ja sie pytam: kto z tutejszych krytyków gówno sie wypowiada jeździł lub jeździ na dobrej sekwencyjnej instalacji LPG w1.8T wiecej niz 150KM ?? bo takie opinie ze gaz jest do kuchenek itp. od osób gówno nawet nie jeździły takim autem to to mnie smieszą... bo golf tez teraz ma łącznie 3,5 roku instalacje i nowy właściciel sobie bardzo chwali ze w końcu nie musi tylko w niedziele się woźić...
wiec koniec tematu LPG w tym temacie
a nawet kilka takich cosiów. Ale temat LPG jest tu niemile widziany, wszelkich chętnych do dyskusji zachęcam do założenia odrębnego tematu. Tutaj kolejne posty o lpg będę "nagradzał" warnami !
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-04-08, 13:13
0.1 C temperatura ? coś nie bardzo ten wykresik
wyżej się kreci na LPG jak na Pb...a przecież LPG jest bardziej kaloryczny
225 KM/280 nM ma mieć seria a zatem trochę się koni rozbiegło bo te dane to DIN czyli uśrednione przez producenta - generalnie nie jest źle ... 2 z przodu i już jest czym jechać
generalnie to ta krośnieńska hamownia moze pokazać wszystko
PB w sumie wyszło lepiej niz LPG, chodz widac ze dosc dobrze ustawili w porownaniu do benzyny,
w mk4 jak ustawiałem na hamowni LPG to wyszło lepiej cos o 3 KM, wiec mozna ustawic bez strat
chciałem poprostu sprawdzic gówno jest, a gówno bedzie, ze by miec jakies odniesienie po lekkich zmianach
Ostatnio zmieniony przez sslawek77 2010-04-08, 16:08, w całości zmieniany 2 razy
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-08, 20:57
sslawek77 napisał/a:
225 KM/280 nM ma mieć seria
tyle ma S3, leon ma 210/270
niutona skąd się tyle wzięło?? Classic zrobił promocje
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2010-04-09, 01:17
toffic ale to jest własnie najfajniejsze :) jak byś się urodził taki mądry jak jesteś to byś w wieku 3 lat umarł z nudów
a gówno do samego pomiaru wydaje się zaniżony przez tą właśnie temperaturę - skoro było pewnie z +10C a obsługa wstawiła parametr 0,1 C to wychodzi na to że sprawność samochodu powinna być wyższa bo jak wiadomo im zimniej tym lepiej
generalnie jest to stały chwyt firm tuningowych z temperaturą - teraz do nich pojedziesz powiesz ze chcesz chipa - odkręcą komputer przetrą szmatką - zakręcą - na ponowny pomiar dadzą już temperaturę +25C i nie robiąc nic dostaniesz wykres na 235 - 240 KM
ale to tylko takie moje gdybanie (starego dziada późną nocą)
toffic [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-09, 09:42
bracus napisał/a:
generalnie jest to stały chwyt firm tuningowych z temperaturą - teraz do nich pojedziesz powiesz ze chcesz chipa - odkręcą komputer przetrą szmatką - zakręcą - na ponowny pomiar dadzą już temperaturę +25C i nie robiąc nic dostaniesz wykres na 235 - 240 KM
podobnie "przesunięcie" na obrotach działa, był kiedyś dobry temat o a takich "chwytach" na forum Mastersa
boysstrzyzow [Usunięty]
Wysłany: 2010-04-12, 08:20
sslawek77, wczoraj widziałem cię jak przez strzyżów popędzałeś w stronę krosna ;D auto robi wrażenie
no wiec po wizycie w gorlicach wyszła róznica lekko patrzac 15KM....
z krosna wyniki sa na 5 biegu, a z gorlic na 6, na 5 pokazało 202
z zaplecza tych 2 hamowni była taka roznica ze w gorlicach ma gosc ze 3 razy mniejszy wiatrak który był ustawiony tylko na jeden IC i auto było spiete tylko za hak a nie od spodu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum