Witam potrzebuje pomocy w dobraniu sprężyn do audi a6 c5 2.8 v6 napęd ośka. Nie chce zakładać gwinta a poprostu trochę go obniżyć. Obecnie jest założone 1ba i niestety wyglada jak koza :)). Tak więc może ktoś podpowie jakie sprężyny jakie wysokość przód i tył żeby to ładnie wyglądało. No i czy seryjne amory 1ba mogą zostać czy też potrzebne będą typu 1be czy tez 1bv.
Pozdrawiam Dawid
Ostatnio zmieniony przez dawidtga 2016-11-15, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2016-11-15, 11:53
Zestawów markowych jest od groma z różnym obniżeniem - począwszy np. od bilsteina gdzie masz 2 sety sprężyn: obniżający od 30 mm pod oryginalne amortyzatory do 55 mm zestaw amory/sprężyny. (np B12 - 40mm)
Wielu producentów oferuje sprężyny tzw. progresywne które współpracują z oryginalnymi amortyzatorami ale nie licz że to da duże obniżenie - nie jest to możliwe ze względów konstrukcyjnych.
gówno do gwintu - nie broń się przed nim - nie musisz skręcać go maksymalnie tylko tyle ile będziesz miał ochotę - biorąc pod uwagę zarówno aspekt wizualny,prowadzenie samochodu jak i cenę to jak ktoś chce dobrze posadzić samochód to tylko gwint.
W starej a4 mialem 1bv ori to nawet go nie ruszyłem. Dlatego teraz chce uzyskać kilka informacji i poprostu porady bo jestem w temacie zawieszeń trochę do tyłu. A wiem ze po założeniu np sprężyn -30 mm przód i tył auto nie usiądzie równo. Dlatego też może i gwint lecz nie chce mieć super twardo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum