Wysłany: 2011-03-07, 15:34 wtryski a pompa wtryskowa..
Rosnące ceny paliw i wysoki apetyt golfa na ropę zmusiły mnie do pewnych posunięć mój problem to spalanie na poziomie 7L i lejące wtryski.. zamówiłem dzisiaj komplet wtrysków do SB-ka i moje pytanie brzmi: czy przy praktycznie wysłużonej pompie wtryskowej jest bezpieczne zakładanie nowych wtrysków bez obaw że za tydzień padną? Znaczy ta pompa nie jest skończona na amen, czasami mam problem przy odpaleniu na ciepłym i to wszystko ale przebieg mam blisko 400kkm i w pełni sprawna ona nie jest.. wiem że cały motor prosi sie o remont ale najpierw muszę zatamować krwotok czyli zmniejszyć spalanie remont bedzie bliżej wakacji mam nadzieje
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2011-03-07, 21:49
krystian3737, nic im nie będzie.
Żeby wtryski poszły się kochać przez pompę,to musiałyby z niej lecieć jakieś opiłki,czy coś,ale wtedy pompa już raczej by nie działała.
To że czasem kiepsko pali na ciepłym,to niekoniecznie musi być wina pompy.Wystarczy,że kąt wtrysku będzie leciutko przestawiony i du...a zbita.
Ja tak kiedyś miałem,to zastosowałem środek do czyszczenia układu pal. diesla firmy Valvoline i po jednym opakowaniu na zbiornik paliwa-jak ręką odjął
Zakładaj wtryski i nie marudź
Jak chcesz sprawdzić pompę,to po nagrzaniu silnika do 90*C (gdy są problemy z odpałem) polej wodą delikatnie (nie z wiadra od razu!!!) tłoko-rozdzielacz w celu schłodzenia.Jeżeli po schłodzeniu odpali lepiej lub dobrze,to wtedy można przypuszczać,że pompa idzie się kochać....
o tym polewaniu wodą już mi ktoś mówił ale jakoś nie robiłem próby.. jutro odbieram wtryski i bede szukał kogoś kto by mi je wyregulował i podmienił.. znajde jakiegoś majstra? może z forum jest ktoś w stanie sie tego podjąć?
jeszcze apropo tego odpalania.. tak strasznie źle nie jest być może przesadzam, rano odpala od razu 1-2 obroty wału.. jak sie nagrzeje to przekrecam kluczyk na grzanie świec, odczekam z 5 sek. i kręce 2-3 obroty. Jak nie zapala za pierwszym razem to jeszcze raz czekam 5 sek. i odpala od strzała.. Więc na ciepłym odpala po kilku obrotach albo od razu przy drugiej próbie
Ostatnio zmieniony przez krystian3737 2011-03-07, 22:08, w całości zmieniany 1 raz
Do passata założyłem silnik 1V (60KM), wywaliłem z niego ori pompe i założyłem pompe z AAZ z bostpinem i podniesioną dawką. Kwestia jest taka: czy wtryski mogą zostać z 1V czy założyć te z AAZ(wtryski są z auta z 92r więc jednospręzynkowe ). Chodzi o wydajność i o to żeby mi pompy nie zabiły. Duża jest różnica w wydajności wtrysków 1V a AAZ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum