FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
SEAT LEON 1.8T KOPCI NA BIAŁO
Autor Wiadomość
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-06, 21:01   SEAT LEON 1.8T KOPCI NA BIAŁO

Panowie pacjent leon 1.8t 4x4 2000r , j ak auto jest zimne jest ok , potem jak zlapie lekko temperature powiedzmy 70 stopni to kopci na biało , smrod oleju , i to tak dosyc zdrowo kopci , nie jest to tez za kazdym razem , macie Panowie jakis pomysl ? mechanik sprawdzil z grubsza turbo i mowil ze nie ma sie do czego przyczepic ( zreszta bylo regenerowane jakies 2 tys km ) Mechanik mowil zeby wymienic usczelniacze zaworow , i pytanie gówno o tym sadzicie ? Rowniez jest tak ze kopci mocno , potem zgasze silnik i jest chwila przerwy powiedzmy 100 km, oleju nie bierze , a smrod z wydechu jest typowo zapachem spalonego oleju , plynu chlodniczego bierze ale w minimalnych ilosciach typu na 500km musze dolac jakies 50 ml
tutaj filmik

https://youtu.be/pE_XT0B6PcY
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2017-07-07, 11:46   

Uszczelniacze mogą być, ale jak berze płyn chłodniczy to może masz wywaloną uszczelkę pod głowicą.
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-07, 11:47   

UPG. Płynu chłodniczego ma nie ubywać...
 
 
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-07, 14:43   

A moze uszczelniacze zaworowe ?
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-07, 14:46   

uszczelniacze zaworowe nie mają nic do ubytku płynu chłodniczego
 
 
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-07, 16:19   

no wiem wiem ale moze by je zmienil bez sciagania glowicy ? patrzylem zestaw do 20v jakies 140 zlotych
 
 
irocket
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Toledo 1L
Silnik: 1.9TDi 90KM 1Z
Imię: Karol
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 693
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2017-07-07, 17:41   

Przy uszczelniaczach zwykle kopci zimny, nie ciepły
 
 
marko125.90
Średniozaawansowany

Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 178
Skąd: DE
Wysłany: 2017-07-09, 12:32   

Po kolorze wygląda jednak jakby płyn chłodniczy przepalał.
 
 
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-28, 13:48   

Auto wrocilo od mechanika , turbo jest suchutkie takze 1 rzecz juz odpada , mowil zeby wymienic z rozrzadem uszczelniacze zaworow i pierscienie tlokow gówno sadzicie ?
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2017-07-28, 17:25   

koxta napisał/a:
Auto wrocilo od mechanika , turbo jest suchutkie takze 1 rzecz juz odpada , mowil zeby wymienic z rozrzadem uszczelniacze zaworow i pierscienie tlokow gówno sadzicie ?

Czyli remont silnika.
A może zainwestuj w separator odmy nowy.
Potrafi zmienić duuuuużo, np. zejść z 1L na 1000 km do wartości niezauważalnych.
 
 
 
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-28, 22:56   

Panowie pomiar cisnienia na cylindrach na 3 jest 12.5 , na 4 - 12bar , mechanik mowil tez ze proba olejowa dobrze wyszla i miesci sie w normie , to jakie kolejne kroki ?
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2017-07-29, 18:28   

Tak jak kolega szogun0 sugeruje, odpowietrzenie motoru. gówno do ubywania płynu ja za rok dolewam pewnie ze 2L, cieknie przy opaskach LPG i układu chłodzenia, rocznie robię jakieś 17kkm i to jest zużycie w granicach 100ml na 1000, szybciej to wyparuje niż zasugeruje wydmuchaną uszczelkę. Uszczelniacze zaworowe to raczej przy rozruchu, nie trzymają, olej spływa po trzonkach a po postoju prz zapaleniu biała chmurka.
 
 
koxta

Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-29, 19:25   

Panowie ale wytlumaczcie mi czego pali olej ( mechanik stwierdzil ze typowy zapach spalonego oleju ) a na szabelce caly czas jest full , nic nie ubywa przejechalem jakies 1500 km i ten stan sie trzyma caly czas..... to jakim cudem go przepala jak nic nie ubywa? przynajmniej tak mi sie wydaje , bo skoro bierze ten olej to czemu on nie znika tylko na bagnecie trzyma caly czas ten sam poziom ?
mam tez wyciety katalizator , prosty przelot
Ostatnio zmieniony przez koxta 2017-07-29, 19:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sztahu
Zaawansowany

Samochód: polo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 381
Skąd: przemyśl/rzeszów
Wysłany: 2017-07-30, 08:57   

pozostałości oleju w układzie turba po regeneracji 2tys temu? moze po porstu musi sie wypalić z rur i wydechu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11