FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi S3 1.8T 210 KM
Autor Wiadomość
hehepack
Zaawansowany

Samochód: Audi A3[8L]
Silnik: 1.9 AGR
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 586
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-01-18, 15:24   

pinka jest.

Bra to kwestia gustu, ale nie wygląda źle

Lampy inne niż polift , który jest wszędzie, jak dl mnie na +

gówno do klapy to wywaliłbym naklejki i znaczki i zlikwidował dziurę na zamek (na pewno i tak go nie używasz)

gwint i koło i będzie miodzio

jakie audio w planach ?
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-18, 15:33   

hehepack napisał/a:
jakie audio w planach ?


No gówno do audio to głośniki seria Nokii wzmacniacz założyłem 1100 wat zostaje mi tylko skrzynię basową kupić na razie nie wiem jaka :-D :-D
 
 
hehepack
Zaawansowany

Samochód: Audi A3[8L]
Silnik: 1.9 AGR
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 586
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-01-18, 15:34   

yhym.,.

nokia nadaje się do śmieci, a 1100 W to nie daje zbytniego poglądu na temat wzmacniacza .,.
 
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2014-01-18, 16:14   

Okey123 napisał/a:
wzmacniacz założyłem 1100 wat

grubo tylko w praktyce z 100w może jest :fala:
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-18, 16:23   

hehepack napisał/a:
yhym.,.

nokia nadaje się do śmieci, a 1100 W to nie daje zbytniego poglądu na temat wzmacniacza .,.


Jak dla mnie zestaw nokii jest wystarczający i wcale nie do wyrzucenia myślę że radio Alpine x311 razem z zestawem nokii i wzmacniaczem Voice Kraft 1100w w zupełności jest wystarczający (przynajmniej jak dla mnie) jedynie czego może brakować to skrzyni basowej nic po za tym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

GOT_SPL napisał/a:
Okey123 napisał/a:
wzmacniacz założyłem 1100 wat

grubo tylko w praktyce z 100w może jest :fala:


Nie wiem ile i szczerze to nie za bardzo mnie to obchodzi nie przykładam aż takiej uwagi do audio więc kupiłem najzwyczajniejszy wzmacniacz a wy się czepiacie jak by się bez tego nie dało jechać :-> :->
Ostatnio zmieniony przez 2014-01-18, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hehepack
Zaawansowany

Samochód: Audi A3[8L]
Silnik: 1.9 AGR
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 586
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-01-18, 16:45   

to jednak nie będzie nawet 100W. Obstawiam że lepsze brzmienie ma końcówka mocy w radiu , więc wzmacniacz można śmiało wywalić.

jak nie przykładasz uwagi to szkoda było się chwalić
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-18, 16:52   

hehepack napisał/a:
jak nie przykładasz uwagi to szkoda było się chwalić


Napisz mi w którym miejscu się chwale bo jak dla mnie to zwykłe odpowiedzenie na pytanie kolegi :->
 
 
hehepack
Zaawansowany

Samochód: Audi A3[8L]
Silnik: 1.9 AGR
Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 586
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2014-01-18, 16:55   

w gówno najmniej 2 postach.

szkoda trochę bo autko fajne , liczyłem że też coś zagra :)
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-18, 16:56   

a możesz zacytować w których był bym wdzięczny ;-)
 
 
p_forni
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon 1M / A4 B7
Silnik: ASV / BPW
Imię: Paweł
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 1031
Skąd: Lecka
Wysłany: 2014-01-18, 17:01   

hehepack, czepiasz sie :roll:

Te kółka które pokazaleś byłyby zaje*** ;-)
Ostatnio zmieniony przez p_forni 2014-01-18, 17:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Okey123
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-18, 17:03   

p_forni napisał/a:
hehepack, czepiasz sie :roll:

Te kółka które pokazaleś byłyby zaje*** ;-)


no gościu się uwziął trochę na to granie ale niech mu będzie :-D :-D

gówno do kół to podejrzewam że na Dynówce obejrzycie już autko na tych kołach :-D :-D
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-23, 23:55   

Okey123 napisał/a:
Witam po długiej przerwie :-D :-D

Audi przeszło przez ten czas dużo dobrego mechanicznie jak i wizualnie.

Pierwsze od czego zacząłem to :
-Regeneracja Turbiny
-Nowy blow off
-zawieszenie -40
-Nowe tarcze i klocki przód
-Naprawa car audio i założenie wzmacniacza 1100W
-no i chyba najdroższy mój zakup to kompletny wydech z kawsówki :)


Strona gorąca turbiny nie była popękana ? Jesli tak to wymieniłeś na nową rozumie ? Chyba nie zostawili starej popekanej ? bo tak to mija sie to z celem troszeczke ;)

BLOW OFF do 1.8T ? Masz na mysli zawor recyrkulacyjny DV ? Blow off + 1.8t = porażka, 1.8t jest przystosowany do pracy z zaworem DV a nie BOV atmosferykiem.... oprocz syku , wieksze spalanie, zalewanie, falowanie obrotów itp. Ja nie polecam w każdym razie.

Teraz pomyśl nad programem.
IC już masz ? Wtryski seryjne ? Na takim setupie pod 260km można zrobić o ile turbo jest niepopękane i dobrze zregenerowane.
 
 
HudY
Zaawansowany

Samochód: RWD
Silnik: 3.0 M-pałer*
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 307
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-01-24, 13:02   

Program powinien być już dawno zrobiony bo każdy dzień bez virusa to marnotrawstwo potencjału :-P
Wszędzie się pisze, że 1.8T i BOV nie wróży nic dobrego a mimo to ludzie ten shit zakładają.. mam nadzieję, że masz zwykłą DV'ke ;-)
 
 
mati0430
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-24, 20:04   

a ja jestem ciekaw dlaczego blow off do tego silnika się nie nadaje? może mi to ktoś wytłumaczy
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2014-01-24, 23:39   

Ja miałem bov w 1.8T przez lata i nic się nie działo. :nie wie:
 
 
scibi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Golf GTI
Silnik: AGU
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 882
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-25, 16:26   

HudY napisał/a:
Wszędzie się pisze, że 1.8T i BOV nie wróży nic dobrego a mimo to ludzie ten shit zakładają.. mam nadzieję, że masz zwykłą DV'ke


a to dlaczego?
 
 
 
gregor09
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-29, 11:55   

mati0430 napisał/a:
a ja jestem ciekaw dlaczego blow off do tego silnika się nie nadaje? może mi to ktoś wytłumaczy


oczywiście, wystarczy troszkę orientować się w temacie 1.8T

prosta sprawa - 1.8T zostało zaprojektowane do pracy z zaworem RECYRKULACYJNYM, gdzie powietrze zza turbiny przy odjęciu nogi z gazu ma sie cofać do dolotu przed przepływomierz.

Jesli zamontujesz Blow offa atmosferycznego - wyrzucone powietrze w atmosfere trafia nie przed przeplywomierz, nie do silnika, tylko do atmosfery - przepływomierz mierzy to i komputer myśli że silnik połknął powietrze - więc leje benzyne jak głupi i zalewa auto.
Żebyśmy nie wiadomo gówno robili , nie będzie to działać prawidłowo i auto będzie miało gorsze osiągi i spalanie niż przy współpracy z zaworem DV.
Efekt jest mocno odczuwalny w zdrowym aucie, jesli mamy zepsute , to różnicy nam to nie robi bo i tak nie jedzie czy to z dv czy to z bov-em.

To podstawa sterowania silnikiem 1.8T.

Natomiast jesli ktoś by chciał koniecznie blow offa w 1.8T to jest to do zrobienia. Ale potrzeba do tego specjalnego mapowania ecu i jeszcze kilku innych myków. Dostępne tylko dla aut powyżej 2001roku. w razie pytań pw.
Ostatnio zmieniony przez 2014-01-29, 12:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebus_777
Władca postów

Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1240
Skąd: RBR
Wysłany: 2014-01-29, 14:08   

gregor09 napisał/a:
Żebyśmy nie wiadomo gówno robili , nie będzie to działać prawidłowo i auto będzie miało gorsze osiągi i spalanie niż przy współpracy z zaworem DV.


gregor09 napisał/a:
Natomiast jesli ktoś by chciał koniecznie blow offa w 1.8T to jest to do zrobienia. Ale potrzeba do tego specjalnego mapowania ecu i jeszcze kilku innych myków. Dostępne tylko dla aut powyżej 2001roku. w razie pytań pw.

To w końcu da się to zamontować prawidłowo czy nie bo sam raz piszesz tak a raz tak :nie wie:
 
 
 
jogo
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-29, 14:21   

sebus_777, czytanie ze zrozumieniem się kłania "czytaj:

trzeba chcieć koniecznie :prosze:
 
 
Jędrek
Nowicjusz


Samochód: Trabant/A8 D2 FL
Silnik: 1.8T/4.2
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 32
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2014-01-29, 17:01   

Osobiście testowałem blow offa w 1.8T, prawda jest taka; starsze 1.8T np. AGU na prostszych sterownikach tolerują go i zazwyczaj auto jeździ normalnie, nic się nie dzieje. Natomiast młodsze 1.8T jak np moja Ibiza z silnikiem AYP na 2sondach za nic nie chce jeździć na blow offie. Fakt ładnie sapie ale auto często gaśnie, więc wróciłem do DV. Gdyby ktoś koniecznie chciał montować zawór upustowy do młodszych 1.8T to zostaje tylko zawór hybrydowy, czyli część powietrza uchodzi od atmosfery a część do dolotu.
Ostatnio zmieniony przez Jędrek 2014-01-29, 17:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mati0430
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-29, 17:30   

Ja znam chyba 5 osób które mają blow off-a w 1.8 turbo i nikt się nie skarży na brak mocy,zalewanie czy falowanie obrotów
 
 
maroo
Średniozaawansowany


Samochód: Leon
Silnik: 1.8t APP
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 132
Skąd: RSR
Wysłany: 2014-01-29, 18:15   

brat miał w leonie blow offa z silnikiem 1,8t APP i wszystko było oki i głośno oddychał :pilka:
 
 
 
scibi
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Golf GTI
Silnik: AGU
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 882
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-30, 00:38   

u mnie tez jest wszystko okej obroty nie faluja spalanie nie wzroslo i mocy nie ubylo Silnik AGU :)
 
 
 
tkaczu18
Zaawansowany


Samochód: Subaru Forester MY01, Xj600 01' Octavia '00
Silnik: 2.0T 260,5KM/353 NM, 61km, 1.9 TDI ;)
Imię: Maciej
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 576
Skąd: Brać na paliwo/Rz/UD
Wysłany: 2014-01-30, 01:44   

a wychodziło jakieś aut z Fabrycznym zaworem upustowym ATMOSFERYCZNYM? Nie ... Czyli wszystkie są przystosowane do DVki... Blow off to mod a mod trzeba odpowiednio spasować a nie pseudo Blow offy za 50 zł ze świstkiem gwizdkiem i lampeczkami...
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2014-01-30, 17:21   

Z resztą gówno w tym fajnego. Może w 800KM GTRze ma gówno zasyczeć, ale na dłuższą metę przypuszczam że jest to bardziej męczące niż fajne ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14