Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-02, 22:08 silnik 2.8 vr6
gówno myślicie o silniczku 2.8 vr6 w golfiku II ??
nie wiecie przypadkiem czy mocowanie silnika się będzie zgadzało jak bym chciał przełoży z passata b3 do mojej dwójeczki ??:urban:
Chcesz mieć legal ? Jedziesz do odważnego diagnosty, który sprawdzi czy zmiana silnika jest wykonana w sposób bezpieczny i silnik wogle tam ma szanse się znaleźć, on wystawia papierek, idziesz do WK z dowodem rej, i zgłaszasz zmianę. Wydają nowy dowód rej i nalejki na tablice.
Ale żaden diagnosta przy zdrowych zmysłach nie wyda papierka do auta w którym nie było fabrycznie montowanych silników na jaki został zrobiony swap. Odrzuci, bo stwierdzi że a to łapy źle ułożone, a to poduszki krzywo, a to niebezpiecznie blisko przegrody ...
BTW, to będzie konkretna rzeźba.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-02, 23:09
www.motorz.vel.pl zagdaj z bimbo lub bimbkiem - pracuje u rafała_s2 w warsztacie i ma wlasnie takiego mk2 z 2.8 vr 6 nikt lepiej Ci nie powie gówno i jak :) sam to tam wkładał
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2008-04-02, 23:32
Nie przejmowałbym się przeglądem tak bardzo. Jeżeli oczywiscie zrobisz to ze "smakiem". Bo jak go tam upchasz "byleby siedział" to też wątpie czy ci ktoś podbije
adikJarosław [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-03, 08:23
stanley20, rób swapa i nie przejmuj się przeglądem. Dla własnego bezpieczeństwa fizycznego i finansowego zrób tak, żebyś miał pewność, że to pojeździ czyli nic na siłę i "po kosztach". Jak już będzie po wszystkim opisz dokładnie gówno trzeba było zmienić i przerobić, bo myślę, że niektórych forumowiczów zainteresuje ten temat, tak jak np. mnie
Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 515 Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-03, 20:16
no narazie planuje zmiane silnika ale jeszcze nie zmieniam . no w sumie to ostatnio podbijałem przegląd to tylko kawałkiem auta wjechałem i nic nie sprawdzał tylko podbił:P
CLiN [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-03, 21:04
stanley20 napisał/a:
gówno myślicie o silniczku 2.8 vr6 w golfiku II ??
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-04, 10:21
nie przesadzajcie na filmiku jest turbo - a z tego gówno ja wiem to 2.8 vr6 nie ma turba...golfik z filmiku ma o 100 KM wiecej niz zwykły VR wiec nie wypisujcie głupot - napewno bedzie ładnie zapinał o ile sie projekt doinwestuje i nie bedzie sie robic kowalstwa artystycznego a do tego trzeba kasy - i napewno lepiej jest kupić gotowego vr'a niz przekładać silniki
(projekt ten z filmiku był opisywany na forum niemieckim i facetowi wyszedł koszt całkowity 16 tysiecy euro ) jak tyle masz zeby wydac na takie autko to przekładaj a bedzie jak na filmiku
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2008-04-04, 11:14
Na vwgolf.pl też gość wsadził VRa do mk2 i fajnie śmiga. Pamiętam jak zaraz po wsadzeniu za wysoko umieścił silnik i jak dobrze butował ( że szarpało silnikiem) to mu maske pogieło
Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN Pomógł: 26 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Paź 2006 Posty: 1416 Skąd: RZE
Wysłany: 2008-04-04, 17:36
lolek napisał/a:
Jasne że tak. Zwykły VR przy tym golfie z filmiku to sadzonka
bo vr6 to wogule porażka jest taki byłem napalony na ten silnik dopóki nim nie jeździłem dzisiaj sie przewiozłemi powiem że bez rewelacji jakna ta pojemność
Boroweq [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-04, 18:35
Moim zdaniem nie ma sensu wkładac vr6 do golfa2, dużo lepszym wyjściem byłby swap na 1.8Turbo lub 1.9TDI, chociaż diesel mógłby sie okazac bardziej kłopotliwy przy przekładce. Bracus dobrze napisał, że najtaniej będzie kupic Golfa3 vr6.
manius [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-10, 21:35
Boroweq napisał/a:
Moim zdaniem nie ma sensu wkładac vr6 do golfa2, dużo lepszym wyjściem byłby swap na 1.8Turbo lub 1.9TDI, chociaż diesel mógłby sie okazac bardziej kłopotliwy przy przekładce. Bracus dobrze napisał, że najtaniej będzie kupic Golfa3 vr6.
a propos 1.8 T czy gaz sekwencyjny da sie to tego podpiac? bo ja mysle po wakacjach swapa w scirocco i jeszcze nie wiem jaki silnik kupic myslalem o 2.0 T 20V
sekwencja albo blos. Ale to mija się z celem, spaliny z gazu lubią zacierać turbinę. Pytaj killera jak to chodzi, on ma 1.8T w swojej Audi, i z tego gówno wiem nie narzeka. Ale 2.0T 20V to mechaniczny wtrysk ... i to coś ala KR i gaz - one się gryzą.
Jak chcesz dobry silnik do swapa to proponuję 2.3 E z Audi, ale nie wiem czy go się uda upchać poprzecznie. Z przewagą na nie :P Chyba ze rzeźba całkowita, i wrzucić cały układ napędowy z quattro
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2008-04-10, 22:20, w całości zmieniany 2 razy
manius [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-10, 21:54
aha..bo swapa zrobie napewno,tylko ze na bene nie wyrobie i musi byc gaz...to gówno radzicie za silnik...?
niebiesky [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-11, 06:38
maniuusssss napisał/a:
aha..bo swapa zrobie napewno,tylko ze na bene nie wyrobie i musi byc gaz...to gówno radzicie za silnik...?
9A podobno całkiem nieźle znosi gaz, 2E również, PF (choć nie polecam, Pawlo wie dlaczego ), RP (ale jesli szukasz mocy to nie z tego silnika, choc to najlepsza jednostka VW to zagazowania). Nie wiem jak PL i PB sie przedstawiaja w tematyce gazu, ale to tez dość słuszne jednostki.
Tak czy siak, mój typ to 9A tudzież ABF, chociaż nie wiem czy jego się zagazuje
P.S.
Jakby ktoś nie wiedział:
9A - 2.0 16V 136hp
2E - 2.0 8V 115hp
PF - 1.8 8V 107hp
RP - 1.8 8V 90hp
PB - 1.8 8V 107hp
PL - 1.8 16V(chyba) 129hp (o ile sie nie myle ten jest na KE-Jetronicu, czyli z gazu nici)
ABF - 2.0 16V 150hp
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-11, 10:50
Kiler ma u siebie 1.8 T na gazie i jest bardzo zadowolony - mysle ze to S wystarczy Ci 150 KM bo ciezko Ci bedzie upolowac 1.8 T 225 KM w dobrym stanie . Na sss widzialem ostatnio cały silnik z osprzętem 1.8T z audi s3 - 270 KM i facet chciał tylko 5500 wiec ja mysle ze mozna by zrobic małego potwora :)
panowie, ja mam u siebie w pasku B4 silniczek VR6 (bez LPG), powiem wam że to jest bajka ;)
tez myślałem o uturbieniu go, ale poczytałem, poczytałem i doszedłem do wniosku że nie wyrobię finansowo... koszt dobrego uturbienia to lekkto 15 tysięcy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum