FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Audi c4 100 95r. 2,0
Autor Wiadomość
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2010-10-27, 21:50   Audi c4 100 95r. 2,0

Przygoda z toledo się skończyła, chodź został mi sentyment i kupa części to kolejnego 1L mieć nie zamierzam.

Po sprzedaży tolka przyszedł czas na olimpiadę. :)


Ogólnie o samochodzie:

Model : C4 100
Rocznik : 1991
Silnik: 2.0 AAD (wkrótce ABK)

Wyposażenie:
2 el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach
halogeny
3 dodatkowe budziki VDO
wspomaganie;
brakuje mi tu tylko ABS'u :(

Audio:
W zasadzie seria czyli:

Drzwi przód oryginał NOKIA 13 + gwizdki niżej klamek
Tylna półka to 2x ALPINE SXE-1750S 16,5cm
W bagażniku skrzynka własnej budowy pod STX GDN-30-300-4-AP, ale że w głośniku poszła cewka włożyłem tam jakiegoś BOSCHMANN'a

Radio to PIONEER p8400mp, zmienione na ori z racji ze pionek się wziął i popsuł.... :||

Plany
- Zmiana rodzaju wtrysku z mechanicznego na elektroniczny czyli na taki jak jest przy silnikach ABK,
- doprowadzenie lakieru do umiarkowanego wyglądu,
- zrobienie tyłu tzn nowe amorki i tuleje belki,
- zmiana na jakieś 16, 17,
- gleba ( ale to tylko zamysł i jak coś to tylko KIT )
- zdobycie naklejek klubowych i umiejscowienie w odpowiednim miejscu :D

Trochę Historii

Więc kupiona X.2010
z zajechanym silnikiem za małe pieniądze, ogólnie zaniedbana, śmierdzaca i podniszczona.
tu pare fotek zaraz po zakupie.

[size=10pt]2010[/size]

By mishelswiat at 2010-10-27


By mishelswiat at 2010-10-27


By mishelswiat at 2010-10-27


By mishelswiat at 2010-10-27


By mishelswiat at 2010-10-27


By mishelswiat at 2010-10-29


By mishelswiat at 2010-10-29

silnik został wymieniony na inny, ale taki sam czyli 2.0 AAD 115 KM
instalacja gazowa która była zrobiona przez jakiegoś rzeźnika ze szropszajer, bo było tam 3 instalacje jedna na drugiej spięte na zasadzie z jednej zasilanie z drugiej sterowanie a w sterownik. wszystko została wycięta i zrobiona od nowa, w ten sposób mam instalację I generacji i mechaniczny wtrysk działa na tym b.dobrze.

Po zrobieniu silnika zostało zrobione zawieszenie przód, czyli, nowe tuleje, gumki, wahacze ze sworzniami itd full komplet, a o kosztach nie wspominam bo wszystko kupowałem firm swag, febi.

gdzieś tam po drodze usunąłem pseudo drewno z kokpitu wymieniłem kierownice na taką 4 ramienną jak z b4, i zrobiłem sobie smoked front z którego pewnie za niedługo zrezygnuje.

[size=10pt]2011[/size]


i felgi 15 cali które dałem do piasku i zostaną odmalowane.


Odmalowałem też listwę czarną na zderzaku z tyłu, bo spłowiała i wyglądała brzydko, więc całość została wyczyszczona podszpachlowana, pomalowana 2 warstwami podkładu i 3 warstwami czarnego matu, fotek z prac nie mam. Do zderzaka doszła końcówka tłumika.

Ostatnio w audioli odnowiłem sobie boczki z efektu jestem mega zadowolony. Dla zainteresowanych fotorelację zamieściłem w odpowiednim dziale.
a efekt przedstawia się tak:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Ogólnie to tankuje i jeżdżę :)
Ostatnio zmieniony przez mishelswiat 2011-07-04, 13:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-28, 07:47   

Coraz więcej OOOO na forum :mrgreen: Seta ładna, ale trochę przy niej musisz porobić żeby było extra. ;-) Silnik nie bijący po kieszeni... Gaz będzie czy już jest??
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2010-10-28, 16:44   

Gaz jest i niestety z bojlerem w bagażniku.

Silnik jest do wymiany, bo remontować się nie opłaca, jutro jade po 2E z Toledo i bedę go musiał tam jakoś włożyć, z tego gówno patrzyłem to jest niby to samo ten sam skok ta sama średnica tłoka.

Ale sam dokładnie nie wiem jak to jest dokładnie ja mam 2,0 z wtryskiem mechanicznym chyba AAD z tego gówno sie orientuje.

gówno do samochodu to kupiony po pieniądzach wiec rewelacji gówno do wyglądu i reszty nie ma, coś tam nie działa gdzieś tam czegoś brakuje ale wszystko do ogarnięcia :) ważne że zawieszenie hamulce i reszta nie wytłuczona :) z minusów to zmatowiały lakier na drzwiach, gdzieś tam jakaś zaprawka, zderzak bez kratek jedna nie działająca szyba elektryczna, syf pod maską związany z druciarstwem itd.

Silnik się podmieni, lakier podpicuje fele do zmiany, ale kiedy to nie wiem bo siana mało zostanie :)
Ostatnio zmieniony przez mishelswiat 2010-10-28, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Pomógł: 16 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2010-10-28, 17:24   

A czy nie lepiej by już było "przy okazji" wrzucić coś bardziej odpowiedniego do tej limuzyny? ;-)
Ostatnio zmieniony przez Niki20 2010-10-28, 17:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2010-10-28, 17:33   

Bardzo chętnie ale za toledo kokosów nie zgarnąłem więc fundusze ograniczone, a tu jeszcze pasuje buty na zimę kupić... poza tym 2,0 wystarczy do przemieszczania się wygodnie chociaż wiem że te 115 KM to nie rewelacja ale stosunek mocy do masy będę miał jak w tolku z 1,8 :)
 
 
Białci
Już coś naskrobał


Samochód: Passat b4
Silnik: Vr6 w "awtomacie"
Imię: Grzegorz
Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 259
Skąd: Strzyżów
Wysłany: 2010-10-28, 17:34   

no i dokonałeś zakupu życzę bezawaryjnej jazdy
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2010-12-28, 23:34   

Od zakupu zmieniło się parę rzeczy, przede wszystkim silnik został zmieniony już chwilę temu, niestety rozdzielacz jest walnięty, ale już w pudełku czeka cały kit do zmiany na elektroniczny wtrysk, czyli pucha z przepływką, dolot, listwa wtryskowa, komp i wiązka, wszystko wydarte z a6 c4:)

dzisiaj zmieniłem wreszcie olej na mobil super 2000 i filterek Mann'a



muszę jeszcze dać samochód do wymiany końcówek drążków kierowniczych bo mam luzy.

Alusy są zdjęte, założone stalówki z zimówkami, kupiłem nowy licznik, z 2,0 taki jak ma być w tym samochodzie, z tego względu że raz: nie działa prędkościomierz, dwa nie działa naliczanie km i trzy skala na budziku jest do 280 gówno przy takim silniku trochę jest zabawne.



Uploaded with ImageShack.us
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-04, 16:29   

... z tym emblematem S6 to poleciałeś 8-) Prawie jak M-POWER w BMW :lol:
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-01-05, 00:23   

poprzedni właściciel go miał :) mnie tam nie zawadza puki gówno :)
 
 
dydo85
Zaawansowany


Samochód: Audi B4/B7 avant Q
Silnik: AAH/BPW
Imię: Krzysiek
Wiek: 38
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 425
Skąd: swd
Wysłany: 2011-01-06, 01:22   

silnik moze nie do tego auta ale prosty i trwały. auto wielkie i wygodne :-) mi sie zawsze podbały zegary w tych autach takie wielkie... bede patrzył w miare moich mozliwosci na postepy w pracach :-)
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-01-06, 02:07   

Postępy będą, jak się trochę pogoda zmieni, bo się nie chcę w takie zimno, garaż też ciasny, więc nie ma jak przy nim robić

puki gówno muszę znaleźć przyczynę nie działającego prędkościomierza i naliczania KM, zegar już podmieniłem wiec to nie to zostaje impulsator albo wiązka. rozmawiałem z poprzednim właścicielem i prędkościomierz niby działał, a przy wyjmowaniu silnik uwiesił się właśnie na 2 cienkich wiązkach idących do skrzyni więc mogłem poprzerywać kable :(
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-04-07, 20:54   smoked front

Dawno nie pisałem ale w zasadzie przez zime nic sie nie działo, dzisiaj zrobiłem sobie smoked front, i odebrałem fele które będę malował.

W audi zrobienie takiej operacji to kaszka z mleczkiem, reflektory składane na uszczelce i zapinkach, wiec nic nie trzeba rozklejać. Chromowane ramki są na zatrzaskach wiec wystarczyło je wypiąć delikatnie i prysnąć szprajem :)



i buty puki gówno 15, ale kto wie, może kiedyś uzbieram na jakieś 17 :)
Ostatnio zmieniony przez mishelswiat 2011-04-07, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-25, 17:08   

zabrałem się za zrobienie zwalonej tapicerki w moim audi. Kto miał olimpiadę z lat 90 wie że podsufitka i drzwi rozklejają się w oczach, więc przystąpiłem do regeneracji moich boczków i wyszło mi tak :)

100_0523.JPG
Plik ściągnięto 20190 raz(y) 123,79 KB

100_0524.JPG
Plik ściągnięto 20190 raz(y) 118,17 KB

 
 
juro
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-26, 10:53   

mishelswiat, boczki jak nowe :-P ty robiłes ten czerwony pasek czy to ori :?: :?:
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-26, 23:03   

Robiłem z tego względu że normalnie materiał jest z podklejony gąbką a u mnie ona właśnie się wykruszyła ze starości gówno za tym idzie materiał stał się cieńszy i miejsca w których on się zagina i po prostu wypełnia tą przestrzeń zostały puste... więc trzeba było coś na to poradzić tak więc wymyśliłem sobie taką lamówkę

jutro zabieram się za pozostałe 3 sztuki
 
 
Tord
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Jetta A2 GT
Silnik: RP
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 696
Skąd: RZ/RLA/KNT
Wysłany: 2011-06-26, 23:06   

trzeba przyznać, że ciekawie to wygląda :-)

Masz jeszcze jakieś konkretniejsze plany odnośnie samochodu ?
 
 
 
wujek 2Pac
Władca postów


Samochód: Audi S4 & RS4
Silnik: 2.7 biT
Imię: Lucas :)
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1536
Skąd: Mielec
Wysłany: 2011-06-27, 00:03   

No ciekawy pomysl na boczki :prosze: tylko teraz bedzie musialo byc cos wiecej. Sam nie wiem gówno, ale cos musi byc :-P
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-27, 00:37   

Tzn powiem tak, generalnie koło musi być... bo jeżdżę na pordzewiałej stali. Puki gówno zaczynam od środka, usunąłem pseudo drewno tzn te śmieszne niby dekory, bez wygląda lepiej jak dla mnie. załatwiłem sobie materiał taki jak mam na boczkach z jakiejś audi i będę próbował zacerować jakoś fotel bo mam przetarcie które mnie denerwuje. skończę te boczki i pokombinuje coś jeszcze z tym czerwonym dodatkiem myślałem żeby go dać w koło konsoli środkowej, ale zobaczę jak będzie wyglądać :) no i szukam radia ori do audicy :) potem może się zajmę trochę blachą, bo moje działania zakończyłem na zaszpachlowaniu dziury w drzwiach i odmalowaniu listwy zderzaka z tyłu :)
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-27, 12:30   

Tak wyglądają i wyglądał boczek kierowcy przed faceliftem :)

100_0526.jpg
Plik ściągnięto 20102 raz(y) 108,66 KB

100_0527.jpg
Plik ściągnięto 20102 raz(y) 135,29 KB

100_0528.jpg
Plik ściągnięto 20102 raz(y) 112,46 KB

100_0529.jpg
Plik ściągnięto 20102 raz(y) 126,43 KB

 
 
Tord
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Jetta A2 GT
Silnik: RP
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 696
Skąd: RZ/RLA/KNT
Wysłany: 2011-06-27, 16:08   

Łuhuhu... Ty tą gąbke usuwasz czy uzupełniasz ?
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-27, 17:33   

Robiłem to tak, najpierw zdarłem i wyprałem materiał potem przy pomocy nitro i szpatułki plastikowej usunąłem gąbkę, następnie jeszcze wszystko benzynką ekstrakcyjną i z tych rowków porządnie kompresorkiem. Następnie na BUTAPREN'ie przykleiłem materiał nadmiar powciskałem w te szpary, a je wypełniłem rurką termokurczliwą, którą w miejscach mocnych zakrętów wypełniłem odpowiednio grubym kablem elektrycznym żeby rurka się nie przełamywała a układała ładnie w łuk :)

a tu fotki z prac!


 
 
Michu
Władca postów


Samochód: Golf IV
Silnik: 2.3 VR5
Imię: Sebastian
Pomógł: 22 razy
Wiek: 30
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1269
Skąd: Frysztak
Wysłany: 2011-06-27, 17:36   

Nooo i elegancko :prosze: Z tymi drewnami lipa, ale jak pisałeś, że już wyrzuciłeś to ok ;-)
 
 
 
Tord
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Jetta A2 GT
Silnik: RP
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 696
Skąd: RZ/RLA/KNT
Wysłany: 2011-06-27, 17:53   

Niby to takie skomplikowane a takie proste :-) możesz dobrą foto poradę napisać ;-)

Bez drewnianego wykończenia lepiej to wygląda i to znacznie lepiej :prosze:
 
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-06-28, 00:52   

Chciałem wcześniej dać to do tapicera, ale z kasą krucho ale wkurzał mnie ten odłażący materiał i musiałem sobie z tym poradzić sam! na próbę poszedł boczek kierowcy bo był najbardziej brudny i zniszczony. z efektu jestem zadowolony więc zrobiłem resztę. I okazało się że nie taki diabeł straszny jak go malują :) dodam jeszcze że materiał ten welur po praniu zrobił się błyszczący i mięciutki faktura wróciła a nie jak wcześniej wyglądał jak wyliniały kocur i śmierdziało fajami w całym samochodzie.
Ostatnio zmieniony przez mishelswiat 2011-06-28, 01:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mishelswiat
Już coś naskrobał


Samochód: Audi a4 b6 Quattro
Silnik: 1.8t BFB 163KM
Imię: Michał
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Cheltenham UK
Wysłany: 2011-07-01, 02:12   

Kupione Radio Beta CC,

Wywalony mechanizm kasety, zainstalowane urządzonko do mp3 :) do tego wejście USB i sterowanie pilotem...

Dzisiaj jak wstanę muszę jeszcze ogarnąć kwestie zasilania, masę mam z obudowy a plusa chcę stałego z możliwością ręcznego uruchamiania samego odtwarzacza mp3

tu filmik http://www.youtube.com/watch?v=xL9gIc-6OJM

Edit...
Ostatnio zmieniony przez mishelswiat 2011-07-01, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 18