FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
...::: LEON CUPRA R :::...
Autor Wiadomość
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-09, 14:09   

sslawek77 napisał/a:
ja sie pytam: kto z tutejszych krytyków gówno sie wypowiada jeździł lub jeździ na dobrej sekwencyjnej instalacji LPG w1.8T wiecej niz 150KM ?? bo takie opinie ze gaz jest do kuchenek itp. od osób gówno nawet nie jeździły takim autem to to mnie smieszą... bo golf tez teraz ma łącznie 3,5 roku instalacje i nowy właściciel sobie bardzo chwali ze w końcu nie musi tylko w niedziele się woźić...
wiec koniec tematu LPG w tym temacie
100% poparcia :prosze:
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2010-03-09, 14:45   

Każdy chwali to gówno ma i zawsze tak będzie. Także szkoda się spierać ;-)
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-03-09, 17:08   

Gazu do diesla i tak nikt nie założy. :lol: Ale by było. :prosze:
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-09, 18:02   

Cytat:
Gazu do diesla i tak nikt nie założy. :lol: Ale by było. :prosze:
Przecież m.in. po Rz jeździ takie coś :bije:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-03-09, 18:08   

toffic napisał/a:
Przecież m.in. po Rz jeździ takie coś :bije:
a nawet kilka takich cosiów. Ale temat LPG jest tu niemile widziany, wszelkich chętnych do dyskusji zachęcam do założenia odrębnego tematu. Tutaj kolejne posty o lpg będę "nagradzał" warnami !
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-03-28, 11:07   

nowa zabawka prosto z DE :)


no i kilka drobiazgów :)
- zegarki
- znaczek CUPRA R ( oryginalnie wyszedł model bez oznaczeń)
- ciemne kierunki i ori znaczki R
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2010-03-28, 11:21   

Musze zobaczyc te lampy na aucie bo na razie mam mieszane uczucia.

To pasuje teraz radyjko zmienić na pomarańcz jakiś ;-)
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-03-28, 11:22   

lolek napisał/a:
To pasuje teraz radyjko zmienić na pomarańcz jakiś


radyjko ma zmienne podswietlenie ;-)
 
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-04-08, 12:26   

no i taki wykresik przed modyfikacjami wydechu i chłodzenia

 
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2010-04-08, 13:13   

0.1 C temperatura ? coś nie bardzo ten wykresik :-/
wyżej się kreci na LPG jak na Pb...a przecież LPG jest bardziej kaloryczny
225 KM/280 nM ma mieć seria a zatem trochę się koni rozbiegło bo te dane to DIN czyli uśrednione przez producenta - generalnie nie jest źle ... 2 z przodu i już jest czym jechać :!:
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-04-08, 16:07   

generalnie to ta krośnieńska hamownia moze pokazać wszystko ;-)
PB w sumie wyszło lepiej niz LPG, chodz widac ze dosc dobrze ustawili w porownaniu do benzyny,
w mk4 jak ustawiałem na hamowni LPG to wyszło lepiej cos o 3 KM, wiec mozna ustawic bez strat ;-)
chciałem poprostu sprawdzic gówno jest, a gówno bedzie, ze by miec jakies odniesienie po lekkich zmianach
Ostatnio zmieniony przez sslawek77 2010-04-08, 16:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-08, 20:57   

sslawek77 napisał/a:
225 KM/280 nM ma mieć seria
tyle ma S3, leon ma 210/270 ;-)
niutona skąd się tyle wzięło?? Classic zrobił promocje :mrgreen:
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-04-08, 21:10   

toffic napisał/a:
tyle ma S3, leon ma 210/270

i leon przed liftingiem, po liftingu miał 225/280
 
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-08, 22:16   

sslawek77 napisał/a:
i leon przed liftingiem, po liftingu miał 225/280
heh, człowiek się całe życie uczy a i tak głupi umiera :-P
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2010-04-09, 01:17   

toffic ale to jest własnie najfajniejsze :) jak byś się urodził taki mądry jak jesteś to byś w wieku 3 lat umarł z nudów
a gówno do samego pomiaru wydaje się zaniżony przez tą właśnie temperaturę - skoro było pewnie z +10C a obsługa wstawiła parametr 0,1 C to wychodzi na to że sprawność samochodu powinna być wyższa bo jak wiadomo im zimniej tym lepiej
generalnie jest to stały chwyt firm tuningowych z temperaturą - teraz do nich pojedziesz powiesz ze chcesz chipa - odkręcą komputer przetrą szmatką - zakręcą - na ponowny pomiar dadzą już temperaturę +25C i nie robiąc nic dostaniesz wykres na 235 - 240 KM :-)
ale to tylko takie moje gdybanie (starego dziada późną nocą) :galareta:
 
 
toffic
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 09:42   

bracus napisał/a:
generalnie jest to stały chwyt firm tuningowych z temperaturą - teraz do nich pojedziesz powiesz ze chcesz chipa - odkręcą komputer przetrą szmatką - zakręcą - na ponowny pomiar dadzą już temperaturę +25C i nie robiąc nic dostaniesz wykres na 235 - 240 KM :-)
podobnie "przesunięcie" na obrotach działa, był kiedyś dobry temat o a takich "chwytach" na forum Mastersa
 
 
boysstrzyzow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-12, 08:20   

sslawek77, wczoraj widziałem cię jak przez strzyżów popędzałeś w stronę krosna ;D auto robi wrażenie
 
 
sslawek77
Już coś naskrobał

Samochód: bawarka
Silnik: doładowany
Imię: Sławek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 213
Skąd: RKR
Wysłany: 2010-04-16, 15:29   

no wiec po wizycie w gorlicach wyszła róznica lekko patrzac 15KM....
z krosna wyniki sa na 5 biegu, a z gorlic na 6, na 5 pokazało 202



z zaplecza tych 2 hamowni była taka roznica ze w gorlicach ma gosc ze 3 razy mniejszy wiatrak który był ustawiony tylko na jeden IC i auto było spiete tylko za hak a nie od spodu...
 
 
 
michaeello
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: sZkoda
Silnik: 1,9 130 km AWX
Imię: Michał
Pomógł: 11 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 763
Skąd: rkr
Wysłany: 2010-05-31, 21:44   

fajne cacko ;)
 
 
PIeTrO
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-21, 11:58   

Sliczny i ten kolor Achhh:)
Życze bezawaryjnej jazdy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10