FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kleryk
2015-08-26, 20:39
Ibiza 6L Sport 1.9 TDI
Autor Wiadomość
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-26, 14:05   Ibiza 6L Sport 1.9 TDI

Marka: Seat
Model: Ibiza wersja "Sport"
Silnik: 1,9 TDI ASZ (130/310)

Wyposażenie:
- Climatronic,
- Elektryczne szyby,
- Elektryczne lusterka,
- ABS,
- TSC,
- ASR,
- Seat soud system,
- itp....

Zawieszenie:
Bilstein B6 na gubej ladze + weitek -30 (dobrze sie prowadzi i w miare wybiera nierowności) + rozporka seat sport

Silnik:
- Trubo spręzarka z Audi A6 3.0TDI GTB226VK,
- IC cupra BPX + rurki z nierdzewki - obecnie FMIC 450x300x76 z we i wy 3 + orurowanie 2,5"
- Kolektor ssacy Custom by Sporttig

- TIP 3",
- Map sensor 4 Bar,
- DP 2,75",
- Wydech 2,5" na 1 tlumiku,
- Pompowytryskiwacze AL - obecnie Firad HF50

Body:
Zderzaki Ibiza Cupra,
17" felgi Cupra 6l,

Samochod kupilem jakies 7 miesiecy temu.
Wg. Poprzednika mial miec wtedy 190KM/380NM. Jak sie pozniej okazalo nie mial...
Ogolnie byl w fajnym stanie wiec postanowilem go kupic.

Po kilku miesiacach osiagi Ibizy nie wystarczyly wiec postanowilem cos zrobic zeby byla mocniejsza i jezdzila szybciej.

Zaczolem od poszukiwania dobrego IC ktory mial byc wydajny a przy czym zderzak nie mial byc ciety.
Wybor byl prosty tylko IC z cupry BPX. Po miesiacu szukania byl u mnie w domu



2 Listopada Ibiza pojechala do CTR Tuning w Kędzierzynie Koźle na modyfikacje.
- Duze turbo,
- Montaz IC + wyspawanie dolotu,
- Strojenie,



Kilka fotek z prac:

IC juz na miejscu



Dolot



Czyszczenie i regulacja luzów nowej dmuchawki



I tutaj turbo juz na samochodzie :)



Niestety podczas strojenia sprzeglo zaczelo slizgac i jedyne gówno udało nam się ugrać to:




Było 231KM/408NM - później 236/450 (twarda odcinka) aktualnie: 275/455



Niemnniej samochod zapina naprawde fajnie a z ta sprezarka ma chakarkertsyke bardziej jak Turbo Beznyna niz Turbo Diesel

Jakies pogladowe foto calosci jeszcze od poprzedniego wlasciciela:





Sam zdjec samochodu nie robilem ale teraz nie liczac stalowek z zimowkami wyglada tak samo


Plany na najblizsze miesiace:
- Zmiana sprzegla i dwumasy na mocniejsze z Sharana BTB, (zrobione)
- Remap, (zrobione)
- Montaz wskaznika EGT, (zrobione)

Zapraszam do komentowania, wiecej zdjec wrzuce jak zrobie

Update Kwiecień 2014






28.06.2014 - próba ibizy na 1/4 mili (Ryki , moto-park Ułęż) ET:13,6

Ostatnio zmieniony przez 2014-07-19, 11:01, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2012-12-26, 14:22   

całkiem przyjemnie musi się teraz fura odpychać lekka buda w ibi służy dobrym osiągom :mrgreen:
przydało by się dobre koło i było by w pytę :lol:
 
 
Bruno
Uzależniony od postów


Samochód: C5 X7
Silnik: HDI
Imię: Adam
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 4015
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-26, 14:24   

no fura z ładnym potencjałem podoba mi się
 
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2012-12-26, 14:29   

No nareszcie jakas konkretna 6elka.

Ładnie to musi zapitalac, po zmianie sprzęgła powinno przybyć parę koni. :-P
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2012-12-26, 15:32   

fajna sztuka, bardzo podobna do mojej tylko moja nie dysponuje taką mocą :-P
Szczerze powiedziawszy mi seryjny ASZ juz wystarcza, a te 230 koni i fajny moment musi fajne wrażenia z jazdy dawać.
Jaki miałeś czas w Rz, na ćwiartkę?
Ostatnio zmieniony przez b_przemo 2012-12-26, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-26, 16:08   

nareszcie Grzesiu przedstawiłeś auto :) Kilka razy widziane na LIVE i foty z prac z CTR`a.
Nic tylko śmigać i tankować paliwko. Felga cuprowska pasuje ;-)
Wzrosło Ci spalanie czy spadło ? :galareta:
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2012-12-26, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-26, 17:04   

Nieźle, jest już kilka (jak nie kilkanaście) mocnych TDi z GTB na podkarpaciu. Trzymam kciuki za sprzęgło ;-)
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2012-12-26, 17:12   

No jak sprzęgło ogarniesz to sporo niutów przybędzie :-D Auto bardzo fajne i widziane w Rz ;-)
 
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-12-26, 17:35   

Ładna Izka :) a mody jeszcze lepsze. To auto coś już jedzie choć mając taki silnik wkładałbym końcówki pompowtryskiwaczy RACE783,zrobić porting głowicy, większy wydech i ciągnąć z tego ponad 250KM(gdy wcześniej korba bokiem nie wyjdzie). Jest w PL kilka podobnych projektów i latają tym chłopaki. Powodzenia w dalszych modach
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 00:24   

artur_91.1991 napisał/a:
Wzrosło Ci spalanie czy spadło ?


Przy mocniejszym naciskaniu gazu spala wiecej, jednak nie patrze na to zbytnio,

deejay-13 napisał/a:
Ładna Izka :) a mody jeszcze lepsze. To auto coś już jedzie choć mając taki silnik wkładałbym końcówki pompowtryskiwaczy RACE783,zrobić porting głowicy, większy wydech i ciągnąć z tego ponad 250KM(gdy wcześniej korba bokiem nie wyjdzie). Jest w PL kilka podobnych projektów i latają tym chłopaki.


Korba bokiem nie wyjdzie, nie planuje zwiekszania mocy (przynajmniej jak narazie) o nic wiecej niz wspomniany remap po zamianie sprzegla na Sharana BTB.
Modyfikacje o ktorych piszesz sa fajne ale to kolejne 10tys wpadkowane w sam silnik wiec sobie odpuszcze, choc po glowie chodzi mi ostatnio wtrysk mety a na nim okolice 250KM sa jak najbardziej do ugrania :)

gówno do felg to marza mi sie Oz ultraleggera ale nie wiem czy uda sie to zrelaizowac w nadchodzacym roku.

Plany do samochodu jakies mam generalnie nie kreca mnie gwinty i felgi a dobre prowadzenie i fajne przyspieszenie:)

Czas na cwiartke byl slaby bo i samochod nie mial mocy jaka deklarowal poprzedni wlasciciel, po zdjeciu zderzaka zoaczylismy :roll:

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Film pokazujacy jedna z glownych przyczyn dlaczego samochod slabo jechal na starym setupie...
- Pelno nieszczelnosci na rurach,
- Pekniety TIP,
- IC popekany i pospawany byle jak,
- Montaz na trytytkach przez gówno tak latal ze przebil chlodnice klimy i chlodnice wody

Cale szczescie drut poszedl do lamusa a obecne wykonanie jest naprawde pro :)

Nowe ladne spawy



 
 
ŻuRek
Władca postów


Samochód: CC .:R36
Silnik: 3.6 V6
Imię: Mateusz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 1250
Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-12-27, 01:02   

Ładny wynik i to na seryjnych ALkach :shock:
Będę śledził temat - a sprzęgło BTB polecam - od pół roku używam, zero zastrzeżeń ;-)

P.S. - ile waży taka Ibizka ??
 
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-12-27, 01:59   

Może nie 10 tyś bo zrobiłbyś to dużo taniej do tego wtrysk i masz moje wymarzone 270KM w tej budzie gówno waży nie całe 1300kg. Wtedy miażdżysz wszystko gówno leci. Po takich modach trzeba myśleć by to sprzęgło wydoliło a różnie bywa
 
 
matti19911
Zaawansowany


Samochód: Vw Polo 6n1
Silnik: 1.4 60KM AEX :)
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 506
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-27, 05:34   

Autko b.ładne tylko nie zmieniaj felgi na oz , te są ładniejsze :mrgreen: teraz kwestia gustu ;-)
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2012-12-27, 08:03   

270 koni w takiej ibizie , ciągnącej na jedna oske, to już przesada.
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 08:51   

Cytat:

270 koni w takiej ibizie , ciągnącej na jedna oske, to już przesada.

Eeee tam przesada, jeździłeś kiedyś autem o podobnej mocy i masie??
 
 
LyszyK
Uzależniony od postów


Samochód: Passat B5, Fiat 125p
Silnik: AJM, tysiąc CZysta
Imię: Marcin
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2603
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2012-12-27, 09:06   

No właśnie za nie :mrgreen: :lol: ale powiedz mi, kiedy to trakcje łapie ;-)
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-12-27, 09:16   

LyszyK, Właśnie oto chodzi, żeby miotało. Dobry program i można wszystko
GrzesiekRZ Silnik to nie wszystko. Pomyśl jeszcze o hamulcach i stabilizatorach. Nie sztuką jest rozpędzić auto a wyhamować je.
Ostatnio zmieniony przez deejay-13 2012-12-27, 09:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 09:20   

LyszyK napisał/a:
No właśnie za nie :mrgreen: :lol: ale powiedz mi, kiedy to trakcje łapie ;-)

Łapanie trakcji masz pod prawą nogą/w głowie. Jak któryś z ww. elementów nawala/jest za ciężki, to trakcji i na 3 nie znajdziesz.
gówno nie zmienia faktu, ze 4x4 pojedize szybciej :prosze:
 
 
achmed
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 09:26   

podstawa dobra opona chciaz przy ośce złej nawierzchni i takim momencie to i ona nie za wiele pomoze tak jak toffic, pisze rozwaga i najwazniejsze poznanie swojego auta pomoga przy szybkim ruszaniu
GrzesiekRZ, gratuluje wyniku bo moc naprawde robi wrazenie chyba jak wiekszość tutaj jestem ciekawy wrazen z jazdy tym samochodem
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 13:39   

deejay-13 napisał/a:
Może nie 10 tyś bo zrobiłbyś to dużo taniej do tego wtrysk i masz moje wymarzone 270KM w tej budzie gówno waży nie całe 1300kg.


Wydech - 2tys,
Race 783 - 1500-2000 (moze wiecej),
Glowica - 2 tys,
Strojenie - 800-1000zl,
Sprzeglo ktore przeniesie taka moc - 4tys zl
+ inne ktore napewno wyjda po drodze

I juz przekroczylismy 10 tys ;)

deejay-13 napisał/a:
GrzesiekRZ Silnik to nie wszystko. Pomyśl jeszcze o hamulcach i stabilizatorach. Nie sztuką jest rozpędzić auto a wyhamować je.


Ibiza to nie pierwszy samochod ktory przerabiam, jak narazie na B6 samochod prowadzi sie niezle, hamulce na wiosne wleca nowe jednak bedzie to seria na domrych markowych komponentach, do takiej mocy wystarcza.

Do w miare napedzajacego sie samochodu trzeba jeszcze miec wyobraznie a wydaje mi sie ze tego mi nie brakuje , nie jezdze po miescie jak wariat

Prawde powiedziawszy jedyne gówno mnie kusi to metanol bo to miare tanie konie i mozna by bylo atakowac okolice 245KM a i sprzeglo z sharana BTB to udzwignie wiec moze w niedlugim czasie psikne metka w dyszla ;)

achmed napisał/a:
GrzesiekRZ, gratuluje wyniku bo moc naprawde robi wrazenie chyba jak wiekszość tutaj jestem ciekawy wrazen z jazdy tym samochodem


Jezdzi juz dosc szybko, choc to nigdy nie bedzie wyscigowka niemniej jak bedzie okazja zapraszam na prawy i sam zobaczysz ;-)
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 14:25   

Cytat:
Wydech - 2tys,
Race 783 - 1500-2000 (moze wiecej),
Glowica - 2 tys,
Strojenie - 800-1000zl,
Sprzeglo ktore przeniesie taka moc - 4tys zl
+ inne ktore napewno wyjda po drodze

Ceny z kosmosu :shock: skąd masz takie dane??
 
 
diabolo
Już coś naskrobał


Samochód: audi a3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 253
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-27, 14:35   

po gówno Ci wiecej NM w tej osce ? przyczepe ciagniesz na cwiartce ?
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 14:52   

toffic napisał/a:
Ceny z kosmosu skąd masz takie dane??


Chocby z rozmowy z pewnym Panem ktory ma taka w/w moc i części w swojej Cuprze + Rozmowa z Dariem z CTR ktory mi to wszystko sklada.

Moze przesadzilem ciut bo nie wiem do konca ile kosztuja pompki race, reszta jest mniej wiecej tak jak napisalem.

Cytat:
po gówno Ci wiecej NM w tej osce ? przyczepe ciagniesz na cwiartce ?


To nie jest auto do cwiartki.
 
 
artur_91.1991
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1169
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-12-27, 16:22   

[quote="GrzesiekRZ"]
deejay-13 napisał/a:
niemniej jak bedzie okazja zapraszam na prawy i sam zobaczysz ;-)

ja chętnie się pisze ale na prawy fotel :)
 
 
GrzesiekRZ
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-27, 16:35   

artur_91.1991 napisał/a:
ja chętnie się pisze ale na prawy fotel :)


Dokladnie prawy fotel mialem na mysli :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Węglowodany - https://www.szczyptaszalenstwa.pl - Węglowodany Siłownia - https://www.pakoszczecinek.pl - Siłownia

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11