koxta
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-06, 21:01 SEAT LEON 1.8T KOPCI NA BIAŁO
Panowie pacjent leon 1.8t 4x4 2000r , j ak auto jest zimne jest ok , potem jak zlapie lekko temperature powiedzmy 70 stopni to kopci na biało , smrod oleju , i to tak dosyc zdrowo kopci , nie jest to tez za kazdym razem , macie Panowie jakis pomysl ? mechanik sprawdzil z grubsza turbo i mowil ze nie ma sie do czego przyczepic ( zreszta bylo regenerowane jakies 2 tys km ) Mechanik mowil zeby wymienic usczelniacze zaworow , i pytanie gówno o tym sadzicie ? Rowniez jest tak ze kopci mocno , potem zgasze silnik i jest chwila przerwy powiedzmy 100 km, oleju nie bierze , a smrod z wydechu jest typowo zapachem spalonego oleju , plynu chlodniczego bierze ale w minimalnych ilosciach typu na 500km musze dolac jakies 50 ml
tutaj filmik
Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8 Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 178 Skąd: DE
Wysłany: 2017-07-09, 12:32
Po kolorze wygląda jednak jakby płyn chłodniczy przepalał.
koxta
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-28, 13:48
Auto wrocilo od mechanika , turbo jest suchutkie takze 1 rzecz juz odpada , mowil zeby wymienic z rozrzadem uszczelniacze zaworow i pierscienie tlokow gówno sadzicie ?
Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX Pomógł: 19 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 415 Skąd: oS
Wysłany: 2017-07-28, 17:25
koxta napisał/a:
Auto wrocilo od mechanika , turbo jest suchutkie takze 1 rzecz juz odpada , mowil zeby wymienic z rozrzadem uszczelniacze zaworow i pierscienie tlokow gówno sadzicie ?
Czyli remont silnika.
A może zainwestuj w separator odmy nowy.
Potrafi zmienić duuuuużo, np. zejść z 1L na 1000 km do wartości niezauważalnych.
koxta
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-28, 22:56
Panowie pomiar cisnienia na cylindrach na 3 jest 12.5 , na 4 - 12bar , mechanik mowil tez ze proba olejowa dobrze wyszla i miesci sie w normie , to jakie kolejne kroki ?
Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 215 Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2017-07-29, 18:28
Tak jak kolega szogun0 sugeruje, odpowietrzenie motoru. gówno do ubywania płynu ja za rok dolewam pewnie ze 2L, cieknie przy opaskach LPG i układu chłodzenia, rocznie robię jakieś 17kkm i to jest zużycie w granicach 100ml na 1000, szybciej to wyparuje niż zasugeruje wydmuchaną uszczelkę. Uszczelniacze zaworowe to raczej przy rozruchu, nie trzymają, olej spływa po trzonkach a po postoju prz zapaleniu biała chmurka.
koxta
Samochód: Leon
Silnik: 1.8t
Imię: Artur
Dołączył: 06 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-07-29, 19:25
Panowie ale wytlumaczcie mi czego pali olej ( mechanik stwierdzil ze typowy zapach spalonego oleju ) a na szabelce caly czas jest full , nic nie ubywa przejechalem jakies 1500 km i ten stan sie trzyma caly czas..... to jakim cudem go przepala jak nic nie ubywa? przynajmniej tak mi sie wydaje , bo skoro bierze ten olej to czemu on nie znika tylko na bagnecie trzyma caly czas ten sam poziom ?
mam tez wyciety katalizator , prosty przelot
Ostatnio zmieniony przez koxta 2017-07-29, 19:30, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum