konstrukcji nośnej pojazdu... Więc proszę, stul papę jeśli g wiesz...
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2017-02-23, 22:41
Michał_1977 wiem. Mogłeś tez inaczej zrobić, zostawić wiązkę z mk2 i dołożyć tylko kilka kabli żeby zostawić przełączniki z mk2. Ale tak też jest dobrze bo inaczej niż u innych :)
marko125.90 jesteś policjantem czy ktoś z twojej rodziny był kiedyś UBEKIEM?
marko125.90, na dobrą sprawę nawet wkładając poliuretany w wahacze tracisz homologację bo nie są to części fabryczne. Klatka bezpieczeństwa też nie jest homologowana a auta przeglądy przechodzą.
Skończ tą gównoburzę bo ciężko się to czyta...
Od dawien dawna fajne rzeczy są nielegalne
Czekam aż zaczniesz to modzić żeby zatrzeć mały niesmak wole starsze jednostki do Mk2... gówno nie zmienia faktu, że szacun za progress w temacie i że nie stoisz tylko ciągle coś!
Samochód: Toledo 1M
Silnik: SR
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 413 Skąd: Dukla
Wysłany: 2017-04-30, 12:04
Dokładnie z tego samego fotoradaru dostałem foto, doskonale wiedząc, że tam stoi. Przyszło z prędkością 61 :] Do dziś nie opłaciłem i spokój (pewnie sobie z podatku teraz ściągną?), a dlatego, że nie było mnie w kraju, a to do jakiegoś czasu trzeba odesłać i wskazać 1 z 3 wariantów...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum