FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Octavia RS 1.8t k04tfsi
Autor Wiadomość
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2015-10-17, 00:56   

Długo nic się nie działo z autem i coś prędzej czy później stać się musiało
Na zakończenie tego sezonu turbo w kurce musiało powiedzieć dowidzenia... Nie wiem jakim cudem ale ugieło łopatki strony ssącej :/ Nie mam pojęcia czy coś wpadło bo sprawdziliśmy układ i pustki...
Decyzja szybka montujemy ciut wieksze z s3 a dokładniej K04-023. Zakupiłem cały zestaw na swap w dość dobrym stanie (niepopękana).
Do tego został zrobiony nowy DP3" z przejściem na 2,5" i połączone z resztą przelotu.
Dolot też się zmienił i został zamontowany sztywny TIP 3" pod puszkę z s3.
Do tego trzeba było wrzucić nową pompe paliwa VDO z s3 żeby napędziła to wszystko.
Auto ostatnio też dostało nowe sprzęgło a mianowicie : jednomas z g60 + kompletne sprzęgło g60 z nowym okucie z dodatkiem kevlaru.
Strojenie całości umówione jest na 26 października, a gówno z tego wyjdzie to się okaże Jestem dobrej myśli że jakieś przyrosty będą :galareta:
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-10-17, 07:56   

c0nn3ct napisał/a:
Nie wiem jakim cudem ale ugieło łopatki strony ssącej :/ Nie mam pojęcia czy coś wpadło bo sprawdziliśmy układ i pustki...



gówno siedzi zamiast fabrycznego DV? Za mocne blow'y lub wpuszczenie zbyt dużej ilości powietrza przed turbo powoduje taki właśnie efekt.. Decyzja o zmianie turbo dobra, lecz przy takim zapleczu sprzętowym pokusiłbym się już o coś konkretniejszego.
 
 
 
DanielFM
Nowicjusz


Samochód: too slow...
Imię: Daniel
Wiek: 37
Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-17, 11:27   

Luken1717 napisał/a:
Decyzja o zmianie turbo dobra, lecz przy takim zapleczu sprzętowym pokusiłbym się już o coś konkretniejszego.


Wtryski widzę seria, więc potencjał tej k04 i tak nie będzie wykorzystany.
 
 
 
Luken1717
Zaawansowany


Samochód: VW EOS
Silnik: 2.0 TDI BMM+++
Imię: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 561
Skąd: Rakszawa <RLA>
Wysłany: 2015-10-17, 12:40   

DanielFM napisał/a:
Luken1717 napisał/a:
Decyzja o zmianie turbo dobra, lecz przy takim zapleczu sprzętowym pokusiłbym się już o coś konkretniejszego.


Wtryski widzę seria, więc potencjał tej k04 i tak nie będzie wykorzystany.



TIP, wydech, IC ma, wiec zmienić wtryski to już pikuś :)
 
 
 
trabi_ABF
Nowicjusz

Samochód: Trabant & T4 Multivan
Silnik: BAM quattro
Imię: Arek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 18
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-17, 14:18   

mam wtryski z BAM 380cc na sprzedaż 400zł bo za zmeniłem na 550cc tego ci do zestawu brakuje :), wtedy 260 masz w zasięgu, ....
pozdrawiam
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2015-10-18, 10:02   

Wtryski 380 siedzą narazie ;)
Luken1717, była zamonotwana zasrana metalowa dvka i podczas jej obecności się to stało... Wykręciłem to badziewie i dosłownie je*nąłem tym o ściane... A czy pokusiłbym się o coś grubszego to nie wiem z racji tego że to dalej będzie ośka i jazda przy mocach 300+ robi sie to raczej mało znośne bo cieżko to przekazać orzy cywilnej gumie :)
Pełny setup 1.8t AUQ:
Turbo k04-023
Wtryski 380cc BAM
DP 3" > 2,5" przelot na 1 tłumiku przelotowym Magnaflow
TIP 3" kwas. Przepływka 3" z obudową z s3.
Fmic 550x230 na rurach 60mm
Pompa s3 nowa VDO
Wyrzucone SAI, n249, n112, EVAP i 2 sonda. Wszystko będzio wyłączone w sofcie.
Ostatnio zmieniony przez c0nn3ct 2015-10-18, 10:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2015-12-07, 20:25   

https://youtu.be/huFSJM4RY7k
Film na szybko z 0-200 na oponie zimowej 205 :-P
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-03-20, 08:21   

Mały up.
Auto zamilkło w lutym na amen ;-) korba pokazała kolano i motor wyzionął ducha, gówno ciekawe głowica cała ;-) że auto zostaje ze mną na dłuższa chwile szybka decyzja nowy supek z kutą korbą i kapkę odprężpny ;-)
Na ta chwile motor się składa, głowica przechodzi obróbkę, a w środek tak jak już wspomniałem wpadają kute korbowody JRspec z panewkami ACL.
Wszystkie potrzebne rzeczy do wrzucenia motoru już czekają m.in wszystkie nowe uszczelki turbo, oleje (na odpał Millers Trident 5w40, docelowo Amsoil ECF 5w40 Full Saps.) i filtry Knechta.
Turbo przeglądnięte ma posłużyć jeszcze rok potem zobaczymy gówno życie pokaże :->
Na sezon wpada gwint KW V2 Inox i dystanse przód 10mm i tył 14mm ( ori felga 17" spider pozwala na wykonanie takich dystansów z centrowaniem ;-) )
W miedzy czasie jak auto stało przednie drzwi zostały wygłuszone matami STP Silver a głośniki osadzone na MDF.
DP 3" zaraz na zejściu zostało owinięte taśmą bazaltową że ciut zredukować temperature pod maską.
Do wymiany w następnej kolejności jest magiel, ale to już jak się z wszystkim uporam ;-)
8-)
Ostatnio zmieniony przez c0nn3ct 2016-03-20, 08:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-20, 09:07   

Lecisz z tematem :prosze:
 
 
 
radzio93
Średniozaawansowany

Samochód: Leon Top Sport
Silnik: 1.8 Turbo
Imię: Radosław
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 72
Skąd: Rzeszów/Lipiny D
Wysłany: 2016-03-20, 09:49   

Jaka była moc i moment na k04-023 że korby się poddały ? ;-)
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2016-03-20, 09:58   

moc jak moc, ale moment to pewnie powyżej 400NM.
Przygotowuję się do zakupu 1.8t, i czytając masę wypowiedzi, korby kończą żywot w granicach 360-440NM. Zaznaczam, z tego gówno wypowiadają się użytkownicy. Wiadoma rzecz że wszystko też leży w nodze kierowcy ;-)

Kolega dobrze leci z tematem, ciekawie się robi. ;)
Tylko jak byś fotorelacje robił jakieś to by się lepiej czytało ;]
 
 
 
maroo
Średniozaawansowany


Samochód: Leon
Silnik: 1.8t APP
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 132
Skąd: RSR
Wysłany: 2016-03-20, 10:40   

te silniki mozna krecic z moca nawet pod 280km i sa przypadki ze wiecej ale z momentem to jak kolega wyzej granica to ok 360nm ale wszystko zalezy od kierowcy jezeli ktos jezdzi delikatnie to wytrzymuje ale z drugiej strony po gówno komu wykrecic auto i jezdzic spokojnie? :mrgreen:
 
 
 
radzio93
Średniozaawansowany

Samochód: Leon Top Sport
Silnik: 1.8 Turbo
Imię: Radosław
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 72
Skąd: Rzeszów/Lipiny D
Wysłany: 2016-03-20, 11:51   

430NM Digitun złożył auq i jeździło ponad 30 kkm dopóki nie wpadł kolejny stage...
Tu nie chodzi o to jak kto jeździ czy delikatnie czy nie hehe bo po gówno robić 360NM + i jeździć jak emeryt ? :/ Główną role to odgrywa tutaj tuner który stroi auto i jak on ten moment poprowadzi plus stan techniczy osprzętu. Silnik to można zarżnąć przy 300NM jak ktoś źle napisze program :-x
 
 
Wodz
Już coś naskrobał

Samochód: Audi A4 b5 Avant
Silnik: 1.9 TDI (AFN+)
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 205
Skąd: Boguchwała
Wysłany: 2016-03-20, 12:29   

radzio93 napisał/a:
Tu nie chodzi o to jak kto jeździ czy delikatnie czy nie hehe bo po gówno robić 360NM + i jeździć jak emeryt ? :/ Główną role to odgrywa tutaj tuner który stroi auto i jak on ten moment poprowadzi plus stan techniczy osprzętu. Silnik to można zarżnąć przy 300NM jak ktoś źle napisze program :-x


Zgadzam się w 100% z kolegi wypowiedzią.Hehe u mnie już ponad 20kkm i korby mają się dobrze,a wcale nie mają lekko :mrgreen:
Też jestem ciekaw jaką mocą dysponował poprzedni piec.Jaki plan mocowy na obecnie składanym piecu?

Pozdrawiam
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-03-20, 13:02   

A to jest druga w mielcu bo myślałem że to ostatnio przed Ciebie się wcisnąłem pod Iskierką.
 
 
maroo
Średniozaawansowany


Samochód: Leon
Silnik: 1.8t APP
Imię: Marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 132
Skąd: RSR
Wysłany: 2016-03-20, 13:35   

radzio93, racja ze od tunera zalezy wszystko czy rozlozy moment w calym zakresie czy bedzie nagle pier*olniecie i nagly spadek wtedy korby maja najwieksze obciarzenie
 
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-03-21, 14:37   

Nie było autko zmierzone ;-) soft byl dość mocny ale nie na tyle by szlag je trafił. Stare dinozaury te motory i tyle ;-) kute wlatują bo nie mówie koniec temu setupowi a autko ma na chwile ze mną zostać ;-) fotki jakieś sie pojawią jak znajdzie chwilke czasu :prosze:
kleryk, jeszcze nie widzialem o1 rs oprócz swojej w mielcu ;-) może jakiś fake :lol:
 
 
Ziomek
Już coś naskrobał

Samochód: a6 c5/ Golf 4
Silnik: 1.8T/ 1.9TDI
Imię: Andrzej
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 215
Skąd: ok Mielca
Wysłany: 2016-03-21, 14:57   

c0nn3ct, jeździ podobna z moich okolic, fake z silnikiem 1.6. Dużo momentu na dole i przez to pewnie korba wybrała wolność. Widziałem kiedyś temat na a4, b6 z 300km+/~360Nm i korby zostały seryjne więc kwestia pewnie nie przekraczać 300nm poniżej 3k rpm.
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-03-21, 15:02   

Nie ma gówno gdybać gówno zawiniło :galareta: będzie już dograne i można hulać oporowo wtedy :mrgreen: bo nie po to robi się więcej żeby jezdzić wolno :lol:
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2016-03-21, 17:36   

powiedz mi jaka cena Korb na PW jak możesz... :lol:
 
 
 
Tofik
Nowicjusz

Samochód: Skoda Fabia R Edition100
Silnik: TDI AXR>BPX PD
Imię: Kuba
Wiek: 31
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 37
Skąd: RDE
Wysłany: 2016-03-29, 14:39   

Kolega w Fabii na 1.8T chyba BAM wypluł 3 stówy mocy, ostatnio krążyły ploty, że szykuje kute tłoki, tak więc mocy więcej będzie :mrgreen:
 
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-03-31, 01:52   

Ja nienpowiedziałem koniec :roftl: ogarnie się k04-064 z tfsi to wtedy będę myślał. :lol:
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-05-12, 05:37   

Auto śmiga i ma się dobrze :) kilka fotek:
Komora wygląda teraz tak:

Do zmiany został bandaż dolotu na czarny
Doszła dokładka z cupry i gwint KW V2 Inox:


[url=https://naforum.zapodaj.net/64423f500ea7.jpg.html][/url

W dalszym ciągu czekam na dystanse przód 10mm z centrowaniem i tył 14mm też z centrą ;)]
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2016-05-12, 19:15   

Gwint klasa :-)
Dobrego koła tylko brakuje ;-)
 
 
c0nn3ct
Średniozaawansowany

Samochód: Octavia RS
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 113
Skąd: RMI
Wysłany: 2016-05-13, 02:34   

Mi to koło wystarczy :) auto służy do mocniejszej jazdy, ni chyba ze oz ultraleggera w 18" :galareta:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11