FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ibiza GT TDI
Autor Wiadomość
trelemorele
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-10, 19:19   Ibiza GT TDI

WItam.

Auto to Ibiza TDI w wersji GT czyli:
-półkubełki
-klima
-namiastka skóry w środku (kiera, gałka, mieszki)
-ele szyby
-reg kolumny kierowniczej
-alarm fabryczny
-ele lusterka z grzaniem
-klima
-4x heble tarczowe, abs
+dodatkowo webasto-oczywiście nie działa
W środku jeszcze jako takie granie z soniaka + 2x xploid + system odseparowany JBL
Reszta seria

Zawias narazie seria

Silnik:
AFN
Turbo GT1749VB
Dolot z kwasówki
Kat out
EGR out
Wolna odma
Program Kingsoft
reszta seria

W planach
-usuniecie pare drodnych usterek, ktore wychodzą
-lepszy zestaw hebli, lepszy w sensie coś dobrego firmowego
-kit obnizający max myślę -40. Mam juz odpowiednie amorki sachsa preformance i sie marnują na wysokich springach ;]

Felgi Lato
Momo GTR 16 cali kapeć 195/45
Zima ori alu Seat 15 cali kapeć 185/55

Nowszefotki niebawem jak zaliczę myjnie



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

I filmik jak to idzie na mokrym. Wiadomo start spaprany

http://imageshack.us/clip/my-videos/607/hzc.mp4/

enjoy ;-)
 
 
kjub
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Leon
Imię: kubuś
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 992
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2012-01-10, 20:08   

ori fele ładniejsze ;-) poza tym fajna!
 
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-01-10, 21:17   

Całkiem przyzwoita jest ta Twoja Izka :mrgreen: Springi jeszcze bardziej jej pomogą a ten wykresik to troszkę nie do końca ładny choć wynik dobry wypluł. Myślałeś nad wtryskami??
 
 
trelemorele
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-11, 13:24   

jak na przebieg to wykres jest piękny ;D Najwazniejsze ze wykresem sie nie jeździ, a podczas jazdy jest pięknie gładko i płynnie :-) Wiecej mocy raczej nie będzie. Nie zarzekam się bo nie wiem gówno mi odbije za pol roku ale myśle ze 150 kucy to taka granica zeby jeździć bezawaryjnie. Ewentualnie jak sprzęgło padnie i załoze lepszy zestaw to mozna by coś więcej niutona odblokować bo było z czego.
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-01-11, 16:52   

Przy tym turbie to 216 pasują jak w pysk szczelił. Program miałes robiony pod auto czy gotowiec wrzucony?? Sprzęgło to już jednomas ABF albo Vr6 a ICek Ci nie puchnie w letnie gorące dni??
 
 
trelemorele
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-11, 17:26   

To ktoś sie jeszcze w gotowce wogóle bawi ? :mrgreen:
Turbo wpadło przypadkiem bo stare nie dało rady po 300 tys km i jednej regeneracji. Trafila sie okazja na to w dobrej $ i zostało to zestrojone. Latem napewno pare koni obetnie po kilku strzałach ale jakoś mnie to nie martwi mocy jest w sam raz :pilka:
Jak juz sprzęgło miał bym robić to pewnie jednomas i tarcza organiczna. Tuner ma klienta gówno ma sprzegło od vr6 w dieslu i juz 2 razy skrzynie wymieniał. Tylko tam grubo ponad 200 koni i ciągłe upalanie.
 
 
deejay-13
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Toledo Cupra Race / CcS
Silnik: Vr6 / 1.1
Imię: Hubert
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 644
Skąd: okolice Krosna
Wysłany: 2012-01-11, 19:03   

Przy tej masie i takim niutonie to moc nie jest ważna bo jeździ sie momentem a moc to tylko większy vmax. Testowałeś już ile poleci??
 
 
konrad251
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-07, 17:49   

No no Iza elegancka :pilka:
jak osiągnąłeś tą moc? tlyko turbina i wystrojenie??
bo mam podobną
ale glebe tu musisz zrobić musowo bo iza na serii brzydko wygląda
ja mam -80 i powiem Ci ze jest git :D
i nawet nie ma problemów z jazda
 
 
wyplosz
Nowicjusz


Samochód: Toledo 1M
Silnik: 2.3 AGZ
Imię: Damian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 25
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2012-05-07, 22:58   

Oryginalna biała fela z EVO 2 by zrobuła robote konkretnie do tego gleba -40(albo więcej) i urywa suty :mrgreen:
ale jedzie fajnie 8s do 100 dobry wynik :D kiedy latamy na rzeszowie ??
Ostatnio zmieniony przez wyplosz 2012-05-07, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2012-05-07, 23:05   

Ibiza ładna i moc też niezła ;D

A to turbo z ARL-a podchodzi P&P czy trzeba coś przerabiać?
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2012-05-08, 11:23   

KaziK, no właśnie z ARL-a nie podchodzi p&p może jakaś hybryda na gratach z arl-a.
Aż sam będę musiał kiedyś oblookać z ciekawości :-P
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2012-05-08, 13:43   

-pawlo111 bo ostatnimi czasy orientuje się w temacie podkręcania AFN-a bo planuje kupić sobie wozidełko z takim silnikiem i brać się za mody silnika :) Tez mi się to dziwne wydawało, że turbawka z ARL-a pasuje :-P A jeśli chodzi o turbinę z AWX-a to w kilku przypadkach z tego gówno czytałem, to chociaż było ustawione seryjne doładowanie to padło po niedługim czasie od zamontowania :roll:
trelemorele sorki za małe OT ;-)
 
 
 
b_przemo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf VI GTD
Silnik: CBBB 200+
Imię: Przemek
Pomógł: 56 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3019
Skąd: Błażowa
Wysłany: 2012-05-08, 17:36   

sa jakies takieś przejściówki czu cuś to tubo np AWX pod AFN, pokopcie po necie gdzieś to widział ja ;-)
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2012-05-08, 17:49   

Przejściówki widziałem, są takie redukcje ale jestem ciekaw czy tylko to czy coś więcej trzeba montować jeszcze ;-)
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2012-05-08, 18:45   

do mnie to ASV podchodzi p&p turbo z AWX-a
w mielcu jest pan Turbo Bogdan - mam namiary gówno robi hybrydki AWX/ARL :mrgreen:

Turbiny do VAG można podzielic na dwie grupy. Z kolektorem i dzielone. Zasadniczo turbiny z kolektorem nie podejdą w miejsce dzielonych.
Kolektor z AWX jest taki sam jak w ASV Ibiza.
Turbo z ARL-a jest z koletorem, jest NIE dzielone
 
 
 
KaziK
Zaawansowany


Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 341
Skąd: Dynów
Wysłany: 2012-05-08, 18:59   

-pawlo111 jak przyjdzie czas to zgłoszę się do Ciebie i dasz mi namiary na pana Turbo Bogdana ;D
Ostatnio zmieniony przez KaziK 2012-05-29, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9