FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi S3 1.8T 210 KM
Autor Wiadomość
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-01-30, 23:12   

Jak ma gówno jęczeć to nigdy nie meczy :fuck:
 
 
erbete
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T quattro
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 694
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-01-31, 00:17   

Na półce leży mi bov Blitza i ciekawe czy by się sprawdzał jako hybryda w 1.8T, a mianowicie duży otwór puścić z powrotem w dolot, a małym puszczałby w atmosferę :fuck:
 
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-31, 13:12   

sebus_777 napisał/a:
gregor09 napisał/a:
Żebyśmy nie wiadomo gówno robili , nie będzie to działać prawidłowo i auto będzie miało gorsze osiągi i spalanie niż przy współpracy z zaworem DV.


gregor09 napisał/a:
Natomiast jesli ktoś by chciał koniecznie blow offa w 1.8T to jest to do zrobienia. Ale potrzeba do tego specjalnego mapowania ecu i jeszcze kilku innych myków. Dostępne tylko dla aut powyżej 2001roku. w razie pytań pw.

To w końcu da się to zamontować prawidłowo czy nie bo sam raz piszesz tak a raz tak :nie wie:


Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to nie trzeba będzie tłumaczyć w kółko to samo :prosze:

Lolo - dokładnie masz racje, to gwizdanie to nic fajnego , a przyprawia tylko o ból głowy, pozatym do auta które ma 150 czy 180km to pasuje jak świni siodło, no ale kto bogatemu zabroni :-D

No a kto twierdzi że nie ma różnicy w jeździe dv/blow off to ma prawdopodobnie zepsute auto, albo pisze żeby sobie popisać :lol:
Tkaczu napisał konkretnie - skoro auto zostało przystosowane do pracy z DV to jak niby ma tak samo pracować z BOV-em ? Kłaniają się podstawy EFI.
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-02-06, 20:33   

Skoro większość jest za i nie widzi minusów to sam zakładam ten odpustowy badziew i wszystkie gimby pod remizą będą moje :galareta:

A tak na poważnie to skoro turbo nadmucha pod obciążeniem ile trzeba, puszczasz gaz bo się jednak okazuje, że nie się nie zmieścisz z wyprzedzaniem - zawór upustowy wypuszcza napompowane, zmierzone przez przepływkę powietrze w atmosferę robiąc z tego tylko pssssst, później gaz w podłogę a tu zonk bo układ pusty :shock: no ale było pssssst :metal:

Jedynym w miarę działającym rozwiązaniem jest hybryda, ale dla mnie to i tak bardziej wada niż zaleta.
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-02-06, 20:53   

Tylko że mówimy tu o benzynowym silniku który nie lubi za bardzo przeładowań dlatego upuszcza się ciśnienie ... gówno innego jakby to był diesel... Diesel jak przeładowuje to jest rakieta!...
 
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-02-06, 20:56   

Przy tych turbinach to dupa nie przeładowanie skora noutlafa nie wrzuca (o ile osprzęt sprawny) ;-)

A poza tym to czy pb czy tdi to i tak zawsze minimalnie przeładuje bo nie da się wysterować idealnie, a jak pierdnie za dużo to wiadomo.. muł bo ECU nie jest na tyle ogarnięte by np podlać odpowiednio paliwem, a jak by podlał to by pierdło jeszcze więcej i trzeba by było szukać turbiny.
Dla tego w dziale garaż jest kilka tematów, że "turbo się nie włącza"
Ostatnio zmieniony przez HudY 2014-02-06, 21:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-02-06, 22:18   

Mysle ze patrzycie na to ze złej strony...

Zaczynając od początku..

W dieslu WIĘKSZA ilość powietrza w stosunku do gnoju (czyt. paliwa) nie ma znaczenia i mu nie zaszkodzi, bo diesle wyjeźdzajace z fabryki mają AFR (stosunek powietrza do paliwa) na poziomie 19:1 - 20:1... W dieslu ZA DUŻO gnoju w stosunku do powietrza powoduje niebiezpieczny wzrost temperatury...

W benzynie jest odwrotnie. Zbyt duża ilość powietrza w stosunku do paliwa ZWIĘKSZA niebiezpiecznie temperaturę, dlatego każda benzyna ma Sondę lambda, która ma określać stosunek stechiometryczny AFR-u czyli 14,7:1 ..

Dlatego w turbo benzynach stosuje się dość często oprócz klapek upuszczających ciśnienie na kolektorze wydechowym, blow offy, po to aby uniknąć przeładowania turbiny w momencie przymknięcia przepustnicy... W dieslu coś takiego nie ma sensu, choćby z tego względu ze występuje jedynie klapa gasząca.


//poprawka..
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-02-25, 21:17, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-02-06, 22:55   

Luken1717, Na koniec mogłeś dodać ... Dziękuję Dobranoc ;) Pięknie opisane ;)
Ostatnio zmieniony przez tkaczu18 2014-02-06, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-07, 07:17   

Luken1717 napisał/a:
W dieslu sondy lambda nie ma, bo nie jest potrzebna, przynajmniej w serii.

Są, w swoim BMM jak dobrze pamietam nawet masz
Luken1717 napisał/a:
Po to również stosowane są blow-off'y w samochodach podrasowanych i z PRZEDEWSZYSTKIM TURBINAMI BEZ KLAPEK, aby maxymalnie wyeliminować zjawisko przeładowania.

Nie do tego są blow-off czy DVki, diesle nie mają przepustnicy zamykającej się podczas zmniejszania obciążenia silnika
Luken1717 napisał/a:
dlatego każda benzyna ma Sondę lambda, która ma określać optymalny stosunek stechiometryczny AFR-u czyli 14,7:1 ..
AFR 14,7 z optymalnym nie ma nic wspólnego :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez 2014-02-07, 07:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2014-02-07, 07:48   

toffic napisał/a:

Luken1717 napisał/a:
dlatego każda benzyna ma Sondę lambda, która ma określać optymalny stosunek stechiometryczny AFR-u czyli 14,7:1 ..
AFR 14,7 z optymalnym nie ma nic wspólnego :mrgreen:



OK, zgadzam sie.. Słowo "optymalny" jest tutaj nie ma miejscu, bo dla kazdego optyma oznacza coś innego.. Dla większej mocy oczywiste ze ten stosunek będzie niższy.

Ładnie widać t ona tym wykresie:
http://www.perfectpower.c...da_tuning_1.png

Luken1717 napisał/a:
Po to również stosowane są blow-off'y w samochodach podrasowanych i z PRZEDEWSZYSTKIM TURBINAMI BEZ KLAPEK, aby maxymalnie wyeliminować zjawisko przeładowania.

Cytat:
Nie do tego są blow-off czy DVki, diesle nie mają przepustnicy zamykającej się podczas zmniejszania obciążenia silnika




W sumie fakt, coś mnie wczoraj przyćmiło, bo od utrzymywania zadanego ciśnienia doładowania są zewnętrzne Wastegate'y... Blow zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie dolotowym w sytuacjach choćby takim jak przymkniecie przepustnicy tak jak Toffic mówi, które może mieć zgubny wpływ na układ doładowania i w konsekwencji rozwalić turbosprężarkę...
Ostatnio zmieniony przez Luken1717 2014-02-07, 08:10, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-02-07, 21:34   

Chłopaki wy się tu produkujecie a i tak nie dotrze do najbardziej zainteresowanych ... Bo oni i tak nie wiedzą o gówno kaman...
 
 
 
Hormon
Zaawansowany

Samochód: Jest królowa :)
Silnik: 1,9
Imię: Andrzej
Pomógł: 24 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 545
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-02-09, 19:45   

Ty założyłeś neony zielone pod autem i na zderzaku z tyłu listwę led zieloną ??

Bo wygląda to śmiesznie. W sumie to tak chu... że szok.
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-10, 16:49   

Hormon napisał/a:
Ty założyłeś neony zielone pod autem i na zderzaku z tyłu listwę led zieloną ??

Bo wygląda to śmiesznie. W sumie to tak chu... że szok.


hahahahahah nie to nie moja audi to z tej samej miejscowości koleś ma A3 i widocznie on lubi takie świecidełka ale wolał bym sobie odpóścić krytykę tych neonów :-D :-D
 
 
Hormon
Zaawansowany

Samochód: Jest królowa :)
Silnik: 1,9
Imię: Andrzej
Pomógł: 24 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 545
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-02-10, 22:20   

Okey123 napisał/a:
Hormon napisał/a:
Ty założyłeś neony zielone pod autem i na zderzaku z tyłu listwę led zieloną ??

Bo wygląda to śmiesznie. W sumie to tak chu... że szok.


hahahahahah nie to nie moja audi to z tej samej miejscowości koleś ma A3 i widocznie on lubi takie świecidełka ale wolał bym sobie odpóścić krytykę tych neonów :-D :-D


No własnie niby podobne auto, ale jednak mi tam coś nie pasowało.

Spotkam go jeszcze raz to zrobię fotkę.
Czy ten koleś jest z Woli Zgłobieńskiej ?
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-11, 14:15   

hahah no zrób wtedy porównamy :P

A mieszka na końcu Zgłobnia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 15