Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-02-03, 13:55
Haaa,nie spodziewaliście się mnie gagatki
Dużo wody w Sanie upłynęło od ostatniej aktualizacji,więc może wrzucę,gówno nastąpiło
Filtr kabinowy z A4 B5 lub Passata B5 (przedlift).
Od jakiegoś czasu kopałem internety,aby znaleźć lub dobrać filtr z węglem aktywnym. Nie udało się...
Postanowiłem więc,że sam coś wymyślę.
http://forum.vwgolf.pl/vi...112747#p7112747
____________________________________
Dmuchawka GTB2060VKLR
___________________________________
Następnie ABS z mk4.
Plany były na swap gratów z angola (pompa + serwo),ale zamontowałem z europejczyka.
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-02-17, 22:20
Przy sobocie,po robocie wymyśliłem,że czas na powrót do korzeni
I jak,lepiej?
Niestety,są to tylko atrapy. Musiałem wydłubać oprawki żarówek i wstawić małe soczewki jako zaślepki,żeby skrócić. Nie ma opcji,żeby kiedykolwiek znalazły się świecące lampiszony. Wszystko przez zestaw chłodnic
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-04-20, 21:07
Odkopię trupa,niech złapie powietrza :grin:
W sumie nic wielkiego się nie wydarzyło. Kupiłem nowe,szersze i lepsze kapcie,czarną wykładzinę z długim kłakiem i odwiedziłem wujka Darona
Program zrobiony można powiedzieć - spontanicznie. Miałem najpierw ogarnąć temat mocnych szpryc,ale brat mnie cisnął,żeby z nim jechać do Darona,więc stwierdziłem,że pojedziemy na 2 auta
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-07-22, 12:38
Joł :)
Nadszedł czas na zmiany😎
Gofer został pozbawiony naklejek z szyb (ta z naklejkami zlotowymi trafi na ścianę w garażu). Zaliczył też autodetailing i renowację skóry made in home. Skóra była ciemno czarna,ale powycierana,więc zapadła decyzja o farbowaniu i zmianie koloru. Audi Soul,to grafitowy kolor,który w/g mnie rewelacyjnie komponuje się z czarnymi plastikami i zabudową bagażnika,która też nie jest czysto czarna.
Kuuuurła! Nie poznaję własnego wozu 😯😲
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-07-24, 07:18
hEgE1990 napisał/a:
Że ty masz jeszcze chęci na szukanie sobie roboty przy zielonym to sie dziwie Przecież tam wszystko jest na zicher zrobione
Powiem Ci,że z chęciami to różnie bywa. Np. kolejna skrzynia biegów leży już 1,5 miesiąca i czeka na montaż
Jest jeszcze trochę innych ważnych robótek do zrobienia. W telegraficznym skrócie - nie wiesz kto ma jakąś bude 3D do pocięcia? Szukam całych tylnych błotników
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-11-25, 14:55
Dawno tu nie zaglądałem. Golf przejeździł cały sezon bezawaryjnie. Miski już nie rozwalam i Poxyliny ze sobą nie wożę :grin:
Od czasu swapa silnik wykręcił blisko 28kkm. Ogólnie, od czasu gdy pozbyłem się starego kibla TD, notoryczne problemy skończyły się :hmm:
Jeszcze przed Nysą zmieniłem skrzynię biegów z DRW na FJW z Ibizy lub Polo. Jest to najdłuższa skrzynia możliwa do montażu z ARL-em i pochodnymi.
Taką awarią złapałem jadąc z Nysy i to by było na tyle awarii w tym roku :bajer:
Przedwczoraj mój GreenVagen poszedł spać do wiosny :bigok:
I to by było na tyle. Czekam do wiosny
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2018-11-26, 08:00, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2018-11-26, 07:58
Cytat:
Mleczko do plastików o zapachu gumy balonowej
Nom, ale nie próbowałem
Lolo napisał/a:
Duża różnica na dłuższej skrzyni?
Teraz mam tak jak mk4 na ori kołach przy DRW, czyli 170km/h przy 3000rpm.
hEgE1990 napisał/a:
Michał_1977 napisał/a:
gdy pozbyłem się starego kibla TD, notoryczne problemy skończyły się
Ehe, jeszcze sobie przypomnisz te słowa
Zamknąłem rozdział TD i szczerze powiedziawszy, mogę nawet o nim zapomnieć.
Dopóki grzebanie w pompach i turbinach dawało mi frajdę, to było okey. Później chciałem jeździć bezawaryjnie, ale ten stary kibel nie wytrzymywał tej mocy. gówno chwilę coś się pindoliło, a o wiecznej walce z temperaturą, to już mi się pisać nie chce
Udało się sprzedać za takie pieniądze, że kupiłem swap ARL.
Teraz wiem, że wsiadam i mogę spokojnie jechać 440km do Nysy, a nie w stresie
SWAPnąłem heble z S3. Przód 312mm, a tył zwiększyłem z 256mm do 280mm.
Przód:
Tył:
Wyjąłem kratki w celu umycia, ale poszedłem krok dalej i troszkę je zmodernizowałem.
Wymieniłem emblemat GTD w grillu na nowszy.
Wróciłem do ori ramki licznika i zmodernizowałem konsolę środkową.
Odświeżyłem lakier.
Emblematy odnowiłem folią w kolorze stalowym.
Obecnie przymierzam się do montażu koła 2masowego z BTB + docisku Sachs Performance. Całe sprzęgło z 2masą pojechało do Wawy na zbicie tarczy na sztywno i w kevlar. Dzisiaj z całą stanowczością mogę powiedzieć, że sztywne koło, to ZUO!
Wciąż kocham ten wóz i nie sprzedam, choćby mi nawet 50 koła ktoś na blacie położył. Nic na to nie poradzę
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2020-02-21, 18:04, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum