Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-02-26, 22:38
Marcin997 napisał/a:
dawid199406, niestety to są jedyne dwie jakie posiadam na tą chwilę. Powiedz o gówno dokładnie chodzi, to w sobotę jak będę miał auto na podnośniku to postara m się zrobić i Ci podesłać.
Swoją drogą, doskonale spełnia rolę, jest 1cm poniżej miski, a tyle razy już na bieszczadzkich drogach dostała że masakra
Bo mnie też czeka montaż takiej osłony i zbieram informacje jak to można zrobić żeby było dobrze.
1. gdzie przykręciłeś te uchwyty do podłożnicy i jakie są wymiary tych wsporników
2. z tyłu przykręciłeś do sanek tak ?? i w które dziury ??
3. jaka jest mniej więcej wielkość tej płyty ??
Jak byś mógł porobić jakieś fotki był bym bardzo wdzięczny bo widzę że solidnie to wygląda a czasami jak się człowiek za patrzy na jakieś nogi to wiadomo że osłona musi być
Ostatnio zmieniony przez dawid199406 2014-02-26, 22:40, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-02-27, 18:33
BRA to jest kwestia sporna, jednym się podoba drugim nie. Ja jestem od tych pierwszych..
Dzisiaj okleiłem lusterka, lewe trochę nie wyszło więc pójdzie do poprawy, Fotka jutro bo ciemno strasznie więc bez sensu.
A CB to wiem, szpeci, ale niestety już nie raz pozwoliło przeznaczyć pieniądze na coś innego niż łatanie dziury budżetowej..
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2014-02-27, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-03-16, 12:58
Ostatnimi czasy moje GT17 powiedziało więc przez chwilę auto było uziemione.
Z racji że brat przymierzał się do zmiany turbo na GTB, aby nie stać w miejscu odkupiłem od niego BRD.
Turbo założone, niestety póki gówno ic jest ori (przed wakacjami powinien wskoczyć większy), więc jakiś szatan mocy nie wyszedł. Ale potencjał jest. Zaspawałem egr, zrobiony remap, wywalona przepływka.
Wylot na 2.5", za złączem elastycznym 2.25".
Nie było dużo czasu więc nie zdążyłem wywalić rury nad belką, póki gówno zostało ori 55mm (lecz to kwestia czasu).
Synchronizacja wałka przestawiona na -2.2 (na 0.0 przy 4tys obr łapało już +4 )
Mając osłonę na dole dałem jej większe śruby gdyż "szóstki" nie wytrzymały.
dawid199406, wybacz, ale całkiem zapomniałem o fotkach
Następnym modem będzie wymiana tarcz gdyż już powoli zbliżają się ku końcowi.
Fotek jako takich brak.
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-05-17, 19:42
Jako że moje lampy były w kiepski stanie (zbite kamieniami) niby nie szukałem ale same wpadły.. Lampy na soczewce z halogenem.
Jako że srebrne lampy dla mnie nie mają racji buty, rozkleiłem i po pewnych ingerencjach stworzyłem to:
I w międzyczasie jeżdżenia golf dobił do ćwiartki..
Samochód: Bora
Silnik: ASZ
Imię: Michael
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 70 Skąd: Bieszczady ^^
Wysłany: 2014-05-18, 14:25
Marcin997 napisał/a:
Jako że moje lampy były w kiepski stanie (zbite kamieniami) niby nie szukałem ale same wpadły.. Lampy na soczewce z halogenem.
[url=http://naforum.zapod...d61.jpg]Obrazek[/url]
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-05-18, 17:00
świecić pewnie będzie tak jak każda soczewka, tak jak w mk3 mi wystarczało.Nie wiem gówno Ty chciałeś od tamtych świateł.
Ale jak świeci to się dopiero przekonam bo auto jeszcze stoi na remoncie klimy. Jutro dopiero ma wrócić.
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-07-27, 11:41
W ostatnich miesiącach udało się naprawić klimę.. Koszt 1500zł ale przynajmniej pięknie chłodzi. Po awarii kompresora wymienione zostało prawie wszystko. Jedyną rzeczą starą która została jest chłodnica. Cała reszta została wymieniona, ponieważ gówno raz coś się psuło. Fotorelacji niestety nie posiadam gdyż nie robiłem tego sam - niektórymi rzeczami muszą zająć się fachowcy.
Golf dostał nowe tarcze i klocki na tył, do tego regeneratory zacisków.
Lampy które przemalowałem, zostały założone + do tego żarówki TUNGSRAM Ultra +90, świeci miarowo.
Dynóvwka zaliczona, niestety jedynie na sobotę... I ku mojemu rozczarowaniu, nie mogłem zmierzyć mocy gdyż auto było za nisko..
Wybaczcie że bez fotek ale tyle rzeczy było że nie miałem pamięci do tego.
Na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
Póki gówno będzie mały przestój, gdyż nie ma mnie w pl, trzeba zarobić na studia i parę gratów do auta.
W planach po powrocie jest:
-nowa szyba czołowa, aktualna jest chyba z anglika bo ma odwrotnie wycieraczkami rysy wytarte (auto było po spotkaniu z zwierzem jeszcze za starego właściciela)
-czołowy intercooler aby pokonać barierę 200KM.
-nowy DM, wzmocniony docisk i tarcza nabita kewlarem.
-nowe opony do przodu, z tym że biję się myślami czy tak jak teraz dać 205/40 czy 215/40.
-oklejenie dachu na czarny połysk aby lusterka i słupki grały w całości.
Mam nadzieję że planu uda się zrealizować, gdyż od września rozpoczynam studia w RZ, tak więc dom i garaż trzeba pożegnać.. ALe,,, jest wielki plus. Nareszcie będę mógł poznać forumowiczów osobiście oraz uczęszczać na spoty na których jeszcze nie byłem. Fajnie będzie poznać większość osobiście, nie tylko po nicku, imieniu oraz aucie ze zdjęcia
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2014-07-27, 11:43, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-08-08, 18:53
2 dni temu golfa spotkała przykra rzecz, wracając w nocy przez Słowację natrafiłem na 10cm muldę w asfalcie... Totalnie jej nie widziałem gdyż wyprzedzałem kilka aut, gdybym zjechał metr później lub wcześniej nic by się nie stało, a tak... Miska puściła.. Pancerz nic nie dał gdyż było raz że za szybko, a dwa że za duży garb.. Tak więc 6 godzin postoju a nad ranem 360km na lince do domu... Dobrze że kubuś przyjechał...
Tak wyglądała miska
Nowa już założona, olej zalany, filtr zmieniony.
Nie dało mi i wziąłem się za wzmocnienie uchwytów oraz samej osłony, teraz już raczej nic jej nie ruszy... Osłona się nie poddaje w ogóle.. Niestety, swoje waży...
A tutaj kilka zdjęć z miejsca postoju lecz już na drugi dzień, z nową miską oraz olejem Trzeba było wracać do pracy...
Ostatnio zmieniony przez Marcin997 2014-08-08, 18:56, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-08-09, 12:23
wiesz, moja nie raz już dostała, i nie raz nic nie było.. ale po tamtej muldzie to już jednak musiała... Tym razem jednak nie będzie takiej opcji, jeszcze właśnie chcę od gapić od Ciebie te pręty od spodu, ale wtedy to już do osłony będzie 2cm..
W każdym razie, wzmocniona jest, dystans zwiększony między miską a osłoną, więc powinno już być ok.
Samochód: Audi A4 B5 USA
Silnik: 1.8T AWM
Imię: Michał Pomógł: 21 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1289 Skąd: Baligród
Wysłany: 2014-08-10, 15:13
scibi, wszystko zależy gdzie jeździsz. Jak jeździsz nawet po Podkarpaciu, to fakt nie ma się zbytnio o gówno martwić.
Druga sprawa, to nie wiem jak w benzynowych silnikach w MK4, ale w TDI-kach ta aluminiowa miska to jest porażka. Delikatnie przytrzesz albo uderzysz i pęka.
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-08-10, 18:26
scibi, dzięki, cieszę się że się podoba
gówno do osłony, to nie wiem jak gruba jest metalowa ORI, ale tutaj jest 4mm + do tego wzmocnienia 4mm a po bokach 5mm. Mocowania przednie jak w ORI, + mocowania przy śrubie od wahaczy, tak więc teraz nie powinno jej ruszyć...
Wcześniej odkształcała się przy uderzeniu, teraz nie ma takiej opcji... Próbowałem i po podstawieniu rury w miejscu gdzie jest miska auto siada całym ciężarem a osłona ani drgnie... tak więc powinno już być ok.
W tym momencie do osłony jest 2cm....
Po podkarpaciu i Polsce mogę śmigać śmiało.. Ale Słowacja jest dla mnie katorgą (niektóre miejsca pomiędzy autostradami na trasie Barwinek-Zilina)
misieksnk, jeszcze ten zamiennik który teraz mam to w ogóle jakiś taki... lichy,...
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BFB
Imię: Dawid Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 356 Skąd: Orzechówka
Wysłany: 2014-08-11, 20:42
[quote="Marcin997"]scibi, dzięki, cieszę się że się podoba
gówno do osłony, to nie wiem jak gruba jest metalowa ORI, ale tutaj jest 4mm + do tego wzmocnienia 4mm a po bokach 5mm. Mocowania przednie jak w ORI, + mocowania przy śrubie od wahaczy, tak więc teraz nie powinno jej ruszyć...
Wcześniej odkształcała się przy uderzeniu, teraz nie ma takiej opcji... Próbowałem i po podstawieniu rury w miejscu gdzie jest miska auto siada całym ciężarem a osłona ani drgnie... tak więc powinno już być ok.
W tym momencie do osłony jest 2cm....
Po podkarpaciu i Polsce mogę śmigać śmiało.. Ale Słowacja jest dla mnie katorgą (niektóre miejsca pomiędzy autostradami na trasie Barwinek-Zilina)
Ja u siebie mam blache 3mm i na tym płaskim obszarze gówno osłania miskę nie mam żadnych wzmocnień tylko te druty gówno widać w tedy podczas uderzenia nie dostaję blacha na całej powierzchni tylko właśnie drut i nie cierpi tak u mnie od tego drutu do ziemi jest 3,5 a od blachy 4 a między blachą a osłoną 0.5 cm na oko
Jak byś mógł zmierzyć ile masz do wahacza bo mnie ciekawi że osłona idzie aż 2cm
Dobrze że nie wybrałem się na słowacje pewnie bym sie troche o wkurw**ł
Ostatnio zmieniony przez dawid199406 2014-08-11, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-08-12, 12:22
dawid199406, w tym momencie nie mam jak za bardzo bo jestem w AT, między miską a osłoną jest teraz jakieś 2cm, gdyż chciałem zachować dystans
Osłona początkowo opierała się o sanie (biegnie aż do tłumika tak więc za sanki) czyli była niżej o 4mm, teraz w tamtych miejscach dałem wzmocnienia aby uzyskać dystans na całości +4mm, więc jest 8mm +/-
Wymiary oczywiście do najniższego putnku nigdy nie były mierzone, na oko, tak więc wiesz jak to jest ) Ale zmierzę jak tylko wrócę !
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2014-10-01, 22:07
Jak obiecałem, po powrocie golf musiał dostać nowe sprzęgło gdyż stary DM rzężał w cud.
Wpadł nowy komplet sprzęgła Sachs od Sharana BTB. DM+docisk+tarcza+wysprzęglik.
Jako że mocy zaczynało brakować, trzeba było zmienić ic, tak więc wpadł frontowy 550x180x65, rury 51mm 57mm. Niestety zderzak trzeba było dość przeszlifować..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum