FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o ocenę logów
Autor Wiadomość
kotkunspbcrew

Samochód: A3 8L
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2016-10-04, 19:58   Prośba o ocenę logów

Witam, mam problem z turbiną, na jedynce wstaje przy 3,5tys, na dwójce wstaje tak 2,2-2,5tys, trójka bierze tak przy 2tys... Czy może miał ktoś podobny problem?
Poniżej logi z dzisiaj:
http://vaglog.pl/log_280704.html
http://vaglog.pl/log_280709.html
http://vaglog.pl/log_280705.html
http://vaglog.pl/log_280706.html
http://vaglog.pl/log_280707.html
http://vaglog.pl/log_280708.html

Dodatkowo sprawdziłem błędy i znalazło: 17552 - MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, PRZERWA/ZWARCIE NA MASE, 17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania, 17571 błąd czujnika temperatury paliwa. Po skasowaniu błędów turbo na pierwszych biegach wstawało prawidłowo ale nie na długo, po kilku testach problem ten sam, a błędów już nie wykryło.

Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś podpowiedział gdzie może tkwić problem.
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-10-04, 20:36   

kotkunspbcrew napisał/a:
17964 Przekroczona w dół granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania

Ten błąd odpowiada za niedoładowanie turbo sprężarki. W logach również to widać. Jest kilka opcji:
1) nieszczelny wężyk idący od zaworu N75 do gruszki turbosprężarki. Warto wymienić wszystkie na nowe, koszt do 100zł za wężyki.
2) nieszczelna gruszka turbosprężarki
3) uszkodzony zaworek N75
4) Pompa podciśnienia już jest słaba.
 
 
misieksnk
Władca postów


Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał
Pomógł: 21 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1289
Skąd: Baligród
Wysłany: 2016-10-11, 17:20   

kornat, patrzyłeś na logi? Popatrz na ostatni. Do 2,5k obr/min jest niedoładowanie a później już przeładowanie. Dziwne jest jeszcze "wysterowanie" N75, bo przy zaciętych kierownicach przeważnie jest ok 94% a tutaj nie więcej jak 64%.

Sprawdziłbym jeszcze pracę sztagi na turbie.
 
 
kornat
Zaawansowany

Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 357
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-10-11, 20:40   

Tak patrzyłem na logi. Jakby nie patrzył to bym nie napisał
Kod:
W logach również to widać. Jest kilka opcji:

Jak dla mnie dziurka w układzie podciśnienia.
 
 
kotkunspbcrew

Samochód: A3 8L
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2016-10-29, 18:38   

Z braku czasu i wiedzy auto trafiło do mechanika. Została wymieniona gruszka, uszczelnienie na pompie podciśnienia oraz jeden popękany przewód. Teraz auto hula jak należy :-) Dzięki za zainteresowanie tematem oraz podpowiedzi!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10