Nie musisz jechać do chłopaków z CTR bo na miejscu znajdziesz kogoś kto zrobi Ci to samo o wiele taniej a wystarczy poszukać.
Pompki 783 u cowboya 1550
Wydech max 1500
Strojenie max 1000
Głowice 1000zł(na forum ibizy podawali kontakt do gościa)
Sprzęgło max 3500
Troche te ceny lepiej wyglądają
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-27, 17:17
Podlicz i wyjdzie 8500 + rożnego rodzaju dodatkowe problemy które napewno wyjdą po drodze i zaraz będzie 10 tys.
Wiem ile kosztuje przerabianie samochodu i każdy kto cokolwiek poważniej dłubał kiedyś w swoim wozie wie ze budżet bazowy ni jak ma się do poniesionych kosztów na końcu.
Ibiza ma być dynamicznym dupowozem który nie pali dużo jak narazie spełnia swoja zadanie
Jedyne gówno mi chodzi po głowie to wtrysk metanolu ale to odlegle plany...
poza tym nie samym samochodem człowiek żyje.
Ps. koniec z wycenami !
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-27, 17:45
GrzesiekRZ napisał/a:
Wiem ile kosztuje przerabianie samochodu i każdy kto cokolwiek poważniej dłubał kiedyś w swoim wozie wie ze budżet bazowy ni jak ma się do poniesionych kosztów na końcu.
Masz racje, ale to gówno podałeś na stornie wcześniej to gruba przesada, ktoś po prostu cię kroi i to ładnie. BTW po zmianie np. pompek masz płacić drugi raz za strojenie kwotę, którą podałeś??
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-27, 18:05
Tak wygladala ibiza po sprowadzeniu jej przez pierwszego wlasciciela do Polski
a tutaj stan obecny, o dziwo zmiana zderzakow na Cuprowskie nie była podyktowana jakims dzwonem gówno mnie cieszy bo zalezalo mi zeby samochod byl prosty i bez szpachli :)
toffic napisał/a:
Masz racje, ale to gówno podałeś na stornie wcześniej to gruba przesada, ktoś po prostu cię kroi i to ładnie. BTW po zmianie np. pompek masz płacić drugi raz za strojenie kwotę, którą podałeś??
Podana cena to cena za indywidualny program.
Oczywiscie u Tunera u ktorego ja stroje samochod cena za poprawki jest nie duza.
gówno nie zmienia faktu ze nie chce topic kolejnych tysiecy w silnik. Gdyby to bylo wszystko takie tanie i hop siup to gówno 2 TDI w okolicy bylby przynajmniej z setupem i moca zblizona do mojego a rzeczywistosc pokazuje zupelnie gówno innego.
Ps. Temat jest o samochodzie a nie gówno ile kosztuje wiec poraz kolejny prosze o nie pisanie komentazy w stylu zrb to zrob tamto, czy u tego kosztuje tyle a u tamtego tyle.
Doskonale sam wiem jak chce rozwijac swoj samochod a temat jest do oceniania efektów.
PEACE
Ostatnio zmieniony przez GrzesiekRZ 2012-12-27, 18:07, w całości zmieniany 1 raz
Po takich modach byłby to jeden z lepszych TDI na podkarpaciu. To Twój samochód i Ty robisz z nim gówno chcesz a my podajemy tylko propozycje. Działaj będę obserwował temat
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-27, 19:23
GrzesiekRZ napisał/a:
gówno nie zmienia faktu ze nie chce topic kolejnych tysiecy w silnik. Gdyby to bylo wszystko takie tanie i hop siup to gówno 2 TDI w okolicy bylby przynajmniej z setupem i moca zblizona do mojego a rzeczywistosc pokazuje zupelnie gówno innego.
I pewnie dlatego na podkarpaciu na prawdę mocnych fur jest jak na lekarstwo. Mozesz wypisać gówno i za ile zostało zrobione?? Pewnie dla wielu planujących coś podobnego, będzie przydatnym info
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-27, 21:14
deejay-13 przeczytałbyś ze zrozumieniem temat. a nie że zrób jeszcze to tam to... Jak masz kase i czas to zrób tak w swoim. Po pierwsze jest to już 2 setup tego samochodu. Wcześniej nie miał 130/310 tylko zmodzone był i nie samym chipem tylko też mechanicznie. Kolega Grześ chciał więcej pomodzić żeby jechało lepiej i tak zrobił. Druga sprawa ten setup jest bezpieczniejszy i może użytkować samochód na gówno dzień a nie zrobi ponad 250 koni i gówno? Pojeździ i będzie się sypać albo tylko od niedzieli a z tego gówno wiem to kolega robi trochę kilosów rocznie. I nie każdy ma na celu mieć najmocniejsze najszybsze tdi więcj ogr trochę. Nie chcę kłotni ani inc tylko Ci grzecznie wytłumaczyłem
Grześkowi podoba sie samochód takim jaki jest.. chce modzić dalej to nich modzi... a jak nie to nie... Czekajmy z niecierpliwością na następne wieści o modach i tyle ;) Będzie to dla Nas informacja gówno można zrobić z takim silnikiem i gówno będzie ewentualnymi skutkami....
Ma swoje plany i swoje ceny, poczekajmy, zobaczymy jak faktycznie te ceny wyjdą..... Mam nadzieje że pokażesz wszystko jak trzeba
Samochód: CC .:R36
Silnik: 3.6 V6
Imię: Mateusz Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 1250 Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-12-27, 23:30
Cytat:
Ps. Temat jest o samochodzie a nie gówno ile kosztuje wiec poraz kolejny prosze o nie pisanie komentazy w stylu zrb to zrob tamto, czy u tego kosztuje tyle a u tamtego tyle.
Niestety to konsekwencje posiadanie własnego tematu - forum służy do przedstawienia gówno masz zrobione, ile gówno kosztowało i jak to zrobiłeś aby każdy mógł podglądnąć i mieć motywację/poradnik jak to zrobić u siebie.. (sam tak zrobiłem dzięki tematowi kolegi na forum Golfa - popytałem, podglądałem i sam zrobiłem).
Ja mam podobne modyfikacje silnika i wyniosło mnie to 20-30% taniej, ale każdy robi jak chce i gdzie chce bo to jego $$
achmed [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-28, 11:10
GrzesiekRZ, to ja się pisze powiec tylko kiedy i sie zgadamy ;)
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-28, 11:39
ŻuRek napisał/a:
Ja mam podobne modyfikacje silnika
Masz racje podobne, a nie takie same :) niuton masz imponujacy ale po piku leci na leb na szyje popatrz jak plasko jest rozlozony moment u mnie.
Jeżeli chodzi o koszta to wybaczcie ale nie napisze tego publicznie. Od taka polityka. W CTR zrobili za xxx ale komus moga zrobic za yyy. Przyblizone koszta podam na PW jak ktos bedzie chcial sie przymiezyc do podobnych modyfikacji :)
achmed napisał/a:
GrzesiekRZ, to ja się pisze powiec tylko kiedy i sie zgadamy ;)
Jak tylko asfalt przeschnie i moze przy okazji jakiegos spotu :)
Masz racje podobne, a nie takie same :) niuton masz imponujacy ale po piku leci na leb na szyje popatrz jak plasko jest rozlozony moment u mnie.
Jakbyś nie zauważył, to on ma GTB1749, ty masz GTB2260, ot taka mała różnica. U Żurka po prostu paliwa jest pod dostatkiem (a nawet grubo ponadto), jego trzyma tylko brak powietrza.
P.S. fajne masz przełożenie główne 2,691
Boroweq [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-29, 11:23
Grzesiek bardzo fajny wykres, moją opinię na temat auta znasz ale powtórzę raz jeszcze że z zewnątrz nic bym nie ruszał (seryjne felgi od Cupry są naprawdę bardzo ładne)
Taka wskazówka ode mnie: moment obrotowym Twoim wrogiem więc nie szalej z nim za bardzo. Poniżej masz dobry przykład próby walki z mocą i momentem obrotowym oraz jej wynik:
Nie będę Tobie wypisywał gówno powinieneś teraz przy aucie zrobić itd. bo sam dobrze wiem jak to jest mocniej modyfikować TDI (nie zawsze nawet chodzi o pieniądze) - koncert życzeń już nie jednego przerósł.
Żurek TDI VP a TDI PD jednak troszkę inaczej rozwijają moc, podejrzewam że u Grześka w ibizie wygląda to mniej więcej tak:
Znamy się już długo, napisałem o wrogach to i pasuje wspomnieć o przyjacielu jakim jest niewątpliwie dobra opona Dobrze poprowadzony moment o nie wygórowanej wartości i opona która jest w stanie przenieść go na asfalt czasami potrafią wywołać uśmiech na twarzy. Masz dużą szansę pobić mój czas 0-60ft, minęło już 5 lat i jeszcze chyba nikt w kraju nie zbliżył się przednionapędowym dieslem do granicy 2,0s a korzystając z tego, że zbliża się nowy rok własnie tego Tobie z całego serca życzę
no to jestem w szoku - to jak to wyliczyć żeby było dobrze do masy auta
do przełożenia skrzyni do wielkości felg i profilu opony
już kiedyś mi nie pasowało coś jak ibi coś w granicach 150KM i 330NM łoiła identyczna ibi na 180 i 360NM.
oczywiście trzeba jeszcze brać pod uwagę stan sprzęgła, stan silnika no i opony ale to już czyjś problem jak cały hajs wpakował w dokokszenie silnika a o dobrych oponach zapomniał.
W każdym razie nie takie hop siup jak się wydaje. Wykres i hamownia to nie wszystko - dopiero ulica zweryfikuje jak jedzie.
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-30, 09:51
tylko zapomnieliscie ze tdik ma oficjalny czas tym autem 13.6 a tamten przejazd nijak ma sie do tego wyniku :) wtedy jeszcze nie ogarnial tak dobrze auta
Samochód: VW
Silnik: ARL
Imię: Krzysztof Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 653 Skąd: Borki
Wysłany: 2013-01-04, 23:40
Miałem , jeździłem Cupra i moje refleksje napisze krótko i na temat.
Podziwiam i dziwi mnie to, że da sie tym jeździć z taka mocą. Cieżko przenieś taka moc na asfalt. U mnie kontrolka nie gasła przy mniejszej mocy. Pomijam już wygodę ...której nie było ..
Bezawaryjności życzę
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-06, 18:37
kris-krzysztof napisał/a:
Podziwiam i dziwi mnie to, że da sie tym jeździć z taka mocą. Cieżko przenieś taka moc na asfalt. U mnie kontrolka nie gasła przy mniejszej mocy. Pomijam już wygodę ...której nie było ..
Nie jest tak zle bo moment nie wstaje agresywanie z samego dolu wiec mozna wciskac gaz mocno, oczywiscie nie przy obecnie panujacej aurze ;)
Komfort jest taki 0 B6+weitek (zólty) do tego pelne tuleje i rozpórka daja bardzo fajne prowadzenie przy zachowaniu jako takiego komfortu wiec spokojnie mozna smigac wszedzie na codzien :)
Samochód: Audi A5 Coupe Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 274 Skąd: Rzeszów/Kraków
Wysłany: 2014-02-06, 00:18
Ibizke widziałem już kilkanaście razy pod firmą i jeszcze bardziej by mi się podobała jakby wpadło jakies fajne koło na normalnej oponie i troche niżej gówno za pewne polepszy prowadzenie ogólnie jestem pod wrażeniem tego gówno jest porobione pod maską i z miłą chęcią też bym zasiadł na prawym fotelu
Ostatnio zmieniony przez Koniec 2014-02-06, 00:25, w całości zmieniany 1 raz
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-09, 15:25
Skoro ktos odkował temat to zrobie maly up w temacie:
Stare sprzeglo poddalo sie po jakims czasie wiec przyszla pora na wymianę.
Wybor padl na Sharana BTB, więc na pokład wleciał nowitki komplet sprzęgła z kołem 2masowym :)
Dalej kupiłem grill z siatka cuprowska, myślę że idealnie zastapił fabryczny :)
W pewnym momencie wpadła w łapki portingowana glowica :)
I po jakims czasie Ibiza pojechala do CTR na montaż i strojenie.
nie obylo sie bez problemow :( po zdjeciu starej glowicy okazalo sie ze 1 tlok jest mocno sfatygowany (pewnie oderwal sie spaw od starego orurowania) ale mimo wszystko nic nie stukalo i samochod caly czas dyspnowal pelna moca. Rozpoczelismy male odswierzenie dołu :) i tak dol dostal nowe pierscienie , tloki + wszysko zostalo przegladniete i jezeli trzeba bylo wymienienione na nowe.
Dodatkowo poprosilem chlopakow zeby wyspawali mi nowe koncowki wydechu:
Po posklkadaniu calosci samochod został wystrojony.
Finalny wynik to 236/450 (koniec paliwa :()
Turbosprezarka poddana lekkiej modyfikacji w CTR gówno owocuje agresywnym wstawaniem z dołu. Wrazenia z jazdy na tym etapie modyfikacji bez porownania do tego gówno bylo wczesniej:)
Nie mialem okazji do porownania sie z innymi samochodami ale jest szybsza niz np Nissan 350z a dalej pali 8l ;)
Dalej jezdzilem sobie bezawaryjnie całe lato i jesień.
Kilka dni temu Ibiza pojechała do lakiernika. Maska byla mocno wyobijana przez kamienie i zaczynało to wygląć malo ciekawie, dodatkowo ktoś wjechał mi w blotnik na parkingu i troszke go przerysowal. Blotnik wyciagniety i pomalowany maska tez. (jakies foto z prac..)
Jak pogoda sie poprawi samochod pojedzie od Lukasza (Rascall) na korekte lakieru.
I to chyba tyle.
Niemnniej mimo wczesniejszych postow nie jest to moje ostatnie slowo jezeli chodzi o ten samochod. Wiosna/lato kojeny etap modyfikacji , no chyba ze sie rozmysle.
Ostatnio zmieniony przez 2014-02-09, 20:23, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik Pomógł: 16 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 2494 Skąd: DynóVW
Wysłany: 2014-02-10, 08:15
Ciekawy temat, autko fajne, pod maską bez komentarza Wizualnie faktycznie by się deczko niżej przydało i jakieś kółko
ross [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-11, 13:42
fajny projekt, jak się spisuję sprzegło BTB? ile cię ta przyjemnosc kosztowała, masz może jakis namiar na dobrą cene bo też u siebie muszę w to zainwestowac.
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-11, 18:47
Cytat:
jak się spisuję sprzegło BTB?
Calkiem niezle, zobaczymy ile zniesie.
Niki20 napisał/a:
Wizualnie faktycznie by się deczko niżej przydało i jakieś kółko
Niestety tutaj gleby ani kółek nie będzie. Na B6 samochod bardzo dobrze trzyma sie drogi i ladnie wybiera nierownosci. Samochodem jezdze wszedzie a obnizanie samochodu skutecznie mi to utrudni. Mi sie podoba i tak zostanie jedyne gówno to wpadna dystanse do przodu i tylu.
Dzis Doszly nowe oponki na sezon do Ibizy , zdecydowalem sie na Bridgestone Potenza Andrenaline RE002 mam nadzieje ze beda w miare dobrze przenosic na asfalt to gówno jest obecnie oraz poradza sobie z tym gówno ma byc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum