FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
półoś kontra podłużnica toledo II/golf IV
Autor Wiadomość
dziadzioor
Średniozaawansowany


Samochód: Seat Toledo II
Imię: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 68
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-05-13, 15:08   półoś kontra podłużnica toledo II/golf IV

witam :) Toledo II bo wyrzuceniu helperów aby zejść niżej i wyrzuceniu stabilizatora (na chwile od s3 już w garażu) w samochodzie pojawił się dziwny objaw.. gówno prawda półosie trą o podłużnice ale nie wiem czy to powinno aż taki efekt robić..

ogółem samochód przy skręcie w prawo wpada cały w drgania wyczuwalne przeze mnie pod nogami pasażera drgania dość mocno odczuwalne im wiekszy skręt tym gorzej dodam że lewarek zmiany biegów cały czas skacze podczas skrętu, do tego dźwięk takiego mocnego uderzania takiego jakby bicia ( jak dla mnie nie brzmi to na przegub)

ogólem problem w tej płycie podłogowej zazwyczaj jest z prawą półosią no i u mnie wyczuwam że prawa półoś bije ale czy przy skręcie w prawo nie powinno być najbardziej obciążone lewe przednie koło?

pomocy na tygodniu wleci stabi z s3 więc zdam relacje czy się coś zmieniło
 
 
GOT_SPL
Uzależniony od postów


Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 3120
Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-05-13, 18:30   

Nic z tym nie zrobisz prócz pocieciem podluznicy i wspawaniem kawałka rurki , ten typ tak ma i nie tylko ty masz z tym problem przy dobrej glebie tak ze czeka cię ciecie i spawanie, najlepiej wjedz na kanal zrob skręt kierownica max w prawo to zobaczysz o vo biega w tym ,przegub by stukal ale samo to ze pracuje teraz w nie naturalnych warunkach to moglo doprowadzic do jego uszkodzenia
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-05-13, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-13, 19:52   

przerabiałem. Musisz ciąć. Przy skręcie w prawo półoś układa się pod innym kątem, pooglądaj sobie na kanale, a zobaczysz ;-)
Ja pociąłem dość mocno, wspawałem grubościenną rurkę i solidnie zalałem spawem, wyżej zrobiłem sobie otwór żeby w razie "W" patrzeć czy mi się coś nie zaczyna kopcić w środku ;] A potem tym otworem zakonserwowałem środek.

Więc wyjścia masz dwa, albo dajesz do góry, albo tniesz. Jak chcesz wykluczyć sobie cokolwiek, to prosta sprawa, kręć do góry i tyle. Ale najprościej będzie wjechać na kanał.
 
 
 
dziadzioor
Średniozaawansowany


Samochód: Seat Toledo II
Imię: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 68
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-05-13, 21:56   

https://drive.google.com/file/d/0B-_Rt79E2COpWFRkM3NVOVYzUmc/view?usp=drivesdk

Ale aż tak to tłucze?
 
 
Marcin997
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 785
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2017-05-14, 12:09   

może przy okazji masz wywaloną poduchę od skrzyni i Ci się kumuluje ;-)
 
 
 
dziadzioor
Średniozaawansowany


Samochód: Seat Toledo II
Imię: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 68
Skąd: RSR
Wysłany: 2017-05-14, 12:19   

Jak sprawdzić czy jest do wymiany?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 10