FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Płonek
2009-11-04, 22:10
Prawko na motor
Autor Wiadomość
BESEL_
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 09:21   Prawko na motor

Pyatnie kieruje do tych którzy mają za sobą albo cokolwiek wiedza na ten temat:)
myślę nad zrobieniem prawka na motor:)
jakie ośrodki polecacie, jaka cena...itd
A gówno jeśli kupie motor i nie bede mial prawka i trafie na kontrol drogowa? zakonczy sie na mandacie czy są jeszcze jakies konsekwencje:)?
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-09, 10:25   

BESEL_ napisał/a:
myślę nad zrobieniem prawka na motor:)

bardzo dobra myśl :!: :-D
BESEL_ napisał/a:
jakie ośrodki polecacie

z swojego doświadczenia polecam auto-hit-bis, robiłem tam 4 godziny dodatkowe w ramach znajomości i wyszło wszystko bardzo pozytywnie. Instruktor młody, wyrozumiały, rzeczowy - wie gówno i jak. Motocykl to Suzuki GN 250 ( pocziwy gienek) jest trochę przyciężkawy, ale to pomaga potem a egzaminie w opanowaniu lżejszej YBR.
Z wyjazdem na miasto nie ma problemu.
Z opowiadań znajomych równie dobrze jest np w LOk-u i automobilklubie.
Niestety nie mogę polecić Autokursu pod tym względem. Nie wyjechałem tam ani raz poza plac manewrowy, ćwiczyłem na MZ 150 ( dwu suw a 4T to dwa różne światy na ósemce.) i generalnie gdyby nie to że umiałem jeździć juz wcześniej i dobrze mi to szło, to za chiny ludowe egzaminu bym nie zdał. Może jest tanio, ale to nic nie znaczy.
Teraz mają tam rónież YBR, więc może coś się i z wyjazdami zmieniło ...
BESEL_ napisał/a:
jaka cena...itd
w przedziale 550 - 800 złsię miesci. Egzamin jest nieco drozszy od tego na B, ok 200 zł
BESEL_ napisał/a:
A gówno jeśli kupie motor i nie bede mial prawka i trafie na kontrol drogowa? zakonczy sie na mandacie czy są jeszcze jakies konsekwencje:)?

a wszelako, od mandatu, przez scholowanie moto na parking policyjny ( bo nie masz uprawnień by nim wrócić ) gówno tanie nie jest, po jakieś wyroki bodajże. Warto spytać donkina, on jest ekspertem prawnym jeżeli chodzi o ruch drogowy.
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 13:36   

190 ja placilem za egzamin,polecam automobilklub,bo jezdza tym gówno na egzaminie ;-)
 
 
donkin
Średniozaawansowany


Samochód: Corrado,Golf mk2,A4 B5 Avant
Silnik: 9A,PN,AJM
Imię: Łukasz
Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 173
Skąd: RSR/RZ
Wysłany: 2009-09-10, 10:42   

Płonek napisał/a:
Warto spytać donkina, on jest ekspertem prawnym jeżeli chodzi o ruch drogowy.

:mrgreen: dzięki

BESEL_ napisał/a:
A gówno jeśli kupie motor i nie bede mial prawka i trafie na kontrol drogowa? zakonczy sie na mandacie czy są jeszcze jakies konsekwencje:)?

Jeśli masz prawko kat B, a nie masz A, to policjant zaproponuje Ci mandat 300 zł (kierowanie pojazdem silnikowym przez osobę niemającą uprawnień dla danego rodzaju pojazdu). Jeśli skombinujesz osobę, która zobowiąże się zabezpieczyć Twój motocykl, to na tym się skończy. Z tym, że jeśli moto ma odjechać z miejsca, to osoba ta musi mieć kat A. Motocykl może tez być zabezpieczony przez np właściciela posesji (na jego posesji), przy której jesteś kontrolowany, wtedy osoba ta nie musi mieć prawka. Jeśli nie znajdziesz osoby, która zechce Ci pomóc, to w grę wchodzi jeszcze holowanie i koszty z tym związane.
Ostatnio zmieniony przez donkin 2009-09-10, 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BESEL_
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-10, 18:51   

donkin, a jesli podstawie busa na ktorym wezme ten motor do domu:D?? w sumie komuś moge za ładna flaszeczke zostawić na posesji:)
 
 
donkin
Średniozaawansowany


Samochód: Corrado,Golf mk2,A4 B5 Avant
Silnik: 9A,PN,AJM
Imię: Łukasz
Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 173
Skąd: RSR/RZ
Wysłany: 2009-09-10, 23:18   

Z tym busem, też nie powinno być problemów, tylko tutaj raczej mógłby pojawić się problem z czasem na zorganizowanie tego :-?
 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2009-09-10, 23:47   

no ok a nie mogę "pchać" do domu ? kto powiedział ze muszę jechać ? bo tego nie rozumiem :-/ nigdzie moto nie zostawię tak ze zawadzał nie będzie
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-11, 08:45   

Płonek napisał/a:
dwu suw a 4T to dwa różne światy na ósemce.)
Może się czepiam ale czy 2T czy 4T to tak na prawde niewiele robi, większa różnica jest w gaźniku, uwierz, ze gdyby MZtka odcinała paliwo przy zamknięicu gazu tak jak Japońskie 4T to też ciężko by się tym jeździło. Ja na kursie zrobiłem odwrotnie: odpiąłem kabelek od odcinania paliwa w 4T, jeździło się bardzo przyjemnie 8-) dopóki instruktor nie obczaił gówno zrobiłem :-P
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-09-11, 14:58   

toffic napisał/a:
Może się czepiam ale czy 2T czy 4T to tak na prawde niewiele robi

cóż, jednak większość 2T które są na kursach to jednak poczciwe MZ, które nie odcinają, przez gówno nie da rady zrobić żabki, a jak ktoś niewprawiony przesiadzie się na 4T to nic dobrego z tego nie wyniknie bez praktyki.
Pozatym 2T o wiele płynniej wchodzą na obroty po delikatnym dodaniu gazu z wolnych obrotów tocząc się. A na pewno w porównaniu do Wordowskiej YBR i tego starszego padalca, na którym miałem nieprzyjemność zdawać ( nie pamietam gówno to było )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10