Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-05-10, 22:12
Hehe No nie. Musiałbym mieć dupowóz, a to auto na zloty, ale ja takiej rozrzutności nie preferuje. Jak ogarnę do końca to auto to wiem że szału nie będzie ale nie powinno być źle.
W miedzy czasie wyleciał bigben na rzecz obrotomierza:
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2012-05-10, 22:13, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-05-28, 15:57
Ricz, Ty nie pitol tylko zakładaj temat o mk2 bo jest wypas i inny a nie jak większosć cult/german.
Dzięki mi też się podoba. Mam smaka na sprężyny eibacha ale to wszystko jak gotówka pozwoli i raczej w tym sezonie nie dam rady a na przyszły to kto wie.
Ricz [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-28, 16:08
od razu kupuj amortyzatory bo same sprezyny na ori to porazka cos o tym wiem :D
musze jakies foty zrobic xD nie mam czasu bo skladam Audio teraz xD
waldik [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-28, 19:52
Cytat:
od razu kupuj amortyzatory bo same sprezyny na ori to porazka
hm, jeżdżę tak już rok i nie narzekam. Wiadomo jakbym zapakował bagażnik ziemniakami to gówno innego ale jest całkiem ok
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-05-28, 20:13
Bo jeszcze zależy to od amortyzatorów i sprężyn.
Ricz [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-29, 11:54
być może w audi są lepsze amory , ja w golfie zamontowałem spreżyny po tygodniu jeździłem żabą :D a poza tym lepiej się auto zachowuje na twardszych amorach przy krótkiej sprężynie , takie moje zdanie
waldik [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-30, 08:05
znaczy, że lepiej to na pewno nie ulega wątpliwości ale seria też jest ok to chciałem powiedzieć;)
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-10-28, 10:08
Odkop. Autko jeździ. Już na zimówkach.
Prawdopodobnie poszła osłona przegubu bo cała felga przednia lewa jest od środka zachlapana smarem, gówno zauważyłem przy zmianie kół. Oczywiście przyszło ochłodzenie i wrócił problem przypuszczającego króćca wody, będzie trzeba prawdopodobnie kupić inny wąż, bo tak coś był gadane po poprzedniej zimie, a do teraz było ok. A i do naprawy zespół napinacza paska wielorowkowego bo piszczy rano (tylko że to nie pasek a łapa), czekam na termin u znajomego mechanika.
Miałem chwilkę wolnego i wolną miejscówkę wczoraj to wymieniłem sobie żarówki w halogenach na Osram Night Breaker:
Na zdjęciu może nie idealnie to widać ale w lampie lewej (kierowcy) założona osramka a w prawej zwykły philips.
(postojówka spalona, wiem i wymieniłem )
Do zrobienia została jeszcze tylna klapa, bo zaraz pod szybą niestety odchodzi lakier, przy okazji jest pomysł na pomalowanie klamek i lusterek w kolor.
Jak będą fundusze to do pomalowania w sumie jeszcze nadaje się prawy błotnik z przodu bo jest ubytek claru no i maska bo jest fatalnie pomalowana przez poprzedniego właściciela. No i jakoś by to już wyglądało.
Na przyszły sezon koła letnie zostają, może kolor się zmieni ale to jeszcze nie wiadoma. I w przyszłym roku regeneracja speedlinów, bo nie zdążyłem przed obecną zimą.
Pomału rozglądam się za bardzo ładnymi zespolonymi lampami na przód, które mógłbym w normalnej kwocie kupić.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2012-10-28, 10:22, w całości zmieniany 3 razy
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-10-28, 15:02
Niki20, tak już rozmawiałem z gościem i ma to rozebrać całkiem i popatrzyć gówno i w jakim stanie, czy same tulejki czy może też łapa od rolki do wymiany. Pamiętam gówno mi mówiłeś tylko na razie wymiana napinacza na jakiś czas pomogła, a teraz mam trochę funduszy na lepszą naprawę.
Qrde no z tym zawiasem pewnie coś zmodzę żeby poprawić wygląd.
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-12-29, 10:40
Żeby temat nie umarł.
Ostatnio zostało przeprowadzone kilka napraw m.in: wymiana obu przegubów zewnętrznych, rolka napinacza paska alternatora, regeneracja alternatora, uszczelniono pompę paliwa.
Niestety ciągła walka z wyciekiem borygo z króćca bocznego przy głowicy nie została zakończona i po nowym roku ciąg dalszy.
Wymieniłem olej na LM, komplet filtrów na Knecht. Wlałem dodatek czyszczący układ paliwowy LM.
Małe plany na nowy rok, tzn koło zostaje borbet tylko pójdzie w polerkę, czarny był ok ale mocno "ukrył" koła:
PS: Jeśli do 10.01 cena nagle nie skoczy w górę kupuję komplet sprężyn Eibacha.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2012-12-29, 10:44, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-12-30, 09:29
Najpierw pojeżdżę na -40 a potem się zobaczy. Zmiana zawieszenia na niższe niż -40 wiązała by się z kolejnym wydatkiem na zmianę opon a na razie są inne priorytety.
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2012-12-30, 09:31, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: S-Max
Imię: Piotr Pomógł: 49 razy Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 3771 Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-01-25, 17:34
Podwyżka była to i zbieranie kilku dodatków rozpoczęte.
Od pewnego czasu szukałem lamp zespolonych i się trafiły. Dwie w cenie jednej . Są to nowe w idealnym stanie lampy renomowanej firmy Hella . Lampy są z 2004 roku. Kupione od forumowicza audi80.pl a przyjechały do mnie z Przeworska. Pozdrawiam Piotrka nick niebieski79. W komplecie dostałem silniczki regulacji.
Poniżej kilka fotek:
I oczywiście nie mogło zabraknąć dobrych żarówek do kompletu. A że jestem zadowolony z H4 to i H1 wpadły Osram:
Ostatnio zmieniony przez kleryk 2013-01-25, 17:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum