Wysłany: 2013-07-29, 11:06 A3 1.8T by gregor10 150km LPG , Perfekcyjna DO SPRZEDANIA
Witam
Rocznik 1999 , 3D
Silnik 1.8T AQA 150ps @210nm
Zasilanie LPG.
AUTO DO SPRZEDANIA Link do ogłoszenia url=http://otomoto.pl/audi-a3-audi-a3-1-8t-quattro-lpg-igla-C32807951.html]Audi A3 16700.00 PLN. Jasło - otoMoto.pl[/url]
Wyposażenie:
-Duży Fis
-Tempomat
-El szyby
-Elektrycznie regulowane , podgrzewane i składane lusterka
-3ramienna kierownica
-Centralny zamek , Scyzoryk
Mody:
Exterior:
-Lampy polift przód tył ORI Hella
-Hamulce Brembo,
-Pilot Scyzoryk ORI do Centralnego zamka
Interior
-Gałka S-line
-Usztywnione boczki drzwi pod audio + dystanse pod głośniki
-Nowy wyświetlacz FIS
-Dywany welurowe ori
-Dołożony poliftowy tempomat
Najpierw przygotowałem autko perfect pod wzgledem mechanicznym aby móc zabrać się za mody :
-Nowy kompletny rozrząd INA
-Zawias - wymiana tulei wachaczy, poduszek amortyzatorów , tulei stabilizatora
-Poduszka powerflex-a pod silnik
-Hamulce nowe klocki tarcze Brembo/Ferodo.
- i inne
Performance:
-k03-053 (k03s z AUM 150km)
-Seryjny MAF
-Seryjny AIR BOX
-Wydech S3 2.5cala do końca.
-DV 710N
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-07-30, 21:17
wrzuc wykres tych 230ps
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-31, 23:57
wykresu nie ma i nie bedzie :)
ja nie z tych gówno podniecają się wykresem , dla mnie liczy się jak auto jedzie , milo jest klepać seryjne mb 500e które ma 6sek do setki i ze mną nie ma szans ze kreski gówno by uciąć gadke efekt jak na zalaczonym filmiku
Ostatnio zmieniony przez 2013-07-31, 23:58, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Leon ALIcja
Silnik: AHF+++
Imię: Szymon Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 316 Skąd: Jasło
Wysłany: 2013-08-01, 09:04
bardzo ładne a3 bezawaryjności życzę
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 12:14
diabolo napisał/a:
tez mogl byc zarznięty silnik itp itd
to chyba wszystkie są zarżnięte te 500ki - 3 sztuki nie dały rady
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie. i moglbym tak wymieniac jeszcze z kilkadziesiat przykladów aut ktore na wykresie maja piardylion koni a nie jadą :)
Dla mnie liczy się to jak auto jedzie a nie kreski, na racelogicu ta pincetka wypluwa 6.1paka , zresztą nevermind
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 15:48
gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 16:30
gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.
ale że TDI czy 1.8T ?
Bo jak mowisz ze diesel nie potrafi jechac to jesteś w błędzie. nie same konie mechaniczne się liczą a NM przełożenie skrzyni i WAGA
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 16:31, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 16:31
diabolo napisał/a:
gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.
jak nie wierzysz to spytaj własciciela tego tdi jak wygladala rolka z 2 biegu :) , wtedy moje a3 mialo seryjny soft 180ps + decat który dał może max 5-7km.
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 16:34
artur_91.1991 napisał/a:
gregor09 napisał/a:
Apropo kresek - dla mnie to jest bezużyteczne , gówno pokazała niejednokrotnie praktyka - seria 1.8t 180ps vs 1.9tdi 243ps @460nm fwd i nie dał rady z rolki 2krotnie.
ale że TDI czy 1.8T ?
Bo jak mowisz ze diesel nie potrafi jechac to jesteś w błędzie. nie same konie mechaniczne się liczą a NM przełożenie skrzyni i WAGA
TDI nie dało rady dwukrotnie.
No to jak widać Ty jesteś w błędzie nie pomogły ani konie mechaniczne , ani Nm, waga też nie pomogła, moja a3 waży 1400kg , tamto tdi w przednim napedzie waży 1300kg. Tak więc proponuje się doszkolić w temacie nim zaczniesz dalej wygłaszać takie teorie.
Diesel traci na zmianach biegów mimo mocy i momentu i efekt jest jaki jest , sprawdzone wielokrotnie.
No i mówie otwarcie diesel nie jedzie , przekonałem się nie raz. majac serie 180ps i marne 235nm to takie 1.9tdi porobione na 200-210km i 400nm to objezdzałem jak chciałem bez problemu czy to asz czy to arl, a wlasciciela drugi raz nawet nie chceli stawać.
No ale takie forum, gówno byś nie napisał to Wy wiecie lepiej , pierwsze nie wierzy nikt w moc, potem 500e silnik zarżniety, teraz 1.9tdi wg Ciebie jedzie , tylko jest to dziwne bo jakos każde tdi gówno próbowało dostało baty w budzie czy to a3 , leon czy golf iv :)
Mam wrażenie że Wy wiecie jak wygladaly te ustawki lepiej odemnie:) No cóż taka specyfika tego forum :)
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-01, 16:45, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 16:50
tu akurat wiem więcej o dieslach niz myślisz...
gówno z tego że był na D*po hamowni i stąd taki idealny wykres... hamownia hamowni nie równa...
Wiem i widziałem jak zrobione 110 na ok 170 koni diesel VP robi Golfa GTI mk5 :]
gówno z tego też że auto gwizda jak kierowca piz**
Ale skoro wygrałeś takie wyścigi to gratuluje.
Cytat:
gregor09 napisał/a:
Tak więc proponuje się doszkolić w temacie nim zaczniesz dalej wygłaszać takie teorie.
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 16:53
tez znam goscia gówno tak sobie przeciwnikow dobiera zeby wygrac i tu mi wlasnie podchodzi pod Ciebie taka gadka
pod koniec sierpnia bedzie cwiartka w rzeszowie
z twoich postow wynika ze wyjmiesz klase z palcem w d.... wiec pokaz jak jedzie to twoje 1.8T
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 16:56
sebus_777 - człowiek kulturalnie pisze same fakty , a tu nagle najazd na niego sie robi , to 500e zajechane, to tdi bylo szybsze ,
zapytaj wlasciciela jak nie wierzysz , kontakt podany wyżej nic nie stoi na przeszkodzie sam się przekonasz.
Teraz nagle wyskakujesz Ty i chcesz się ustawiać golfem III jesli dobrze rozumie
wpadaj to Cie ustawie z 1.8T , dopasujemy go do mocy Twojego diesla,
z praktyki diesel jedzie ale zawsze gorzej od benzyny przy tej samej mocy i wadze , traci rzecz jasna na zmianie biegów z tąd wynika przewaga TB.
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 16:58
gregor09 napisał/a:
hcesz się ustawiać golfem III jesli dobrze rozumie
ma tyle koni gówno ty może i więcej
po za tym quattro jedzie fajnie do ok 140km/h a potem jest muł...
Do jakich prędkości się ścigałeś? do 100-140?
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 17:06, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 17:02
1.auto nie jest przystosowywana pod 1/4 i nie będzie , ani uczestniczyć w takich zawodach ani nic.
2.diabolo - moje 1.8T nie jedzie i tego jestem świadom nie podniecam się tym , natomiast gówno do TDI to objezdza je z palcem w D , gówno zostało nie raz udowodnione, Wy nie musicie w to wierzyć ani się z tym zgadzać. Do zobaczenia na drodze :)
3.artur_91.1991 - powiedz to EVOLutio n motorsport z Wroclawia , zobaczymy czy będziesz wtedy taki pewny tego gówno piszesz :)
narazie to jest podniecanie się jakimś tdi gówno by mnie objechało w budzie golfa iii jesli dobrze rozumiem , jesli tak mamy sobie skladać koncert pobożnych życzeń to jak chcesz ustawie Cie z 1.8T w takiej samej budzie jak Twoja na SERYJNEJ spręzarce i zobaczymy gówno będzie szybsze tdi czy 1.8
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 17:09
że niby ja mam się stawiać z 1.8T? Przecież ja niemam super TDI bo tylko 140 koni, po za tym moje auto nie służy do ścigania. Mowa jest o golfie kolegi nie moim samochodzie.
Po za tym na starcie i do pewnej długości quattro jedzie do przodu a ośka dopiero sie rozpędza
Ostatnio zmieniony przez artur_91.1991 2013-08-01, 17:14, w całości zmieniany 1 raz
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 17:24
artur_91.1991 napisał/a:
że niby ja mam się stawiać z 1.8T? Przecież ja niemam super TDI bo tylko 140 koni, po za tym moje auto nie służy do ścigania. Mowa jest o golfie kolegi nie moim samochodzie
mówiłem o golfie kolegi :) , moje auto też nie służy do scigania się , od czasu do czasu ktoś sie chce ustawić to się scigniemy ale nic pozatym , tak samo moje 1.8t nie było budowane na 1/4 itp , zwykle auto do przemieszczania się bez zbednego podniecania się.
scigalismy sie z rolki z 2 biegu z tym tdi od 40kmh do 170kmh jesli o tym mowa,
gówno do quattro dokladnie tak, ze startu idzie jak dzik, potem naped go trzyma i niech mi tu znów nikt nie pisze ze haldex sie rozłacza itp bo lepiej niech się nie ośmiesza :) haldexa znam jak własną kieszeń
tam gdzie haldex zaczyna być cieżarem i trzyma Cie przy wyższych predkosciach tam ośka zaczyna się napędzać, a mimo to w ustawkach z tdi fwd i mniejszej masie do 160kph nie pomagało fwd i mniejsza masa, tymbardziej po miescie nie ma takie tdi szans od swiatel do swiatel.
Nie zrozumcie mnie zle , nie mówie że TDI to trupy, bo tak nie jest, twierdząc tak trzeba być ignorantem, jeden ma takie plusy drugi inne.
Ja tylko napisałem jak wygladaly w rzeczywistosci ustawki z rolowanego z autami o podobnej lub mniejszej masie niż moje quattro i przeważnie z napedem na 1 oś gówno stanowiło dla nich przewage.
ustawiałem się też dawno temu na setupie 193ps z jettą mk1 z TDi zrobionym na 145ps i wagą rzedu 850kg jesli dobrze pamietam , wybebeszona z tyłu też była.
No i w zasadzie to było jedyne 1.9TDI które robiło robote.
Bo wygrałem niecałą 1 dlugość do 160 z rolki z 40kmh i była to naprawdę cieżka ustawka, no i kierownik ogarniał swoje TDI również.
No i tak by opowiadać wiele wiele takich historii, ale po gówno ? I tak nikt tu nie uwierzy ,
tu nawet filmy czy podanie kontaktu do własciciela , czy jego wykres z hamowni profesjonalnej firmy EVO, czy Eku Projekt jest skwitowane jako fałsz więc po gówno dalej to ciągnąć są lepsze zajęcia
Ostatnio zmieniony przez 2013-08-01, 17:29, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2013-08-01, 19:05
gregor09 jesteś bardzo pewny siebie ale takie 1.8t na seryjnej sprężarce to proszę cie nie przesadzaj ścigałem się już z 1.8 t zrobione na 200+ i nawet mi nie zajekneło. Do 210 ostało jakieś 3-4 długości. Skoro mówisz ze jetta Tdi 145 koni, odelżona prawie była równa z Tobą na setupie o 30-kilka koni mniej niż masz teraz, wiec gówno ty mówisz ze objechałeś tdi 240+ bo w to już kompletnie nie wierze Ja mogę się ustawić bo wiem ze takie 1.8t 230 KM nie jest jakieś mega szybkie.
gregor09 [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-01, 19:20
sebus_777 napisał/a:
gregor09 jesteś bardzo pewny siebie ale takie 1.8t na seryjnej sprężarce to proszę cie nie przesadzaj ścigałem się już z 1.8 t zrobione na 200+ i nawet mi nie zajekneło. Do 210 ostało jakieś 3-4 długości. Skoro mówisz ze jetta Tdi 145 koni, odelżona prawie była równa z Tobą na setupie o 30-kilka koni mniej niż masz teraz, wiec gówno ty mówisz ze objechałeś tdi 240+ bo w to już kompletnie nie wierze Ja mogę się ustawić bo wiem ze takie 1.8t 230 KM nie jest jakieś mega szybkie.
hah no i znów to gówno pisałem , piszę że tdi 240ps objechalem dwa razy , podaje wykres , mało nawet dane kontaktowe na forum a Ty dalej swoje że nie wierzysz :) na szczescie to juz nie mój problem :)
moje 1.8t nie jedzie , a te tdi ani tyle,
apropo jetta waży prawie POŁOWE z tego gówno moje auto ale i tak nie dala rady a miala tylko 50km mniej i potęzny moment obrotowy:)
ja też się mogę ustawić , nie ma problemu ,
ja mam 230ps 1400kg bez lpg i pb + quattro , Ty masz 230-240ps albo wiecej, fwd i wage na poziomie 1200kg right ?
jesli tak to teoretycznie wynik springu powienien być przesądzony prawda ?
Samochód: audi a3 Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 253 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-01, 20:45
gregor09 napisał/a:
ja mam 230ps 1400kg bez lpg i pb + quattro , Ty masz 230-240ps albo wiecej, fwd i wage na poziomie 1200kg right ?
jesli tak to teoretycznie wynik springu powienien być przesądzony prawda ?
kolego gubisz sie Kita auto tez wazy kolo 1200-1250kg i nawet wedlug ciebie 240ps mu nie pomoglo ? wiec o gówno chodzi ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum