Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-10, 07:04
Teraz to już jest złom. Nie dało się z tym jeździć. wisiało to to 2,5cm od gleby.
Tak,było przykręcone do bloku i dlatego zdemontowałem,bo bałem się,że przy dobrym strzale,wyrwie kawał żeliwa z bloku
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2017-05-10, 20:06
Michał_1977 przy dobrym strzale blok by wytrzymał, ale silnik wydarłoby z łap i wbiło w maskę widziałem taki przypadek Jak osłona to tylko z blachy i kręcona do sanek
miałem pisać właśnie, tylko wolałem się upewnić. Mam u siebie, robiłem 2x dla znajomych i jedną bratu, jedyna słuszna opcja do blacha do sanek, od przodu do podłużnic przedłużenia i trzyma jak ta lala. Od tamtej pory żadnej miski nie urwało ;D
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2017-05-13, 17:18
Jak się ma stalową, to problem pojawia się jedynie przy dużej glebie. Michał pewnie poradziłby sobie bez osłony, ale że tutaj amelinium, to niestety byle zahaczenie i pęka.
Michał rób jak Marcin napisał. Po tym gówno można czasami zobaczyć w nocy jak się za nim jedzie, to daje Ci gwarancję, że miski nie ruszysz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-13, 21:47
KoguT, w AAZ miałem tak:
Marcin997 napisał/a:
jedyna słuszna opcja do blacha do sanek,
W mk4 są miejsca przy podłużnicach z przodu,żeby zamontować taką osłonę,a u mnie tak wszystkiego jest nayebane,że podłużnic od dołu nie widać...
Sanki też są zdecydowanie wyżej,niż dół misy
Jeszcze pokombinuję.
Może wywalę pokrywę znad silnika i lejek wlewu oleju,a następnie dygnę go dystansami pod poduszki. Tylko tutaj też pojawia się teoretyczny problem,bo nie wiem,czy wtedy półosie nie zrobią się za krótkie
Jak widzę na fejsie (i nie tylko) jakiegoś mem'a "obniż swoje auto mówili..." to mnie krew zaczyna zalewać
Michał_1977, jak Cię znam to na pewno coś wykombinujesz Podpowiem Ci, że np. jest jeszcze jedna opcja, o której czytałem i się zagłębiałem.. Ale musiałbyś sam to odkopać w czeluściach internetu Ludzie zakładają krótszą miskę i krótszego smoka I wygrywasz wtedy ponad 3 cm.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-27, 16:24
Zbroimy się pod nieco większe moce
Zakupiłem skrzynkę DRW.
Oddałem do firmy Avanti w Kielcach,kompletne sprzęgło do odbudowy.
Koło 2masowe odbudowane na najmocniejszych gratach,które tylko dało się zaadoptować do tej skorupy. Docisk posprawdzany i splanowany. Tarcza poszła w "kevlar".
Dostałem na to 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów,a firma jest świadoma tego,że będą duże moce wyciskane. Pożyjemy,zobaczymy
Cała ta impreza- 1020PLNów z kurierem w obie strony.
Ciekawa alternatywa. Ja za zestaw BTB + Kevlar dalem 2500. Lepiej dobrze, problemów póki gówno nie ma . :) To w jakiej moce w przyszłości celujemy ? :)
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-27, 22:55
Marcin997 napisał/a:
To w jakiej moce w przyszłości celujemy ? :)
Czas pokaże. Plany były wystrugać coś z 3 z przodu. Tylko jaki jest sens tego? Przecież na jednej szpulce,to i tak nie wykorzystam takiej mocy. Bardziej dla satysfakcji,ale czy warto?...
Pożyjemy,zobaczymy
Plany były wystrugać coś z 3 z przodu. Tylko jaki jest sens tego? Przecież na jednej szpulce,to i tak nie wykorzystam takiej mocy. Bardziej dla satysfakcji,ale czy warto?...
A kto powiedział że musi być ośka?
W tym aucie jest już tyle rzeźby że moim zdaniem 4 łapy to tylko kwestia czasu .
Michał_1977, trzymam kciuki za projekt i oczekuję w przyszłości zdjęć na których przedstawiony będzie wypucowany dyfer z syncro albo 4motion.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2017-05-29, 06:59
KoguT, dzięki za bardzo motywujące słowa. Na prawdę dziękuję
Jednak nie wiem czy dam radę pociąć Golfa. Ja wiem,że wszystko gówno się robi,to zazwyczaj w szczytnym celu,ale aż tak pokaleczyć coś,w gówno włożyłem serce,to już przerasta moje siły
Siara napisał/a:
ile takie koło dwumasowe jest w stanie wytrzymac momentu?
Ponoć bardzo dużo. Graty włożone takie jak do T5 lub mocniejsze
Michał_1977, to wcale nie musi być okaleczenie .
Jest kilka sposobów na włożenie napędu .
Można wyciąć tylko wnękę na zapas, wyprofilować tunel, i dołożyć profil żeby zamocować dyfer (podpatrzone na VWvortex - tam było vento też dobrze zmodzone), albo robić na bogato jak RasPL z vwgolf.pl który wyciął podłogę z bagażnika i wstawił tą z syncro .
Samochód: Jest królowa :)
Silnik: 1,9
Imię: Andrzej
Wiek: 40 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 545 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-06-02, 21:25
Michał_1977 kto jak kto, ale u Ciebie można się wszystkiego spodziewać. Ile razy jadę w okolicy Leżajska i widzę MKII, to zazdroszczę i kibicuje temu projektowi.
Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Wiek: 29 Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 693 Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-06-03, 09:27
Czym się różnią elektryczne szyby z CC od tych z Golfa poza dostępnością? Może trzeba było z Toledo poszukać? Były też bez modułu, że cały prąd przez przełączniki szedł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum