Wysłany: 2010-02-24, 17:54 ...::: LEON CUPRA R :::...
no i jest kolejne wozidło
- LEON CUPRA R - rocznik 03, model po vin-ie na 04
- seria 225KM
- pakiet hamulcowy BREMBO323mm
- gwint KW INOX
- alu ATS 8/18"
- wydech, zderzak, progi oryginał JE DESIGN
- zawór upustowy turbiny Fonge
- dystanse tył i przód
- wkładka K&N
- dokładka czeka na zamontowanie
- na ten rok przewidziane jest kilka modyfikacji i poprawek
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-02-24, 19:10
pięknie nareszcie na tym naszym zadupiu zaczynają się pojawiać samochody z 2XX KM ! a nie turlacze...tylko te rury z tyłu ala "mieszkam za miastem" w dodatku niechlujnie krzywo zamontowane i nie zrozumiem nigdy seata dlaczego pcha takie badziewne fotele do takiej wypas fury :( to obszycie po 5 latach wygląda jak po 300 tyś km :(
Samochód: Audi A4 B6 / Ibiza II Fl
Silnik: AWX+ / AGR
Imię: Adrian Pomógł: 31 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 1232 Skąd: Wysoka Strzyżowska
Wysłany: 2010-02-24, 22:16
zajebioza autko czekam az pojawi sie gdzieś w moich okolicach moze bede mial szczeście oblukac na zywca
P.S. ja tylko jeszcze zmienił bym wydech na taki w stylu Golfa IV R32 bo te 4 końcówki z tyłu jakoś mi nie leżą
Ostatnio zmieniony przez Adis 2010-02-25, 09:36, w całości zmieniany 1 raz
ross [Usunięty]
Wysłany: 2010-02-25, 00:29
cud, miód i orzeszek ... zawodowa eRka :D
Poczekam aż go ogarniesz na pewno będzie jeszcze lepiej ;)
Osobiście widział bym ori progi tylny zderzak ori z eRki, do tego jeszcze dokładka do przedniego zderzaka i nic więcej nie potrzeba.
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2010-02-25, 21:04
bracus napisał/a:
i nie zrozumiem nigdy seata dlaczego pcha takie badziewne fotele do takiej wypas fury
Fotele są jeszcze ok, choć były lepsze w Leonach, ja natomiast nie rozumiem jak można montować takie badziewne zegary w tak fajnym z wyglądu aucie. No normalnie jak w Cinquecento ale trudno...
Poza tym super się prezentuje tylko te rury i zderzak trochę nie bardzo - wróciłbym do oryginału. Ale patrząc po golfie to wiadomo że bedzie kozak...
odnośnie foteli to wyszły tak dziwnie foty, w rzeczywistości są bardzo ładne i nie zniszczone
gówno do wydechu, będę chciał wyprostować bo są nie równo, poza tym przeróbek nie bedzie, bo nie podoba mi się seryjny tył z cupry - pozatym poco kolejny seryjny leon gówno do progów tez mi trochę nie leżą, ale siedząc za kierownicą i wciskając pedał gazu zapomina się o wszystkich niedogodnościach z przodu dokładka będzie jak pomaluje zderzak bo jest trochę obdrapany od jazdy po krawężnikach.
na najbliższe dni zaplanowany jest montaż LPG
był dylemat czy PRINS ( cena ok 5 tyś) czy LR ( ok 3,5 tyś)
padło jednak na LR
Landi Renzo
Wtryskiwacze: MED białe
Reduktor: IG1 Super Maggiorato
powinno to ładnie chodzić
kolejno:
- obszycie kierownicy
- czarne lampki na 1 lub 2 soczewkach
- przeróbka środkowej czesci wydechu
- centralny IC
- montaż wskaźników
- i może na ten rok się uda jeszcze zrobić jakiś program
Ostatnio zmieniony przez sslawek77 2010-02-25, 21:40, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum