Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 01:37 Zielony Golf mk2 GTD wg. Michała
Witam wszystkich zainteresowanych oglądnięciem mojego Zielonego Bandyty Rok prod.1990-Wolfsburg
Wersja CL
Madison
Jednostka napędowa Silnik:1V 1,6TDic (60KM)-kiedyś,a teraz jeszcze nie wiem,ale na pewno grubo ponad 100/edit:130PS-out Obecnie siedzi motorownia 1,9TDic AAZ,która wypluła 191PS i 325Nm Pompa wtryskowa ori 1V-out,9mm-out,10mm-out,11mm z Iveco Turbo Daily + timing i gov mod Turbo K-14-out,K-24-out,obecnie T3 z VW LT 2,4TD Kat-out (30.01.2009) Metalowa uszczelka pod głowicą od TDI-AFN (14.02.2009) Wskaźnik turbodoładowania (7.03.2009) FMIC od Renault Master (20.04.2009) Wtryski DNO SD261 od Merca (1.10.2009) niestety skapitulowały-out,obecnie DNO SD 265-też z Merca Wydech 60mm-,pipa-out,tłumik końcowy-dwururka od GTI,całość przelot (18.10.2009) Puszka f.powietrza-trąbka-out (16.01.2010) Skrzynia 4S-out,4T-out,obecnie AFF od Passata (5.06.2010) Przeguby i półosie od 1,9TD Auto zasuwa,a silnik ma się dobrze
Buda Zielone szyby-seria Szyber-już nie cieknie 3D-seria Lakier metallic-LB6Z Montanagrün Wspoma-seria Mocniejsze podświetlenie licznika(1.03.2009) Alusy 15"(10.04.2009) Dymionie lampy-tył (16.07.2009) Nietypowa folia na tylnych szybach (24.07.2009) Kapcie 195/50R15+ azot (29.07.2009) Zmiana audio-radio Pioneer DEH3037MP
-głośniki przód Pioneer,tył Goodmans Ulepszony panel "klimy" (29.10.2009) Szerokie zdesie w kolorze (18.11.2009) Mocniejszy altek 45A-out,65A obecnie (22.11.2009) Lekka gleba-40/-40 Belka z heblami od GTI (tył) Konserwacja Świeży lakierek Miękka decha z paskiem GTI
Golfik od 4-ech lat jest w Polsce (wcześniej Niemcy),a od 3-ech lat u mnie.
Po kupnie wyglądał sobie tak:
Jeszcze półtora roku temu do szczęścia wiele mu brakowało tzn.miałem zamiar zmienić zderzaki na szerokie i psiknąć pod kolor nadwozia,zmienić reflektory i tylne lampy na klary,dokupić zaślepki do alusów itp. i wszystko z biegiem czasu się zrobiło.
Hmm,może zacznę od początku.
W styczniu 2009r,kiedy to stwierdziłem,że mam dość jazdy "przymulonym eko-turbodieslem",założyłem na vwgolf.pl w dziale TDI TD Diesel temat z myślą,że mam uszkodzoną turbinę,ale koledzy szybko wytłumaczyli mi,że chodzi o gówno innego i ...
...zaczęły się mody
Wszystko zaczęło się od wspomnianej turbiny.
Zamiast ori K-14,dowaliłem K-24,ale efekt był znikomy.Brakowało mi tego "kopa" w granicach 2500rpm,mimo,że wyciachałem kata.
Kolejnym krokiem,było znalezienie pompy z LDA,bo tej już miałem dosyć
Szybko dogadaliśmy się z kolegą arwam (user vwgolf.pl).Ja mu dałem pompę 11mm od Transita,a on mi dał pompę od MK3 1,9TD.
Po zamontowaniu pompy od arwama,wreszcie auto zaczęło jeździć tak jak chcę.
Obowiązkowo zamontowałem wskaźnik doładowania
Kręcenie dawką i ciśnieniem zmusiły mnie do rozglądnięcia się za jakimś IC.W łapy wpadł mi taki "niewielki" od Renault Master.Wcześniej na forum coś o nim czytałem i byłem pewien,że to gówno kupiłem,bez problemu włazi przed chłodnicę
Oto mój FMIC:
Przy aku pojawiła się niespodzianka,tzn zrobiło się ciasno,ale pokonałem to,odsuwając go trochę w stronę zbiorniczka na płyn
Następnie montaż orurowania układu:
Ori rura od IC z SBka
Dwa kolanka gumowe z Żuka
Ori kolanko z pomiędzy turbo-kolektor
Kawałek nogi stołowej ze sklepu z akcesoriami meblowymi
Kawałek gumowej rury od TIR-a
Dwa kolana hamburskie 50mm ze sklepu hydraulicznego
Złącze zataczane z metalzbytu
Opaski zaciskowe
Dzięki tej zbieraninie,powstało to coś
Po tych modach auto wreszcie nabrało wigoru i już do szczęścia mi wiele nie brakowało,ale w międzyczasie okazało się,że pierścienie tłokowe idą spać.Palił coraz gorzej z rana,stracił moc,a z odmy walił czarny dym.Zbiegło się to na tyle dobrze w czasie,bo i tak planowałem zdzierać głowicę,żeby wymienić uszczelkę na metalową od TDI
Pierścienie zastosowałem firmy GOETZE
Głowica pojechała do szlifu (profilaktycznie)
Tłoki poszły pod polerkę:
Blok w stanie idealnym:
Może fotka tego nie przedstawia,ale tak jest
Silnik został uszczelniony i zalany olejem 10W40 z dodatkiem dwusiarczku molibdenu.Dodałem także Ceramizer.
Po tym "szwedzkim" remoncie auto hula jak oszalałe-średnio 8,3s do 100km/h.Myślę,że nieźle.
"Zregenerowałem" moją K-24:
Owa regeneracja,obejmowała jedynie wypiaskowanie obudowy.Może to nic nie daje,ale oko cieszy
Wymieniłem panewkę wałka pośredniego,bo stara wytarła się w elipsę i kosiło pasek rozrządu
Ponadto zregenerowałem pompę od wspomy,bo wyło łożysko w efekcie czego pompa wygląda tak:
A tu fotki ze spotkania z kolegą arwam,u niego:
Golfy mruczały do siebie,ale wyścigów nie było .Nie chciałem załamywać kolegi arwam
Zrobiliśmy wtedy pomiar czasu do setki w moim:
http://www.youtube.com/watch?v=-5a_ICa1ZOw (film już nie aktualny,nowsze i lepsze są dalej)
Wyszło ok.9,5s,ale trzeba wziąć pod uwagę,że jechaliśmy we dwóch i wtedy już pompa zaczynała pokazywać humory.
Dalej było tak:
Przeszczep bebechów pompy,bo padła-19 lip 2009
Pompa (dawca) rozłożona do przeglądu.
___________________________________________
Przegląd przeszła pomyślnie,więc na stół operacyjny dołączyła druga (biorca)
Następnie mycie wszystkich części,przedmuchanie powietrzem i zacząłem składać to w całość...
Po zamontowaniu zostałem pozytywnie zaskoczony,bo pompa nie protestowała i motor zapalił od strzała.
___________________________________________
Przyciemnianie szyb-24 lip 2009
Dostałem od kumpla folię One Way Vision stosowaną do przyciemniania szyb.Poinstruował mnie jak się z tym obchodzić i przystąpiłem do dzieła
Wewnętrzna strona wygląda tak:
Zewnętrzna tak:
A tak po zamontowaniu w aucie:
I jeszcze od środka (duże zbliżenie):
Jak się Wam podoba?
Dla mnie bomba
___________________________________________
Nowe kapcie-29 lip 2009
___________________________________________
Zmiana świecidełek-tył-16 sie 2009
___________________________________________
Kolejny (lepszy) pomiar czasu do setki-18 sie 2009 http://www.youtube.com/watch?v=AFNilBjrlL4
___________________________________________
Zmiana skrzyni z krótkiej 4S na 4T i lifting (lakier metalik)-10/16 wrz 2009
Jak ją kupiłem,to była upierniczona w syfie jak choroba,więc ją wypiaskowałem.
Po piaskowaniu była szorstka jak pumeks i brud trzymałby się jej,jak rzep...
Pokryłem ją podkładem epoksydowym,w celu zabezpieczenia,a następnie błyszczącym srebrnym metalikiem.Teraz jest gładziutka i wszystko da się z niej zmyć
___________________________________________
Trzeci pomiar do setki-3 paź 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OmXWz3nJ9wQ
___________________________________________
Przeróbka wydechu (pipa out)-18 paź 2009
___________________________________________
Zmiana audio-27 paź 2009
Najpierw wydarłem z korzeniami starego rupitoła.Grało toto cusik jeszcze,ale lata świetności ma już za sobą :grin:
Zastanawiałem się kto i po gówno nawieszał tam tyle kilometrów kabla i jakiś kostek.
Nic dziwnego,że chcąc przesunąć wajchę na ciepło lub zimno,to trzeba było zdrowo cisnąć.
Zastanawiałem się także,do czego miały służyć te wtyczki...
...ale domyśliłem sie,że do zmieniarki.Czy dobrze myślę-nie wiem...
Następnie gdy już ogarnąłem z grubsza kabelki,przystąpiłem do wszelkich poprawek po nieudolnym poprzedniku i wymiany kabli głośnikowych.
Wszystkie łączenia kabli i złącza konektorowe,zostały schowane w koszulkach termokurczliwych.Prawda,że ładnie
Na koniec pospinałem wszystko ładnie do kupy,żeby się nie plątało...
...i okrzyknąłem się profesjonalistą
Na deser pozostało mi zamontowanie mojej wycyganionej zdobyczy,czyli Pioneer DEH3037MP
Siostra kupiła MK4 z full-em audio,a jaj MK3 pójdzie na żyletki lub do żyda,więc takiego cacka jak Pioneer,na żyletki szkoda.Trza było się zakręcić koło tego tematu
Podpiąłem,włączyłem...
...i działa!
Na koniec krótkie nagranie dźwięku...
http://www.youtube.com/watch?v=YI2xLgRFV5M
___________________________________________
Panel "klimy"-29 paź 2009
Kupiłem w elektronicznym kilka diod,rezystorek i heja z tym na stół
Nawet nie musiałem się męczyć z rozbiórką tego,bo samo się w rękach rozleciało
Po zamontowaniu wszystkiego w aucie,wygląda sobie toto teraz tak
___________________________________________
Przebudowa pompy wtryskowej-08 lis 2009
Zapragnąłem mieć pompę wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze wzrostem obrotów,czyli z tzw.osobną regulacją biegu jałowego.
Pocztą przyszła paczuszka z paroma drobiazgami,bez których nie zacząłbym modzić
Tak więc moja pompa (biorca) trafiła na stół operacyjny...
...i dawca także.
Podczas przeszczepu mój governor uległ małemu ulepszeniu
Następnie wszystko ładnie umyłem,przedmuchałem i wrzuciłem do auta
Po założeniu paska i ustawieniu rozrządu,miałem trochę kłopotów z ustawieniem położenia dźwigni gazu względem ośki,ale doszedłem z tym do ładu i już miałem składać całą resztę do kupy,gdy okazało się,że...bida
Myślałem,że mnie szlak trafi jak to zobaczyłem ...
Tak więc,trzeba było mocniej zakasać rękawy i tym razem samą górę pompy położyć znów na stole operacyjnym.
Wypatroszyłem to gówno trzeba...
...i okazało się,że o-ring,który był w środku,po ściśnięciu dwoma palcami,po prostu pękł na dwie części...
...więc wypatroszyłem następną górę pompy (na której jeździłem do tej pory) i z niej wyjąłem dobry o-ring.
Następnie wszystko zacząłem z powrotem składać w całość
Było trochę zabawy z założeniem góry na pompę,która została przy silniku,ale pokonałem to i wszystko było cacy
___________________________________________
Prace nad zderzakami i przeszczep-15/17/18 lis 2009
Tak wyglądały gdy je przytargałem od kolesia
Później biłem się w łepetę i zadawałem sobie wielokrotnie pytanie-po gówno ja brałem ten skansen?...
Cóż,"jak się nie ma gówno się lubi,to się lubi gówno się ma",więc trzeba było wziąć się za remont
Gdzie trzeba było zaciągnąć szpachlą,to zaciągnąłem,następnie papier i heja...
Następnie odtłuszczanie,grunt i pierwszy podkład
Później było szlifowanie,lakier i struktura
Po zamontowaniu
___________________________________________
Zmiana i renowacja altka-22 lis 2009
Niby nic wielkiego,ale oko cieszy .
___________________________________________
Prace nad wzmocnionym sprzęgłem-04 gru 2009
Musiałem zacząć myśleć nad mocniejszym sprzęgłem,bo silnikowi przybywało kucy,a sprzęgło paliło się jedno za drugim
Najpierw była wizyta u tokarza.
Liznął to i owo,tu i ówdzie i wyszło takie cusik.
Miałem zamiar nitować to ,ale od strony tłumika drgań zrobiło się ciasno,więc zrobiłem inaczej...ale solidnie
Następnie trochę to śmignąłem szlifiereczką i było cacy.
Niestety,ta tarcza nigdy nie doczekała się montażu
___________________________________________
Remont i renowacja rozrusznika-18 gru 2009
Wysiadł bendiks w rozruszniku,więc trafił na stół
Z racji tego,że musiałem czekać na części zamienne,
to "sypnąłem" po nim piaskiem i psiknąłem lakierem
Może ktoś sobie pomyśli,że mam nie po kolei w głowie,ale lubię jak pod maską jest czysto i ładnie
___________________________________________
Renowacja i zmiana suszarki-29 gru 2009
Rozebrałem prawie w mak i wypiaskowałem z grubszych pokładów rdzy i sadzy
Następnie odtłuszczanie i lakierek
Tak wygląda po złożeniu
A tak w aucie
___________________________________________
Modernizacja kanalizacji IC-30 gru 2009
Wydarłem z moich magazynowych rupieci rurę z TDI
Rurze musiałem nadać nieco inny kształt,ale żeby wszystko ładnie się trzymało,to musiałem jeszcze skompletować taki zestawik
Muszę przyznać,że nawet mi to wyszło i gówno najciekawsze-pracuje
I tak to wyszło
Następnie druga część
Najpierw ulepiłem taką faję...
...a później pod machę
Po próbie na drodze,mam wrażenie,że silnik chyba szybciej bierze się do roboty.
Przedtem było trochę tych kolanek,łączników,więc mogło go dławić...
___________________________________________
Regeneracja i renowacja zacisków od GTI-tył-24 sty 2010
Kupiłem takie coś
Stan zacisków pozostawiał wiele do życzenia,ale spokojnie...
Później pojedynczo pacjentów na stół i patroszenie ...
Później czyszczenie i mycie...
Następnie specjalna pasta i montaż
Kolejnym krokiem było wyczyszczenie ich z rudzielca.
Heh...po wyczyszczeniu-½kg lżejsze...
FINISH
___________________________________________
Montaż przekaźników świateł-19 lut 2010
Postanowiłem pobawić się ze świecidełkami,ponieważ świeciły tak:
Wcześniej zrobiłem małe zakupy...
Po czym zabrałem się ostro do roboty :food:
Najpierw przeróbka instalacji w aucie...
Następnie przygotówka nowej instalacji...
Spięcie wszystkiego w ładną wiązkę z przekaźnikami...
Uchwyt na przekaźniki,który zrobiłem,wepchnąłem w miejsce niemalże stworzone do tego
Zacząłem wpinać się w instalację...
FINISH
Wyjazd z warsztatu i heja znów pod Lidl'a
___________________________________________
Poprawki przy wskaźniku ciśnienia-20 lut 2010
Miałem dość dymionego szkiełka,przez które nic w dzień nie widziałem...
Pobawiłem się w artystę-szklarza...
Dodatkowo,równie mocno wk...ł mnie srebrny pierścień wykańczający,więc zabawiłem się w artystę-malarza...
Przy okazji zepsutą żaróweczkę kontrolki ręcznego zastąpiłem diodą...
Po złożeniu wszystkiego do kupy,wygląda to teraz tak
___________________________________________
Belka od GTI-6/9 mar 2010
Tak wyglądała,gdy ją kupiłem
A tak,gdy się za nią zabrałem
Dodatkowo skompletowałem większość potrzebnych gratów do przeszczepu beleczki:D
gówno trzeba było jeszcze wyczyścić i psiknąć,to psiknąłem:
Łożyska nabiłem smarem i wkomponowałem je w tarcze
Skompletowałem wszystko do kupy
Następnie przystąpiłem do części,którą lubię najbardziej gdy wszystko jest ładnie przygotowane,czyli do montażu
Najpierw osłony i czopy...
Później tarcze i uchwyty...
Samo-regulatory...oczywiście na miedzianym ...
Na koniec klocki i zaciski,więc FINISH
___________________________________________
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2022-10-20, 17:59, w całości zmieniany 17 razy
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 01:47
Kapitalny remont budy-28 mar - 02 maja 2010
Zaczęło się tak
A tak zakończyło
___________________________________________
Grzebanie przy silniku.Film-sprint-19 maja 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wylm0svlbZk
___________________________________________
Upragniona kiera,wreszcie u mnie-23 maja 2010
___________________________________________
Twarde podszybie-01 cze 2010
___________________________________________
Oczyszczanie turbiny-film-01 cze 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ef89fta080Y
___________________________________________
SESJA ZDJĘCIOWA-03 cze 2010
Proszę kliknąć w zbiór poniżej
___________________________________________
SWAP skrzyni biegów z 4T na AFF od Passata i sprzęgła na większe-06 cze 2010
Uzbierałem trochę gratów.Wszystko od Passata B-3,czyli potężne materiały na SWAP
Przegląd pedaliery
Pompki sprzęgłowej i wysprzęglika
Wybieraka
Przeszły pozytywnie
Skrzynia została odsyfiona,odtłuszczona i pokryta podkładem epoksydowym
Następnie baza metaliczna i klar
W między czasie,służba przystąpiła do SWAP-owania pedałków :P
Natomiast ja,dopilnowałem,żeby pozostałe graty były wyczochrane z rudzielca i zabezpieczone przed nim
Stara dobra skrzynia serii 020
opuściła chyba na zawsze to auto...
Zmodzone niedawno sprzęgło od niej także.
Kolejnym krokiem tej operacji,była wizyta u tokarza w celu odchudzania nowego sprzęgła
Tak zamach wyglądał przed odchudzaniem...
Tak po...
Tak widać różnicę w porównaniu z drugim takim samym
Komplet przy silniku
"Wciskacze" prawie skończone
Blacha grodziowa-przerobiona
Pompka sprzęgłowa i hamulcowa z serwem-zamontowane
Nowe łożysko...
Po czym "nowa" skrzyneczka serii 02A,zawisła przy motorku
I jeszcze zbiorniczek
___________________________________________
SWAP deski rozdzielczej-07 cze 2010
Rozwalanie szło mi najlepiej
Chwila-moment i decha na zewnątrz
Z włożeniem i ze składaniem było już nieco gorzej
Ale dałem radę...
Zacząłem ją uzbrajać
Przy okazji znalazłem jakiś kabel,którego wcześniej nie widziałem
Przepraszam Administratora/ów i Moderatorów,że tak dużo tego,ale gdybym miał to robić "po krótce",to równie dobrze mógłbym tego nie robić w cale.To jest historia mojego Golfa u mnie i pominięcie pewnych szczegółów mijałoby się z celem
EDIT:
Tak Golf wyglądał na dzień 1.10.2011r.
A tak wygląda od 3.10.2011r.
Ostatnio zmieniony przez Michał_1977 2012-04-01, 10:52, w całości zmieniany 8 razy
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-01, 01:58
Michaś_1977 napisał/a:
Więcej zdjęć i szerszy opis
to Ty tego wiecej masz?
nie no ogolnie golfik spoko, widac mega wklad pracy i kasy kasy kasy!!!
dbaj i nie sprzedawaj i wszystko bedzie zaje^^fajnie
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 11:03
Sławek napisał/a:
myslalem ze jak dobrne na koniec tematu to zoabcze waskie zderzaki i sie rozczarowalem
Wiem,że MK2 na wąskich wygląda bardziej kultowo,ale szerokie jakoś bardziej do mnie przemawiają
Miro napisał/a:
Powiem tak Kawał dobrej roboty i super udokumentowane
Robotę przy nim kocham,a gówno do udokumentowania,to szczerze powiedziawszy jest to materiał z vwgolf.pl,tylko zedytowany i zrobiony na jednej stronie,bo gdyby mi przyszło wszystko opisać tak jak tam,to miesiąca by mi brakło chyba
Sławek napisał/a:
Smiga to pieknie
Zazwyczaj skromny jestem,ale muszę się pochwalić,że kilka BeMek już przed nim (a raczej za nim) uklękło
mar_ek napisał/a:
jeszcze nie miałem okazji być tym przewieziony ale może kiedyś
Przy najbliższej okazji.Obiecuję
Najlepiej,żeby był to wieczór i chłodne powietrze,wtedy IC robi lepszą robotę
mar_ek napisał/a:
pojedz w końcu na hamownie
Jeszcze takiej nie stworzyli...buahahahaha
kjub napisał/a:
tyle pakować w stare auto do jazdy na codzień nie lepiej było kupić coś nowszego?
Ujmę to tak-gdy go kupowałem z bratem,to kasy było,żeby kupić nawet MK4 w dobrym stanie,ale jak jechaliśmy na giełdę,to mieliśmy na celu tylko i wyłącznie Golfa II z sedruchem TD.
Podejrzewam,że niejeden po takim dzwonie jak ja miałem,oddałby auto na żyletki,a jak widać ja zakasałem rękawy otworzyłem portfel i auto dalej śmiga
W/g mnie to auto ma duszę,a ja zawsze byłem zakochany w tych wozach i wiedziałem,że kiedyś będę go miał.Stało się
Poza tym,po gówno mi nowe,skoro nowe zostają z tyłu za mną hehe...
boysstrzyzow napisał/a:
Michaś_1977, podziw:D
Dzięki wielkie
PiterVR6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-01, 11:10
o zesz Cie ile to auto pracy i kasy kosztowało
zaciski tylne trzeba było dać z mk4 aluminiowe , bo te ori nie hamuja tylko zwalniają
Makra, widziałem temat na vwgolfie i swego czasu przeglądałem. Wielkie gratulacje za zapał, bo autko na żywo musi robić super efekt. Takie niepozorne mk2 a tu bzium i nie ma.
Do zobaczenia na spotach i miłej jazdy bo cóż innego życzyć po takim podejściu do tematu.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2010-09-01, 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-01, 21:46
Dzięki za miłe słowa chłopacy
Takie podejście z Waszej strony,bardziej motywuje do dalszych modów.
Ten golf nie jest dla mnie zwykłym dupowozem...jest dla mnie jak...dziecko
Jak już wspomniałem-zawsze chciałem mieć MK2 w TD,więc jak już mam,to szanuję,myję,czyszczę,pucuję...hmm,trochę jak nienormalny ,ale jestem zwykłym przeciętnym facetem z jajami,mężem i ojcem dwójki dzieci mającym swoją pasję Z resztą takich jak ja jest multum na całym świecie,więc gówno ja się będę tłumaczył
W dużej mierze przyczynił się do tego,że Golf wygląda jak wygląda,fakt,że prowadzę własny warsztat blacharsko-lakierniczy i na mechanice też się znam.Gdyby przyszło mi bulić za to wszystko w innych warsztatach,to pewnie trzeba by było kilku lat na taki efekt
R2_Łukasz [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-02, 22:53
Michaś_1977, czytam twój temat to aż łza się kręci w oku maskara jest cyrk masa praca i oczywiście pieniędzy włożone w auto jak dla mnie Mk II numer 1 nie mogę się doczekać aż zobaczę auto na żywo pozdro
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-19, 14:04
Dzisiaj z córką byliśmy z nudów przewieźć 4 litery po okolicy,więc machnąłem niewielką sesyję
Jakość zdjęć taka sobie,ale ja nie fotograf,a mój aparat,to nie lustrzanka
R2_Łukasz [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-19, 21:52
Michaś_1977, ogólnie grubo dwójka kładzie na łeb i szyję ja jak kiedyś dojdę chociaż częściowo do takiego stanu jak ty masz to będzie malina pozdro
Ostatnio zmieniony przez R2_Łukasz 2010-09-19, 21:52, w całości zmieniany 1 raz
juro [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-20, 21:19
Michaś_1977, brawo za ciezko prace i pieniadze włozone w to auto golfik dostał drugie zycie
tuley [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-20, 21:30
juro2991 napisał/a:
Michaś_1977, brawo za ciezko prace i pieniadze włozone w to auto golfik dostał drugie zycie
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2010-09-20, 23:37
R2_Łukasz,juro2991,tuley,dzięki chłopaki
A tu fotki z dzisiejszych prac
Muszę jeszcze skołować metalową listwę na próg bagażnika lub obicie materiałowe...i chyba czarne parapety przydadzą się
Fajnie,podoba mi się nawet tak jak jest teraz
Dodam jeszcze,że jest to pakiecik z mojego warsztatowego "gratowozu" jakim jest Golf MK3...a gówno...będzie śmieszniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum