FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: qbass
2009-04-20, 12:57
MK2 ***PITERS*** historia.
Autor Wiadomość
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-26, 17:49   MK2 ***PITERS*** historia.

witam.
przedstawiam moje mk2 1,6pn 91r, które półtora roku temu postanowiłem troszke odmienic.
gówno zostało zrobione to widac na fotkach.
silniczek 1,6pn, ile ma kucy to nie mam pojęcia w obecnej sytuacji, ale sobie radzi.
przeróbki w silniku to tylko:
-polerowane kanały głowicy
-polerowane zawory
-polerowane tłoki
-usuniety jeż w kolektorze ssącym.
karoseria została całkowicie odrestaurowana z małymi przeróbkami typu:
-usunięte kierunki w błotnikach
-usunięta antena
-wneka na rej. na 1/3
-usuniete listwy.

obecnie sie polerują felgi BBS RM i bedzie niżej, ale to wszystko na wiosne, oczywiście będą
nowe i lepsze foty :mrgreen:
































fotki po złożeniu link:
WWW.PITERSMK2.JPG.PL
Ostatnio zmieniony przez piters 2008-10-30, 12:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
tapout
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-26, 18:00   

Noo po zlozeniu sie ladnie prezentuje. Strasznie mi sie podobaja te zderzaki ktore zalozyles.
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Pomógł: 26 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2008-01-26, 18:27   

Piękny golf podziwiam takich ludzi gówno odrestaurowują auta :prosze:
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-01-26, 18:58   

Fajnie, pieknie ....


Na wiosne gwincik ?? Czy może zwykły KIT ??
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-26, 19:03   

śliczny golf widac trafił w dobre ręce :pilka:
 
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-26, 19:35   

no na wiosnę pewno kit, gwint jednak kosztuje a uzywki nie uznaję i do tego BBS RM!!!!.
dzieki za miłe komentarze :mrgreen:
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Pomógł: 26 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2008-01-26, 19:51   

o to jak przyjdzie kit to będzie git :prosze: tylko pozazdrościć :roftl:
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-01-26, 20:05   

no no :prosze:
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-01-26, 20:17   

piters napisał/a:
no na wiosnę pewno kit, gwint jednak kosztuje a uzywki nie uznaję i do tego BBS RM!!!!.
dzieki za miłe komentarze :mrgreen:



- 80 - 60 ??
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-26, 20:28   

no 80/60 no nie wiem, felga 6,5" opona 195 et 33
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-01-26, 20:33   

Ja tu widze - 80 - 60 , jakas szeroka 14 , 6,5 cala wąskie :-P
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-01-27, 12:36   

piters, fele sam polerowałś?..jak tak to czym? i daj foto jak wygladały porzed polerą jak masz bo widze ze teraz sie ładnie swieca
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-01-27, 12:46   

b_przemo, chyba lewa na zdjeciu nie jest po polerce ...
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-01-27, 12:52   

LyszyK napisał/a:
chyba lewa na zdjeciu nie jest po polerce ...

tak mi się wydaje....piters, jest tak jak się nam wydaje?...lewa jest nie polerowana a prawa jest?
 
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-27, 14:42   

tak dokładnie jedna jest tylko wypolerowana, druga dla porównania w oryginale.
gówno do polerki filc pasta i jazda.
jak jest oryginalnie lakierowana to najpierw trzeba lakier ściągnać potem papierkiem i polerka.
ja się nie bawie jak kolesie robia jakąś pastą do polerowania lakierów papierem 2000 i jadą to szmatką!!!!.
czasem jest dupny stop aluminium i trzeba sie omęczyć.
 
 
Vv92
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-27, 17:31   

piters, a jaka paste miałeś?
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-27, 19:09   

pasty tego typu:
http://allegro.pl/item301...erwona_600.html

b_przemo

moze bym ci zrobil te fele 80pln od sztuki
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2008-01-27, 21:51   

piters, bede pamiętał jak coś :mrgreen: ale narazie spróbuje sam..zawsze to satysfakia własnej pracy(i kasa w portwelu)(jeżeli bym jej miał w nadmiarze to bym skorzystał z propozycji...a napisz mi jeszcze czy ty swoje własnie czyściłeś papierem czy odrazu pasta i polera?bo nie bardzo to wynika z poprzedniej odp...
 
 
 
aurel
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-28, 16:34   

poznaje kolege z VWgolf.pl wiec tak:

gleba -80 na całosci et33 to ogromne ET i opona proponował bym 175/55

mam namiary na tył NOWY za 550zł jak cos to wal na priva

ja mam gwint sam robiłem regenere daje rade:)
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-28, 19:59   







[ Dodano: 2008-06-01, 10:12 ]
doszla dokladka gti:

 
 
piotr_5
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-17, 23:12   

fajnie ze autko trafilo do Ciebie gówno tu komentowac:D piekna robota!!
Jest roznica w jezdzie po zrobieniu silnika?? ciekaw jestem tego ile by na hamowni pokazal:) aaa wlasnie moze by tak lusterka w kolor??:)
Ostatnio zmieniony przez piotr_5 2008-06-17, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2008-06-18, 07:51   

Ciekawe MK II .. wrecz zajebiaszcze ... brakuje mi LOGA BBS na kapselkach :-/
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-18, 10:28   

Nie raz widziałem na żywca i fajna jednostka, tylko silnik bym zmienił ;-)
 
 
piters
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-18, 16:46   

piotr_5 napisał/a:
Jest roznica w jezdzie po zrobieniu silnika??

no nie ma gówno na cuda liczyc przy takich modach, moze lepiej sie wkreca.

Cytat:
brakuje mi LOGA BBS na kapselkach

no były dosc dobrze zniszczone i poszedł lakier na nie, tez tak moze byc.
toffic napisał/a:
Nie raz widziałem na żywca i fajna jednostka, tylko silnik bym zmienił ;-)

no napewno cos mocniejsze by sie zdało, ale stwierdzilem ze nie bede juz inwestowal w mocniejszy silnik, auto do jazdy na gówno dzien, spalanie podstawa, jak juz to mk4 by zapodal moze kiedys ;-)
a lusterka to nie bardzo mi sie widza w kolorze, zle bedzie pasowac do reszty plastików, przy szerokim zdesiu w kolorze to tak.
Ostatnio zmieniony przez piters 2008-06-18, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-18, 18:29   

teraz dorwać dół 1.8 to groszowa sprawa, przekładasz góre i cały osprzęt ze swojego i już masz więcej KM a przede wszystkim Nm ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11