kleryk, ze zdjec ciezko sie czegos dopatrzeć, bo jak ja szukalem dla porownania jak to bedzie, to na kazdym zdjęciu wygladało to inaczej. Bo powiedzmy ze kazdy ma -40 na foto , ale jeden ma na całym kicie, inny tylko springi i juz sie to rózni, bo na seryjnych amorach troche wyzej jest. Albo sprezyny -4 ale róznych firm, i tez bedzie to róznie siadalo.
Ale poszukam potem bo chyba gdzies mam jeszcze te zdjecia, i jak bede miał to Ci tutaj wkleje
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-05-03, 21:23
No ale ile bym widział zdjęć, to -40 już nie wlezie. Przydałyby się sprężyny -20. Nie będę nic kombinował z nadkolami wiec nie mam zbyt wielkiego pola manewru. Bo i czasem załadowanym trzeba gdzieś pojechać. Wychodzi na to, że zawieszenie zostanie na razie na obecnym poziomie. I jak zawsze mówiłem zostanę na serii.
ja też się podczepiam do tematu, planuje -4cm i nie wiem jak mi się ułoży koło w nadkolu, nie chciałbym żeby wlazło do środka tylko równo z nim było... się okaże po montazu..
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2010-05-04, 21:45
goly0, ale też jest różnica wagi. Jak patrzę w dane 50 kg. Jutro sobie zmierzę ile w ogóle mam miejsca między oponą a nadkolem i będę wiedział jakie mam pole manewru.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-05-04, 21:52, w całości zmieniany 2 razy
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-05-06, 08:40
kupuj -60 umnie z oponą 195/50 R15 wygladało to tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum