Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-08-10, 22:11 Golf Crayzola 1.8T+ Czarnuch na wypasie
Witam po długiej przerwie
W tym temacie chciałbym zaprezentować swojego golfa mk2 którego kupiłem 5 stycznia 2010 roku można powiedzieć, że po sąsiedzku
Ogólnie golfik z 1985 roku 3 drzwiowy wersja CL
Gdy ko zakupiłem golf posiadał:
- szyberdach
- silnik 1,3 NZ SWAP na 1.8 GX (przerobiony na wtrysk jednopunktowy)
- licznik z MFA podświetlony na niebiesko
- SWAP instalacji elektrycznej po 89 roku tzw "nowa instalacja"
- przełącznik MFA
- jakieś tam audio
- miękką deskę
- czarną podsufitkę
- elektrycznie regulowana wysokość lamp
- kubełkowe fotele
- smoked jetta front
- sportowa kierownica Raid HP
- wydech końcowy dwururka z GTi 16v oraz środkowy tłumik przelotowy
- lampy tylne clear zrobione nietypowo :D
- rozklepane ranty
- nowy czarny akrylowy lakier
- seryjne zawieszenie
- wąskie zderzaki
- centralny zamek na pilota
- tylna klapa zrobiona na płasko bez wycieraczki i spryskiwacza
- instalacja LPG
- czarny dywan
- ori piłeczka golfowa jako gałka lewarka
- regulowane pasy
oto zdjęcia golfika po zakupie (wykorzystuje tutaj zdjęcia byłego właściciela i użytkownika tego forum mam nadzieję, że się nie obrazi :hmm: jakby coś to proszę o wiadomość na pw :pub: )
A teraz moja historia :bajer:
Kupiłem go w zimie a więc na kołach stalowych z zimowymi oponami na seryjnym zawieszeniu. Zaraz po kupnie spotkała mnie przygoda jadąc spokojnie jeden d**ek poszedł bokiem dużym fiatem i roztrzaskał mi tylne lewe nadkole gówno poskutkowało wymianą nadkola tylnej lampy i zderzaka oraz prostowaniem felgi. Najbardziej z tego wszystkiego szkoda mi lamp.... ale że takich nigdzie nie można było dostać (robione przez poprzedniego właściciela) kupiłem lampy clear red&white ale to taka krótka historia
W golfie zrobiłem:
- wspomaganie
- wąskie zderzaki z chromem
- alufelgi BBS 15 od BMW
- oponki 195/50
- niebieskie podświetlanie w przyciskach i w panelu nawiewów
- czarne materiałowe parapety
- czarna tylna deska bez dziur na głośniki
- czarne materiałowe boczki bagażnika
- ori czarne słoneczniki
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- elektrycznie podgrzewane fotele
- elektrycznie podgrzewane spryskiwacze
- kubełkowe fotele z regulacją wysokości
- licznik MFA i ekonomizerem
- twarde podszybie
- lifty maski (zrobione z siłowników tylnej klapy)
- cBox na kasety
- plastiki w kolor auta (oprócz zderzaków)
- tapicerka boczki itp od GT special (moim zdaniem najładniejszy środek do mk2 oprócz skóry )
- czujnik niezapiętych pasów
- buzzer niewyłączonych świateł
- kierownica od polo G40
- konserwacja nadkoli oraz progów
- sportowy lewarek z ori gałką
- regulator fader
- czarna lampka z opóźniaczem
- emblematy GT w miejsce kierunkowskazów w błotnikach
- emblemat golf GT na tylni pas
- filtr kabinowy
- wskazówki w liczniku od golfa IV
- osłonka na silniczek szyberdachu obita ori czarnym materiałem
- oświetlenie bagażnika według swojego projektu
- podświetlenie schowka zrobiony na krańcówkę a nie jak ori w mk2 na przełącznik teraz po otwarciu schowka lampka zapala się automatycznie.
- chromowane podkładki pod uchwyty w drzwiach
- osłona progu bagażnika
- światła stopu przerobione na 3 żarówki
- rozkładane czarne rączki podsufitki
- chromowane kliny w przednich drzwiach
- wygłuszenie maski
kilka fotek:
przed zimą:
lekka polereczka:
ogarnięcie silniczka:
Po pewnym czasie padła decyzja że golf dostanie nowe serce nie żeby w tym konie umierały bo silnik chodził jak igiełka lecz 90-95 KM to MAŁO!! padło na silnik 2,0 DOHC 16V ABF 150 KM który już leży rozebrany w drobny mak u znajomego pana toffica gdyż ABF nie zostanie na seryjnej mocy. Kupca na mój silnik nie musiałem długo czekać wiedział gówno bierze :hmm:
I tutaj zaczyna się kolejna zabawa :bajer:
aktualnie auto stoi na.... cegłach heheh a ja wymieniam wszystko gówno się da hamulce, linki, gumy, itp itd.
zakupiłem / wymieniłem:
- belka na tył z tarczami nowe tarcze, klocki, linki, regeneracja zacisków, łożyska oraz wymiana gum belka pomalowana na czarny połysk
- SWAP tarcz na przód 256 mm (miały być 280mm ale wiem, że są problemy z niektórymi felgami tz. przy zakładaniu przystawiają zaciski więc zrezygnowałem)
- regeneracja zacisków przód oraz nowe łożyska zaciski przód jak i tył pomalowane w czerwień
- tarcze przód nawiercane i nacinane z klockami ATE
- wymiana gum na wahaczach oraz swożni wahaczy
- zakupienie stabilizatora oraz wymiana łączników stabilizator pomalowany w czarny połysk
- sanki wypiaskowane i pomalowane na czarno nowe poduszki pod silnik przód i tył od g60
- maglownica wyczyszczona i pomalowana na czarno nowe drążki kierownicze i koncówki oraz osłony maglownicy wyczyszczone węże i założone nowe osłony na węże od wspomagania
- nowe przeguby zewnętrzne i wewnętrzne półosie pomalowane na czarno
- pompa 22mm pomalowana na czarno oraz większe serwo z passata b3
- komora silnika zapodkładowana i pomalowana na czarny wysoki połysk
- kolektor ssący od ABF pomalowany farbą żaroodporną
- zbiornik paliwa od golfa III z pompą 3 bar
- nowe wężyki paliwowe
- wyczyszczone i pomalowane obejmy zbiornika paliwa
- konserwacja nadkoli i rantów oraz podratowanie budy gdzie wychodzi ruda :D
- chłodnica od golfa III abf na dwa wiatraki
trochę fotek z początku SWAPU:
belka zaraz po zakupie aktualnie jestem w trakcie składania po pomalowaniu
serwo+pompa po zakupie
graty:
Kolektor po malowaniu :bajer:
i silniczek rozebrany : (zdjęcia od toffica mam nadzieję, że nie będzie zły ) :pub:
gładź stan igła :food: pół kamienia z serca czekam na werdykt gówno do panewek...
Plany:
- doprowadzić do mechanicznie ... na stan idealny
- jakiś gwint
- BBS RM z dobrym rantem
- digifiz (ale to nie koniecznie)
- skóra
- climatronic
- całkowite wygłuszenie środka auta z boczkami ,drzwiami, sufitem, bagażnikiem, podłogą, podszybiem itp
- konkretne audio 6+1
- na samym końcu pomalować go raz jeszcze + konserwacja oraz ewentualne uzupełnienie ubytków w budzie TO MA JUŻ 27 LAT :hehe:
I mam pytanie do was bo coś mi nie pasuje w tylnych lampach ... już za dużo tego się przewija w golfach może macie jakąś ciekawą propozycję? Może hella red black? lub hella black? Miałem także wizję aby dać całe czerwone lampy ale są dość drogie? a może clear dymione red black? Podpowiedzcie proszę. Pozdrawiam i mam nadzieję że temat się spodoba :pub:
Mały aktual
pobawiłem się trochę z lampami i wyszło tak:
Zregenerowałem tylną belkę z tarczami i zaciskami a wyszło to tak: na zdjęciu założone już czerwone lampy :hmm:
doszedł kit ok -80
uszczelki z chromowanymi klinami na tył
oraz za naprawdę niską cenę dorwałem miękką deskę w stanie idealnym (moja nadawała się już tylko na ognisko)
po wystrojeniu będzie miazga :hmm:
Doszła także czarna tylna półka w stanie idealnym bez dziur itp. :)
ABF się składam mam nadzieję, że w tym miesiącu już pojeżdżę :hmm:
Silniczek już na swoim miejscu :) jak się podoba ? :grin:
mały up
pomalowałem obudowę chłodnicy na czarno
oraz kupiłem przełącznik do szyberdachu od seata ibizy :) podpięty i świetnie prezentuje się w ori tunelu
hamulce takie założyłem
Doszły nowe graty:
Osłona pasków klinowych
Mój subwoofer zamieniłem na inny aktywny BA250x
Oraz w końcu dorwałem gwintowane zawieszenie MTS-Technik
Jutro zabieram się za składanie wydechu o wymiarze 2.5 cala do mojego abfa
Troszkę pracy i zdjęć :)
Wymalowany wydech farbą żaroodporną nowe uszczelki dwuzłącze elastyczne obejmy wieszaki itp.
Zakonserwowałem podłogę, wcześniej całość wymalowana podkładem antykorozyjnym.
nowe filce i maty wygłuszeniowe:
Dywan wyprany chemicznie i założony:
Dodatkowo zrobiłem wygłuszenie drzwi, nadkoli, nadkoli w bagażniku oraz całego bagażnika auto wygłuszyło się o jakieś 80% naprawdę jest bardzo przyjemnie.
Po długich poszukiwaniach dopadłem w końcu grill na wąskie żeberko:
Założyłem nowy centralny zamek na pilota, mój zaczynał coś wariować i kable były strasznie pomieszane. Teraz sterownik wyleciał do bagażnika gówno by nie zawadzał nikomu, wpięty w kierunkowskazy oraz podłączyłem syrenkę do alarmu, straszak oraz odcięcie zapłonu, żeby nikogo nie kusiło :grin:
Kupiłem i odnowiłem felgi stalowe na zimę poleciały w czarny połysk do tego oponki 185/60/14
Być może ostatni aktual w tym roku :grin:
Doszła ori wykładzina bagażnika której brakowało...
Znalazłem odrzutnik wody spod maski
Kupiłem czarny słonecznik z lusterkiem i lampką USA
oraz schowek w deskę wersja z klimatyzacją 16V + zamek na kluczyk
By zlikwidować całkowicie głośne zamykanie drzwi kupiłem nowe rygielki zamka efekt jest piorunujący :grin:
Mam także chromowane klamki wewnętrzne które czekają na chwilę by je zamontować
Dostałem od kumpla ori zaślepki po korbkach szyb
Dla bezpieczeństwa zainwestowałem w podkładki antykradzieżowe
Życzę wszystkim forumowiczom zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku :kac:
2013
Pierwsze odpalenie :hmm: (myślę, że toffic się nie obrazi)
Takie coś będzie w mykydwy muszę ją porządnie wyczyścić i napastować bo długo leżały u typa w garażu, będzie miazga. Fotele z airbagiem i grzaniem tyłka.
W Golfie zawita "nowa" skrzynia o oznaczeniu CHE z golfa III 2.0 2E zastąpi obecną 2Y a dlaczego? pewnie zapytacie, a dlatego że 2Y jest ZA! krótka owszem fajnie się kręci spod świateł ale przy częstej jeździe w trasie głowa boli. CHE ma takie same 1,2, 3 jest delikatnie dłuższe (nie odczuwalne) jak 2Y za to na 4 i 5 będę sobie leciał elegancko, jak będzie za słabo bieg niżej i faja ! Skrzynia odmalowana po przeglądzie ma jechać :)
Po okazyjnej cenie zakupiłem ranty 1J do RM-ów w stanie bardzo dobrym, do polerki
Oraz poszukiwane emblematy rabbit, które pójdą do odnowienia :)
Ostatnio opłaciłem OC i zabrałem się za wymianę skrzyni biegów. I powiem, że zmiana jest na wielki PLUS. Dłuższa skrzynia przy słabym dole a "ciągnącej" górze sprawuje się wyśmienicie. Przy wymianie wysłałem zamach i docisk do odchudzania oraz wyważenia, zmiana także na plus auto lepiej wkręca się na obroty a w dodatku lżej mu odpalać. Skrzynię zalałem olejem Valvoline MAX LIFE 75w90 GL4 jak na razie wszystko działa bezproblemowo.
"przyłożyłem" szersze ranty dla porównania i powiem, że jeśli nie trafię po pieniądzach rantów 1.5 cala to zostaną calówki na przód dość przyjemnie to wygląda.
Zamówione zostały także ranty 3J do RM-ów oraz opony 195.45/15 ale przyjdą dopiero po nowym roku
2014 - Trochę się zmieniło :)
No to mam pierwszy w tym roku prezent noworoczny Nie spodziewałem się, że przyjdą tak szybko
Ostatnie zdobycze
2x licznik GTI 16v z MFA ( w jednym zmieniona obudowa bo była w tragicznym stanie)
Oraz taki kluczyk z latarką
Dwuzłącze się rozleciało i trzeba było kombinować z przerobieniem oryginalnego, jakoś się udało biegi wchodzą itp. ale nie obyło się bez przygód. Ukręciłem 2 śruby na flanszy, kolektor wydechowy- dwuzłącze. I szpilki były tak dowalone że nawet grzanie i spawanie nakrętek nie pomogło... Trzeba było wykręcić kolektor z głowicy, tam nakrętki na szczęście ładnie się odkręciły, kolektor na stół i wiercenie oraz gwintowanie, nowe szpilki chromoniklowe z podkładkami i nakrętkami i jest zwycięstwo
Nie mam pojęcia gówno się z tym wydechem stało ale głos ma zupełnie inny a w dodatku czuć że auto coś lepiej jedzie....
Dodatkowo gdy kolektor był na zewnątrz owinąłem go bandażem termicznym i wywaliłem osłony aluminiowe wydechu.
W między czasie gdy walczyłem z napuszczaniem śrub ( w celu łatwego odkręcenia), poprawiłem zamykanie drzwi zamykają się dosłownie jednym paluszkiem ale gówno się namordowałem to ja tylko wiem , nasmarowałem fotel kierowcy bo skrzypiała regulacja góra/dół, poprawiłem tylną klapę bo lekkie pęcherze zaczynały się pojawiać spod listwy zamka klapy tylnej, poprawiłem wygląd kabli w komorze silnika bo trochę mnie irytowały, wymieniłem olej na VALVOLINE VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic do tego filtr oleju MAHLE i filterki gazu, "by żyło się lepiej"
Dorwałem po pieniądzach nowe kapselki do RM-ów :) Porównanie ze starymi :D
Wyciągnąłem wiązkę sterownika wentylatorów z całymi kostkami wtyczkami itp. w celu kompletnego uruchomienia climatronika
Jeśli czas dopisze po niedzieli zabieram się za skręcanie i uszczelnianie RM-ów a do nich dokupiłem chowane chromowane wentylki
Wpadły zegary VDO z audi 80 z ramką i czujnikiem :) już zamontowane w Votex-ie, dodatkowo przerobiłem ramkę pod elektryczne szyby z polo 6n, ładnie przełączniki chowają się w konsoli więc tak już zostanie na AMEN ! zdjęcie robione po ciemku to aż tak tego nie oddaje ale naprawdę jest ładnie
Znalazłem w igiełka stanie tylną blendę pomarańczowo-czerwoną i coraz bardziej zastanawiam się czy by nie założyć ją do siebie + zwykłe jarmarki (w igła stanie) ewentualnie USA tylko czy będzie taki zestaw pasował do culta? gówno wy na to?
RM-y jeszcze nie skręcone zdecydowałem, że jak już się coś robi to się robi :). Wysłałem śruby rantów do chromowania może w okolicach czwartku-piątku już przyjdą to skręcę kółka
Felgi gotowe, założone, auto obniżone spadło 2cm w porównaniu do zimowego setupu. Nowe kapselki BBS ,jak pisałem wcześniej. Felgi przód 8J tył 9 J na to kapeć 195/45 r15
Zdecydowałem, że wysyłam śruby do chromowania i ... dobrze zrobiłem
Na razie kilka fotek koło domu, na sesyjkę przyjdzie czas :)
Niżej niestety się nie da, niestety trze... Na razie mam mały problem z ABF-em więc bardziej na nim się skupiam. Kolejne plany to uruchomienie kompletne climatronika, bo ciepło się w aucie zaczyna robić .. Na ten sezon to troszkę chcę podciągnąć silnik na mocy, następny sezon malowanie auta (chyba, że w tym sezonie wyrobię z kasą to plany się zmienią). Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)
znalazłem obudowę licznika w bardzo dobrym stanie z MFA teraz już licznik wygląda jak należy :) (w przyszłości zmiana podświetlania jak w mk4 )
no i przebieg ustawiony na rzeczywisty przebieg silnika po kapitalce
Oraz długo poszukiwane RED FiFFT dzięki koledze Kurpiel lampki naprawdę w fajnym stanie jak na swój wiek, pójdą do kompletnej polerki z wymazaniem napisów prócz FIFFT, w dodatku czerwony plastik boczny nabierze pełni koloru, lampy zostają u mnie na AMEN !
W dodatku z tyłu wyciąłem ranty ok 3cm. i jest poprawa autko ładnie siedzi z sierpami, chodź czasem przyciera... ale gówno tam
Nowe rarytasiki :grin:
Długo poszukiwany panel kontrolek w deskę (check, niezapięte pasy i hamulec ręczny) w bardzo dobrym stanie
Trafiła się Jetta USA na części a z niej wyciągnąłem półkę pod kierownicę z osłoną skrzynki bezpieczników, oryginalnie wyłożoną welurem.
Z jetty także wyciągnąłem tunel nawiewu na tylną kanapę.
Dzięki koledze benio ,który wypolerował mi lampy prezentują się obecnie tak :) wszystkie napisy wymazane prócz FIFFT :)
Po naprawdę śmiesznych pieniądzach kupiłem wydech z kwasówki wraz z tłumikami firmy DYNOMAX made in USA. Wydech gówno prawda dedykowany był do mk3 ale przerobić bo do mk2 to pryszcz. Jeszcze do tego zmajstrować kolektor wydechowy i sprawę z wydechem mam już z głowy :)
Tak wygląda oponka 185/45 na 8J :) jest znacznie lepiej niż przedtem
a tak 185/45 na 9J różnicy zbytnio na pierwszy rzut oka nie widać ale przez to można zejść trochę niżej no i nic nie obciera :)
a tak porównanie jednej z drugą :)
Parę fotek po założeniu felg z nowymi oponami na szybko robione telefonem ( w planach jest profesjonalna sesja jeszcze w tym roku)
trochę stoi krzywo ;/
Jutro jadę na nabijanie climatronika bo w końcu mechanicznie i elektrycznie wszystko "gra"
Następne wyzwanie wydech ! :D
Udało się kupić skórzane boczki na 3d od wersji G60 :D (w lepszym stanie niż moje)
Na razie bez większych sensacji, auto śmiga aż miło. Climatronik działa w pełni. JEST LODÓWKA !! Szkoda, że na koniec ciepłych dni, ale w przyszłym roku będzie idealnie :)
W tamtym tygodniu golf przeszedł przegląd teraz czeka na wymianę filtrów i olei bo już stuknęło kolejne 10k. Licznik 16v poszedł na przeróbkę pod podświetlanie UV jak w mk4. W tym tygodniu zabieram się za wydech bo mam trochę wolnego czasu, zobaczymy jak wyjdzie
A tu mała zapowiedź sesji zdjęciowej z swiety
Malutki UP w temacie bo trochę się zmieniło ;)
Widziałem na szrocie w jednym toledo przedłużenie tunelu, zaciekawiło mnie jak będzie wyglądał w mk2, wziąłem takowy kupiłem nową osłonę ręcznego i wyszło tak: troszkę lepiej spasować i moim zdaniem lux ;)
po założeniu
Przyszedł w końcu licznik z podświetlaniem jak w mk4 ;) jestem mega zadowolony
Zabrałem się za wydech kilka dni wolnych i w końcu się udało :) Kolektor przerobiony na 4-1 z wyjściem na 2.5 cala kwasówka wszystkie tłumiki na przelocie zastosowana grubsza dwururka prawie jak ori ;)
Brakujące szpeje ;)
stawy wydech out jakby gówno jest na sprzedaż
Tutaj już zrobiony kolektor niestety nie mam fotek jak wyszedł po spawaniu bo padła mi bateria a czas gonił kolektor w całości owinięty podwójnie w bandaż termiczy aż do flanszy która także jest z kwasówki.
Po założeniu:
Na dwóch przelotówkach było strasznie głośno dlatego zadzwoniłem do firmy RM-Motors robiąca tłumiki z nierdewki i stworzyli mi takie cudo:
Ogólnie po zmianie wydechu, jest bardziej basowy pomruk, auto poprawiło się na niższych partiach obrotów. Na postoju jest cicho, 500-1800 obr lekki pomruk 1800-3200 cisza 3200 w górę odzywa się prawdziwa 16V ;) Jestem mega zadowolony. Gdyby ktoś chciał zrobić sobie wydech, dolot itp z nierdzewki polecę kolegę który jest spawaczem i ma sprzęt do takich robót solidny i nie drogi człowiek.
Plany na najbliższy czas: dobre zimówki 15 bo będę śmigał na zimowym setupie w białych BBS-ach z zeszłego sezonu, wymiana oleju i filtrów, OC i chyba do końca roku tyle ;)
Gdyby ktoś chciał zobaczyć mojego golfika na filmie to zapraszam :)
Znalazłem używaną oryginalną ramkę na zegary VDO w konsolę Votex !! Od razu założyłem ją do siebie i jest o niebo lepiej zegary są bardziej skierowane w stronę kierowcy. Gdybym jeszcze takową ramkę dorwał pod elektryczne szyby to już byłbym mega szczęśliwy... są owszem, ale za 400Euro!!! na ebay...
W dodatku znalazłem zajefajną kierownicę sportową z airbagiem RAID dedykowaną dla VW (z ori nabą) niestety jest do obszycia, ale już mam na nią pomysł czarna skóra + czerwona nić tak by komponowała się z wnętrzem.. Nie ma to jak trafić kierownicę za parę zł wartą kilka stów :)
Z bajerów tyle.. Golfik dostał na Mikołaja świeży olej Valvoline VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic, filtr oleju KNECHT, nowy filterek LPG, nowy płyn do chłodnicy Borygo oraz nowy płyn do układu wspomagania kierownicy FEBI (zielony), założyłem stare felgi białe z zeszłego sezonu BBS z "nowymi" oponami zimowymi firestone 195.50/15 w bardzo dobrym stanie. Przy aucie nie robię obecnie nic czym jestem sfrustrowany... nic się nie psuje a tankowanie i jazda zaczyna mnie nudzić :P Po malutku zbieram graty na malowanie, plany są zacne gówno z tego wyjdzie zobaczymy...
Byłem wczoraj sprzedać puszki po piwie na złom bo trochę się ich zebrało I zauważyłem, że ktoś wywalił zaciski z golfa IV, postanowiłem je odkupić za całe 8 złotych :) gdy zabrałem się za regenerację dowiedziałem się dlaczego ktoś je zdał do utylizacji ale jakoś sobie z nimi poradzę
Wczoraj przyszły do mnie nowe asferyczne podgrzewane wkłady lusterek
Czekam w tym tygodniu na następne szpeje do golfa
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2017-01-18, 16:21, w całości zmieniany 8 razy
Samochód: Golf MK2
Silnik: 1.8 Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 178 Skąd: DE
Wysłany: 2012-09-04, 23:31
Nie spotkałem jeszcze osoby która by poleciła nawiercane i nacinane tarcze do codziennej jazdy. Te tarcze są dobre, ale jak się nagrzeją. W codziennej jeździe ciężko o takie warunki. Reasumując zwykła gładka wentylowana lepiej sobie poradzi
Nie spotkałem jeszcze osoby która by poleciła nawiercane i nacinane tarcze do codziennej jazdy. Te tarcze są dobre, ale jak się nagrzeją. W codziennej jeździe ciężko o takie warunki. Reasumując zwykła gładka wentylowana lepiej sobie poradzi
Nie zauważyłem aby po nagrzaniu lepiej hamowały niz rano po wyjechaniu na ulicę :P
gówno do golfa to kawał dobrej roboty i sporo kasy napewno poszło.
Efekt bedzie świetny, auto dofinansowane
gówno w silniku nadłubane? bo widzę "+" program? czy cos wiecej
Ostatnio zmieniony przez Herbi 2012-09-06, 10:10, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: GOLF II
Silnik: 1.8T + mody
Imię: Mateusz Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Krosno
Wysłany: 2012-09-17, 01:31
tylko jetta i grill wąskie żeberko, ori front że tak powiem przejadł mi się za dużo tego na ulicy oraz forum. Dzięki chłopaki za miłe słowa naprawdę to pobudza do kolejnego działania w mk2. Myślę, że w przyszłym tygodniu golfik dostanie kolejny fajny prezencik
Ostatnio zmieniony przez Crayzol 2012-09-17, 01:38, w całości zmieniany 2 razy
to tyłeczek się fajnie prezentuje zawsze mnie ciekawiło kogo to fura a to teraz już wiem
często tam jeżdżę tylko teraz ciężko przejechać po tych wykopaliskach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum