FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie na ciepłym silniku, szarpie
Autor Wiadomość
Krystiacz

Samochód: Seat Cordoba I
Silnik: 1.6 AEE
Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-09, 19:44   Gaśnie na ciepłym silniku, szarpie

Witam. Mam problem prawdopodobnie z układem zasilania benzyną, ponieważ problem na gazie nie występuje. Mianowicie, silnik gdy jest zimny pali bez problemu na benzynie i ma równe obroty. Problem zaczyna się gdy silnik się nagrzeje (wskazówka temperatury jest w ok 1/3 skali), wtedy nie działa równo, szarpie i gaśnie. Wymieniłem pompę paliwa, ponieważ stara generowała ciśnienie ok 2 bar, a z tego gówno wiem to za mało. Teraz ciśnienie jest w granicach 4.5 bar, a silnik zachowuje się tak samo. gówno radzicie jeszcze sprawdzić ?
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-09, 22:38   

a gówno ma pompa paliwa do temperatury sillnika jeśli pompa byłaby walnięta problemy byłyby od moment zapalenia, jesteś w d..e pompę bo wymiana była niepotrzebna, opisane przez ciebie objawy występują najprawdopodobniej w czasie przełączania na gaz, jedź go gazwonika na regulację
 
 
Krystiacz

Samochód: Seat Cordoba I
Silnik: 1.6 AEE
Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-10, 07:21   

Z tym, że to nie jest sekwencja tylko gen 1, więc mogę zapalić go wyłącznie na gazie gdzie benzyny nie trzeba wiec chyba problem leży gdzie indziej :-?
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2017-11-10, 13:36   

piotr12 napisał/a:
a gówno ma pompa paliwa do temperatury sillnika jeśli pompa byłaby walnięta problemy byłyby od moment zapalenia, jesteś w d..e pompę bo wymiana była niepotrzebna, opisane przez ciebie objawy występują najprawdopodobniej w czasie przełączania na gaz, jedź go gazwonika na regulację

Nie jest stratny na pompie, bo robiła za niskie ciśnienie, więc była zepsuta.
I zgodnie ze sztuką wymienił zepsutą część.
 
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-10, 16:19   

jeśli byłaby to wina pompy w ogóle nie chodziłby na benzynie, silnik przy woskiej temp nie potrzebuje wyższego ciśnienia a wrećz przeciwnie, jesli problem nie jest związany z przełączaniem na gaz gówno mozna wykluczyć wyłączając zasilanie lpg, prawdopodbnie padła jakaś część elektr, po wzroście temp układ elektr się rozłącza i tyle, jak tak miałem z modułem zapłonu w Unie, zostaje podpinka pod kompa
 
 
Krystiacz

Samochód: Seat Cordoba I
Silnik: 1.6 AEE
Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-10, 20:33   

Odpiąłem czujnik temperatury, auto na benzynie chodzi jak złe... Więc pewnie to jest przyczyną :)
 
 
piotr12
Średniozaawansowany

Samochód: Seat Altea
Silnik: 1,6 102 km
Imię: piotr12
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 100
Skąd: RZeszów
Wysłany: 2017-11-11, 18:22   

? jesli czujnik jest padnięty daje złe odczyty i moze na zagrzanym silniku dawac mieszanke jak na zimnym, podpinka pod kompa da ci odpowiedź, gówno to jest złe....?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10