Auto to Ibiza TDI w wersji GT czyli:
-półkubełki
-klima
-namiastka skóry w środku (kiera, gałka, mieszki)
-ele szyby
-reg kolumny kierowniczej
-alarm fabryczny
-ele lusterka z grzaniem
-klima
-4x heble tarczowe, abs
+dodatkowo webasto-oczywiście nie działa
W środku jeszcze jako takie granie z soniaka + 2x xploid + system odseparowany JBL
Reszta seria
Zawias narazie seria
Silnik:
AFN
Turbo GT1749VB
Dolot z kwasówki
Kat out
EGR out
Wolna odma
Program Kingsoft
reszta seria
W planach
-usuniecie pare drodnych usterek, ktore wychodzą
-lepszy zestaw hebli, lepszy w sensie coś dobrego firmowego
-kit obnizający max myślę -40. Mam juz odpowiednie amorki sachsa preformance i sie marnują na wysokich springach ;]
Felgi Lato
Momo GTR 16 cali kapeć 195/45
Zima ori alu Seat 15 cali kapeć 185/55
Całkiem przyzwoita jest ta Twoja Izka Springi jeszcze bardziej jej pomogą a ten wykresik to troszkę nie do końca ładny choć wynik dobry wypluł. Myślałeś nad wtryskami??
trelemorele [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-11, 13:24
jak na przebieg to wykres jest piękny ;D Najwazniejsze ze wykresem sie nie jeździ, a podczas jazdy jest pięknie gładko i płynnie Wiecej mocy raczej nie będzie. Nie zarzekam się bo nie wiem gówno mi odbije za pol roku ale myśle ze 150 kucy to taka granica zeby jeździć bezawaryjnie. Ewentualnie jak sprzęgło padnie i załoze lepszy zestaw to mozna by coś więcej niutona odblokować bo było z czego.
Przy tym turbie to 216 pasują jak w pysk szczelił. Program miałes robiony pod auto czy gotowiec wrzucony?? Sprzęgło to już jednomas ABF albo Vr6 a ICek Ci nie puchnie w letnie gorące dni??
trelemorele [Usunięty]
Wysłany: 2012-01-11, 17:26
To ktoś sie jeszcze w gotowce wogóle bawi ?
Turbo wpadło przypadkiem bo stare nie dało rady po 300 tys km i jednej regeneracji. Trafila sie okazja na to w dobrej $ i zostało to zestrojone. Latem napewno pare koni obetnie po kilku strzałach ale jakoś mnie to nie martwi mocy jest w sam raz
Jak juz sprzęgło miał bym robić to pewnie jednomas i tarcza organiczna. Tuner ma klienta gówno ma sprzegło od vr6 w dieslu i juz 2 razy skrzynie wymieniał. Tylko tam grubo ponad 200 koni i ciągłe upalanie.
Przy tej masie i takim niutonie to moc nie jest ważna bo jeździ sie momentem a moc to tylko większy vmax. Testowałeś już ile poleci??
konrad251 [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-07, 17:49
No no Iza elegancka
jak osiągnąłeś tą moc? tlyko turbina i wystrojenie??
bo mam podobną
ale glebe tu musisz zrobić musowo bo iza na serii brzydko wygląda
ja mam -80 i powiem Ci ze jest git :D
i nawet nie ma problemów z jazda
Oryginalna biała fela z EVO 2 by zrobuła robote konkretnie do tego gleba -40(albo więcej) i urywa suty
ale jedzie fajnie 8s do 100 dobry wynik :D kiedy latamy na rzeszowie ??
Ostatnio zmieniony przez wyplosz 2012-05-07, 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: A3
Silnik: 1.9 TDi
Imię: Michał Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 341 Skąd: Dynów
Wysłany: 2012-05-08, 13:43
-pawlo111 bo ostatnimi czasy orientuje się w temacie podkręcania AFN-a bo planuje kupić sobie wozidełko z takim silnikiem i brać się za mody silnika :) Tez mi się to dziwne wydawało, że turbawka z ARL-a pasuje A jeśli chodzi o turbinę z AWX-a to w kilku przypadkach z tego gówno czytałem, to chociaż było ustawione seryjne doładowanie to padło po niedługim czasie od zamontowania
trelemorele sorki za małe OT
Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Sie 2006 Posty: 1490 Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2012-05-08, 18:45
do mnie to ASV podchodzi p&p turbo z AWX-a
w mielcu jest pan Turbo Bogdan - mam namiary gówno robi hybrydki AWX/ARL
Turbiny do VAG można podzielic na dwie grupy. Z kolektorem i dzielone. Zasadniczo turbiny z kolektorem nie podejdą w miejsce dzielonych.
Kolektor z AWX jest taki sam jak w ASV Ibiza.
Turbo z ARL-a jest z koletorem, jest NIE dzielone
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum