Idzie zima, wiec warto przegladnac nasze auta w poszukiwaniu sladow rdzy, aby przez zime nie zrobilo sie jeszcze gorzej...Sol niszczy, wszyscy to wiedza.
W rodzince mam jednego mk4, trzy golfy mk3 i dwa mk2 a wiec postaram sie podac miejsca, na ktore warto zwrocic uwage.Szczegolnie, jesli mamy auto po naprawie blacharskiej (o ile znamy miejsca, gdzie gówno bylo robione).
A wiec :
MK2:
-laczenia progow
-laczenia tylnego pasa
-rogi drzwi (szczegolnie w 5cio drzwiowym); pod ta obramowka z bialej konserwacji od srodka lubi sie tworzyc rdza, ciezko zauwazyc
-tylny hak i okolice
-klapa jest lepsza niz w mk3, ale moze rdzewiec obo nakladnki na zamek
-przedni pas pod zderzakiem, na laczeniach
-zawieszenie przednie szczegolnie na wahaczach
-korki w podlodze
-pasy trzymajace zbiornik paliwa
MK3:
-najwiekszy minus to na pewno tylna klapa, rdzewieja wszystkie otwory, szczegolnie rogi szyby, do tego obok zamka, pod nakladka, a masakra jest przy oswietleniu rejestracji - kto wymyslil, aby to przykrecac nie na dyblach, a blachowkretami???!!!
-pasy trzymajace zbiornik paliwa
-zawieszenie pod kolektorem spalin
-korki w podlodze
-otwory na uchwyty listw bocznych - tam tez jest okropnie czasami, lepiej sprawdzcie
-laczenia progow w rogu drzwi
MK4:
-jedyne, gówno zauwazylem rdzawego, to oslony tarcz hamulcowych
POWODZENIA W POSZUKIWANIACH, OBYSCIE NIC NIE ZNALEZLI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum