FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z ABS
Autor Wiadomość
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-09, 14:55   problem z ABS

witam. Otworze kolejna dyskusje , pomimo ze tematów jest juz na temat multum...ale standradowo moj przypadek nie jest standardowy.

Otóż to gówno u większości , jade i nagle swieci sie abs esp a ze mam allroada to jeszcze zawias tez przechodzi w tryb awaryjny. Czasem na dołku, czasem podczas jazdy, przewaznie ruszanie na zakrecie, nigdy podczas hamowania !
BŁAD: czujnik G201 - nieprawidłowy sygnał, bład sporadyczny
Wymieniłem czujnik w pedale hamulca ten od stopu, wymieniłem g202 ten pod kanapą i nic
Oddałem samochód do CarsClinic pod rzeszowem w przekonaniu ze sterownik jest do roboty.
Panowie sprawdzili sterownik, podmienili czujnik G201, wszystkie parametry w normie wszystkoc chodzi jak nalezy zadaptowali całosc .....niestety sukcesów brak :/ teraz bedzie robienie jeszcze jakiegos obejscia wiazki elektrycznej aby wykluczyc jakies przetarcia kabli.

Ma ktoś moze jeszcze jakis pomysł ?
Dało by rady odpiac abs w taki sposób aby nie waliło kontrolkami po oczach ? Zauwazyłem ze problem nasila sie w ciepłe dni a rzadziej wysepuje w chłodniejsze dni.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-06-09, 17:33   

miałem podobnie ostatnio i okazało sie że część magnetyczna w łożysku z której zczytuje czujnik poprostu jakoś samoczynnie się rozmagnesowała wymiana łozyska pomogła
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-09, 19:39   

tzn. mowimy o łożyskach w piastach ? jak doszedłeś do tego które łozysko jest do wymiany ?
powiem szczerze ze lekko załamuje rece , kupiłęm sachód z kilkoma głupotami a okazuje sie ze to kokret robota jest :( tutaj pomysłałęm dobra odam samochod abs ogarna raz dwa zapłace i bedzie spokój a tu kolejny zgrzyt , czuje ze koniec końców usterka bedzie usuieta kiedyś kiedyś przy okazji przypadkiem.
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2016-06-09, 21:01   

Vcds lub vag wchodzisz w blok gdzie masz wartości z czyli prędkość z każdego koło i jedziesz na jazdę próbna i sprawdzasz
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-10, 07:39   

ok dzięki. Obstawiam ze machery juz to sprawdzili ale w sumie nie znam jeszcze zakładu wiec im to zaraz zasugeruje aby miec pewnosc ze to zrobia.
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-10, 09:02   

machery poinformowane, mowia ze sprawdza. Mam nadzieje ze to cos z czujnikiem abs faktycznie było by to logiczne, podczas skretu cos sie dzieje nie takiego i dane z jednego koła sa nie takie jak z reszty czyli zakłądam ze komp widzi ze jedno koło hamuje a cisnienie w układzie nie wzrasta i pojawia sie bład w postaci nieprawidłowego ciśnienia. Mam nadzieje ze to to.


Aby niebyło ze temat jak zwykle rozpoczaty i pozostawiony bez kontynuacji : zobaczymy jak to wyjdzie Panowie twierdza ze problem rozwiazany(bardzo mocno trzymam kciuki aby to była prawda) zrobili nowa instalacje i problem znikną , prawdopodobnie utleniony lub uszkodzony przewód i przy niektórych sygnałach prad juz nie dolatywał w miejsce do celowe :D naprawde mam nadzieje ze problem narazie niebedzie doskwierał, został temat wydechu poruszony w innym dziale. Machery zwrocili uwage ze hamulce sa dosc "tempe" gówno racja to racja ale to moje 3 , a6 i każde z nich hamowało słabo pomimo swapowanych hamulców z wersji mocniejszych, polecili wymiane płynu i czyszczenie układu...
Ostatnio zmieniony przez eddie 2016-06-13, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-17, 11:59   

no więc problem niestety wysepuje w dalszym ciągu powyższe naprawy niewiele wniosły poza tym ze wykluczone zostało wiele możliwosci i czestotliwoscia wystepowania problemu. Teraz bład pojawia sie tylko przy : sytacja właczania sie do ruchu pod kątem 90 stopni, mocny skret kół gaz do dechy i odrazu myk ! jest kontrolka. Przy łagodniejszym tego typu manewrze "z wyczuciem" jest duze prawdopodobieństwo ze problem nie wystapi. Musze sie przyjzec jeszcze czujkom kata skrętu
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-21, 07:07   

Panowie dalej walcze z nieszczesnym abs'em. wczoraj siadłem i za pomocą vag 4.9 myslałem ze spaliłem sterownik definitywnie podczas testu wyjsc vag sie zawiesił i narobił bigosu :evil: , naszczescie samochod odetchną przez noc dzisiaj rano właczył sie test drogowy i zaraz wszystkie kontrolki zgasły. :roll: Ale po podłaczeniu sie do sterownika abs (jeszcze przed testem) było kilka błedów : niezapisałęm wszystkich ale było cos o nieautoryzowanym wejsciu i jakies głupoty jedyne gówno mnie zdziwiło/zaiteresowało to błąd 771 czujnik poziomu paliwa zapisany kilkanascie razy. Mój problem z abs w tej chwili występuje tylko podczas właczania sie do ruchu z bocznych uliczek gdy musze wykonac pełny skręt kierownica. ma to jakiś związek ktoś sie z tym spotkał ? na blacie poziom paliwa w normie
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-07-01, 13:25   

walcze dalej ale powiem szczerze ze juz przestaje wierzyc w powodzenie na stan dzisiejszy wygląda to tak : Błąd : 1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201 nieprawidłowy sygnał - Błąd sporadyczny
Wymienione : aku, czujnik stopu , czujnik przyspieszenia bocznego, oraz główny podejrzany czujnik G201, zrobiona geometria, wymieniłem nawet całe koła z oponami, zrobiona nowa wiazka od komputera abs do samego czujnika. Dodatkowo zrobiłem : przeczyściłem bezpieczniki w skrzynce odpowiedzialne za abs esp itp itd nawet przekazniki i główny bezpiecznik od abs przeczysciłem. Znalazłem przy kompie abs jeden uszkodzony kabelek, cała wtyczke przemasciłem na wszelki wypadek smarem miedzianym podobnie jak wczesniej bezpieczniki.
Niestety problem dalej występuje ale niewywala go ot tak sobie jak to było wczesniej przed opisanmi wczesniej"naprawami"...teraz tylko podczas konkretnych manewrów. I tak problem nasila sie podczas upałów. I występuje tylko gdy włączam sie do ruchu : mocny skręt , dołaczanie sie do ruchu i po przekroczeniu 30km/hodrazu kontroli abs esp i zawiechy (bez czerwonego wykrzyknika). gówno ciekawe np rano gdy jade do pracy pomimo krecenia i proby wymuszenia błedu nic sie niedzieje, podczas powrotu z pracy do domu ...znowu błąd. (moze to zwiazek z temp rano i popołudniu)
Jakieś pomysły ? gówno jeszcze sprawdzić ? zrobic ?
moj vag niechce do końca wspopracować z audi, z golfem zony ok a tu niebardzo. Ale z tego gówno mi sie udało podejzec to wszystkie czujniki abs na postoju 1km/h wiec ok. Chciałem zrobić test wyjsc ale zerwało sie połączenie i narobiło cyrku ale naszczescie po tescie drogowym wrcioło do normy.
Błąd jak juz raz wyskoczy to juz tego dnia bedzie swiecił sie za kazdym razem po przekroczeniu 30km/h. Dopiero po 8 godzinach postoju mozna sie spodziewac ze moze bład niewystąpi (do czasu ostrego skrętu)
Jazda po zakretach niepowoduje wysąpienia błędu nawet jak piszcza gumy. Tylko właczanie sie do ruchu.
Całośc była adopotwana w serwisie i wszystko jest ok niema według szpecó do czego przyczepić ...a problem dalej jest.
Jakies pomysły ? moze ktoś z Jarosławia ma możliwość wzięcia kompa i sprawdzenia mi parametrów podczas jazdy ?
Pomocy !bo juz mi głowa puchnie od tego

zmasować te czujnik bezpośredni do budy ? gówno jeszcze mozna zrobić ?
Mam czujnik przy pedale hamulca wkrecany te białe moze tu coś naknociłem ? niby wkrecany z obejmą na spręzynie aby ten czujnik chodził prowidłowo ale moze za mocno go wkreciłem ? i np włacza sie za pozno ?samochod zaczyna hamować a czujnik jeszcze nie podaje sygnału ? sam juz sie staram pocieszyc ....
Ostatnio zmieniony przez eddie 2016-07-01, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eddie
Średniozaawansowany

Samochód: audi a6 c5 allroad
Silnik: 2,7 biturbo
Imię: Stanisław
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 67
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-07-14, 07:49   

puki gówno problem z abs rozwiazany, choc wydaje mi sie ze to rozwiazanie jest dorazne bo problem chyba lezy gdzies indziej nimniej problem przestał występować w momencie gdy do wyzej wspomnianego czujnika g201 dorobiłem mase bezposrednio do budy. I jak ręką odjął.
 
 
Jama787

Samochód: Audi A6 C5 2.4 Quattro
Silnik: 2.4 V6 ARJ
Imię: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 1
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2018-07-24, 16:37   

zna ktoś tego eddiego osobiscie ? potrzebuje jakiś namiar - nie moge sobie z tym poradzić i potrzebuje zadać kilka pytań. prosze o odp - przepraszam za odkop
Ostatnio zmieniony przez Jama787 2018-07-24, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12