Plany, zmiany:
- jakieś alu: 15" ze względu na nasze dziurawe drogi nie planuje zakładać nic większego
- oryginalne radio - cd volkswagena - jeśli da się podłączyć pod standardową kostke (jeśli ktoś ma w planach sprzedaż - tak za ok pół roku to niech się zgłosi do mnie:))
- podłokietnik - oryginalny - mam nadzieje, że da się zamontować tak jak w oryginale??
- daszek R32
- subwoofer magnata z wzmacniaczem do bagażnika (już zakupiony).
Macie jakieś propozycje - widzicie to lepiej piszcie
Reszta pozostanie raczej bez zmian gdyż zawsze ceniłem oryginał :)
Fotki:
Kilka rzeczy udało się już zrobić:
- podłokietnik
- skrzynka basowa
- alufelgi
i jeszcze kilka fotek:
- Radio cb: Alan 109 + Sirio as-100 mag
SEZON 2010
Nadchodzi nowy sezon 2010 i trochu zmieniły mi się priorytety;)
- w tym tygodniu kupuje nowe progresywne springi GT Cupline -35 - montaż (jak bedzie cieplej;))
- jeśli krótsze sprężyny to na pewno większe alu - ale czy na pewno?? myśli o obręczach 17" - ale pytanie brzmi - czy moje sdi się uciągnie na takich kołach?? Tak jak teraz potrzebuje 17 sek do 100km to po założeniu nowych kół on w ogóle osiągnie 100km/h??
- nowe dywaniki welurowe na sezon letni - nowe springi GT Cupline -35mm progresywne - uchwyt na kubki + montaż gruszki od cb i uchwytu na telefon - a tutaj wygląda jak z zaciemnionymi szybami-tylko wygląda
Ostatnio zmieniony przez barteq289 2010-03-24, 07:08, w całości zmieniany 6 razy
Zacne wozidełko, człek może i narzekać że mocy mało ale za to na stacji benzynowej banan na twarzy
Plany jak najbardziej wszystkie in plus Daszek na pewno doda mu wyglądu. Jeżeli chodzi o fele ... cóż, 15 to spory kompromis, upierałbym się przy conajmnie 16
Na start polecam pożegnać pokrowce i gumy, i jakieś dywaniki dedykowane, odrazu milej w środku
spalanie ok 5 litrów/100km przy włączonej klimie - więc jest nieźle...mocy w mieście wystarczająco - na trasie jeszcze nie sprawdziłem - ale pewnie będzie brakowało (ale ja nie jeźdzę w trasy )
alu 15" z racji takiej, ze jeździłem przez 3 lata obniżoną audi b4 i trochu teraz potrzebuje komfortu...hehe. Ale nie wykluczam, że w przyszłym roku zagoszczą 17" obręcze a te 15" zostawie na zime
Listw raczej nie bede malował - nie chciałbym kupować takiego zmalowanego autka - więc i ja nie bede malował - ot - cenie oryginał
Samochód: 0000 Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 225 Skąd: z daleka
Wysłany: 2009-07-24, 12:25
Ładny oszczędny egzemplarz, ja bym jednak pokusił się i założył min 16" felgi, 16 zdecydowanie za małe, pomyśl o lekkiej glebie i będzie gitara.
Pozdro.
Ładny, ładny i ładne wyposażenie. Silniczek eko. Hmm gówno bym zmienił, gówno bym dodał a gówno odjął?? Szczerze? To nie piszę że ja bym to ja bym tamto bo i tak sam zdecydujesz bo ważne żeby się właścicielowi podobało. Pozdrówka.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2009-07-24, 12:55
oczywiscie wczesniej wspomniane "koszulki" na siedzenia :) i nie zapominaj ze każdy rozmiar koła +1 to w Twoim przypadku kilka % mocy mniej a mocy to masz nie za wiele - juz teraz do 100 seicento ma lepiej jak Ty a na 17 stkach to rowerzyści będą cię wyprzedzac a tego byś chyba nie chciał :) biorąc pod uwagę ze jeździsz tylko po mieście tak ze najważniejsze to osiągi do 80 - 100 km/h, chyba oczywiście ze lubisz być tym na którego na światłach trąbią zeby szybciej ruszał a Ty masz juz "gaz" w podłodze
też mi sie nie podobają te koszulki - ale z jasnym środkiem to nie bardzo widze inną możliwość...no chyba, że pranie tapicerki gówno roku - a swoją drogą i tak ją musze wyprać - jeśli znacie kogoś fajnego od takich rzeczy na rzeszowie to podzielcie się opiniami i spostrzeżeniami, cenami też
oczywiscie wczesniej wspomniane "koszulki" na siedzenia :) i nie zapominaj ze każdy rozmiar koła +1 to w Twoim przypadku kilka % mocy mniej a mocy to masz nie za wiele - juz teraz do 100 seicento ma lepiej jak Ty a na 17 stkach to rowerzyści będą cię wyprzedzac a tego byś chyba nie chciał :) biorąc pod uwagę ze jeździsz tylko po mieście tak ze najważniejsze to osiągi do 80 - 100 km/h, chyba oczywiście ze lubisz być tym na którego na światłach trąbią zeby szybciej ruszał a Ty masz juz "gaz" w podłodze
ps. a rozmiaru obręczy nie zniweluje wysokością profilu opony?? np teraz mam 65/15'' a jakby założył np 45/17"?? no jeśli tak to przyspieszenie byłoby takie samo..hehe
Samochód: vario
Silnik: kle kle Pomógł: 23 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 1377 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-07-24, 15:04
barteq289 napisał/a:
ps. a rozmiaru obręczy nie zniweluje wysokością profilu opony?? np teraz mam 65/15'' a jakby założył np 45/17"?? no jeśli tak to przyspieszenie byłoby takie samo..hehe
powiedzmy teraz masz 195/65/15 to nie założysz 195/45/17 bo takie opony są raczej nie do zdobycia, a jak są to w cenach hoho, więc pewnie założyłbyś 215/45 a to jest różnica w osiągach
bracus napisał/a:
chyba oczywiście ze lubisz być tym na którego na światłach trąbią zeby szybciej ruszał a Ty masz juz "gaz" w podłodze
to bym go maluchem objechał ze świateł? bo mi się jeszcze nie zdażyło, żeby ktoś na mnie trąbił
Ostatnio zmieniony przez jacq 2009-07-24, 15:05, w całości zmieniany 1 raz
DJ_SM chyba nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi...gówno z tą skrzynką?? za mała?? za duża. Nie umiem się ustosunkować do Twojej wypowiedzi bo nie wiem czy jest ona ok czy wg. Ciebie to jakieś syf..hehe
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-08-22, 17:07
barteq289 napisał/a:
czy wg. Ciebie to jakieś syf..hehe
dokładnie, to gówno nazywasz skrzynką jest zrobione z prasowanego papieru i za pieniądze jakie musiałeś na to wydac sprawił byc sobie coś do samochody gówno ładnie zagra i uzupełni jak miewał seryjny przód
dokładnie, to gówno nazywasz skrzynką jest zrobione z prasowanego papieru i za pieniądze jakie musiałeś na to wydac sprawił byc sobie coś do samochody gówno ładnie zagra i uzupełni jak miewał seryjny przód
Otórz nie zgodzę się z Tobą. Podejrzewam, że nawet nie slyszałeś jak to w rzeczywistości gra więc dziękuje za opinie - ale podkreślam - nie zgadzam sie z Toba
DJ_SM Najważniejsze, że moje odczucia są bardzo pozytywne a jeśli możesz to przedstaw mi czemu ten sub jest taki zły i tak go krytykujesz?? przecież magnat to bardzo znana i ceniona firma - może nie profesjonalna - ale ja udziału w zawodach car audio nie biorę
Samochód: Mk IV
Silnik: AXR
Imię: Sebastian Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 4614 Skąd: Bombaj
Wysłany: 2009-08-24, 10:16
barteq289 napisał/a:
przecież magnat to bardzo znana i ceniona firma
zwłaszcza przez media markt
barteq289 napisał/a:
Najważniejsze, że moje odczucia są bardzo pozytywne
o masz już do czegoś punkt odniesienia? Ile słyszałeś głośników a tym bardziej instalacji? Czasem na prawdę warto się zastanowić czy opłaca się wydać kasę na chłam produkowany w ChRL czy dorzucic kilka zeta i miec już granie które będzie potrafiło umilić czas spędzony w samochodzie.
Ni nie chodzi o to aby kogoś krytykować ale o to aby uświadomić ile są warte tzw. "znane marki"
prosty przykład na videofascynacjach był demo car clariona i obok blaupunkt wystarczyło tylko stanąć i posłuchać i różnica była ewidentna ile jest warty blau punkt, zapytaj PaVWła jak gra 150wat alpiny z 95r a 450wat peiyinga a cena praktycznie identyczna ok 330zł.
Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian Pomógł: 31 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2009-08-29, 14:31
Jesli masz poduszki poboku w siedzeniach a tak prawdopobodnie jest to radze poczytac na necie gówno w razie Wypadku takie pokrowce moga zrobic. Wiec nawet dla bezpieczenstwa pokrowce out. takie moje zdanie
Ostatnio zmieniony przez Adis 2009-08-29, 14:32, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum