FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 2.8 vr6
Autor Wiadomość
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-02, 22:08   silnik 2.8 vr6

gówno myślicie o silniczku 2.8 vr6 w golfiku II ??
nie wiecie przypadkiem czy mocowanie silnika się będzie zgadzało jak bym chciał przełoży z passata b3 do mojej dwójeczki ??:urban:
 
 
 
Bania
Władca postów


Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 1591
Skąd: Jasło
Wysłany: 2008-04-02, 22:12   

Coś tam na pewno będzie rzeźby ale przekładaj :!: do odważnych świat należy :mrgreen:
 
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-02, 22:15   

właśnie się zastanawiam jakiegoś wechikuła by stwożyc .. tylko się jeszcze zastanawiam jak to będzie z przeglądami:P
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-04-02, 22:35   

Chcesz mieć legal ? Jedziesz do odważnego diagnosty, który sprawdzi czy zmiana silnika jest wykonana w sposób bezpieczny i silnik wogle tam ma szanse się znaleźć, on wystawia papierek, idziesz do WK z dowodem rej, i zgłaszasz zmianę. Wydają nowy dowód rej i nalejki na tablice.
Ale żaden diagnosta przy zdrowych zmysłach nie wyda papierka do auta w którym nie było fabrycznie montowanych silników na jaki został zrobiony swap. Odrzuci, bo stwierdzi że a to łapy źle ułożone, a to poduszki krzywo, a to niebezpiecznie blisko przegrody ...
BTW, to będzie konkretna rzeźba.
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-02, 23:09   

www.motorz.vel.pl zagdaj z bimbo lub bimbkiem - pracuje u rafała_s2 w warsztacie i ma wlasnie takiego mk2 z 2.8 vr 6 nikt lepiej Ci nie powie gówno i jak :) sam to tam wkładał
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2008-04-02, 23:32   

Nie przejmowałbym się przeglądem tak bardzo. Jeżeli oczywiscie zrobisz to ze "smakiem". Bo jak go tam upchasz "byleby siedział" to też wątpie czy ci ktoś podbije :lol:
 
 
adikJarosław
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-03, 08:23   

stanley20, rób swapa i nie przejmuj się przeglądem. Dla własnego bezpieczeństwa fizycznego i finansowego zrób tak, żebyś miał pewność, że to pojeździ czyli nic na siłę i "po kosztach". Jak już będzie po wszystkim opisz dokładnie gówno trzeba było zmienić i przerobić, bo myślę, że niektórych forumowiczów zainteresuje ten temat, tak jak np. mnie :-o
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-03, 20:16   

no narazie planuje zmiane silnika ale jeszcze nie zmieniam . no w sumie to ostatnio podbijałem przegląd to tylko kawałkiem auta wjechałem i nic nie sprawdzał tylko podbił:P
 
 
 
CLiN
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-03, 21:04   

stanley20 napisał/a:
gówno myślicie o silniczku 2.8 vr6 w golfiku II ??

http://www.autokrata.pl/o...r_6_kompressor/
I wszystko jasne ! :prosze:
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-04, 09:49   

filmik mowi sam za siebie...przekladaj!! :mrgreen:
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-04, 10:21   

nie przesadzajcie na filmiku jest turbo - a z tego gówno ja wiem to 2.8 vr6 nie ma turba...golfik z filmiku ma o 100 KM wiecej niz zwykły VR wiec nie wypisujcie głupot - napewno bedzie ładnie zapinał o ile sie projekt doinwestuje i nie bedzie sie robic kowalstwa artystycznego a do tego trzeba kasy - i napewno lepiej jest kupić gotowego vr'a niz przekładać silniki
(projekt ten z filmiku był opisywany na forum niemieckim i facetowi wyszedł koszt całkowity 16 tysiecy euro ) jak tyle masz zeby wydac na takie autko to przekładaj a bedzie jak na filmiku

tu masz takie autko http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91406

za 10 000 mozna kupic ładnego vr-a jak doliczysz koszt silnika przekładki i problemów z tym zwiazanych to moze sie okazac ze wyjdzie na jedno
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2008-04-04, 10:30   

bracus napisał/a:
nie przesadzajcie na filmiku jest turbo


Jasne że tak. Zwykły VR przy tym golfie z filmiku to sadzonka :fuck:
 
 
LuCaS_P-sk
Zaawansowany


Samochód: Impreza
Silnik: Trubooo
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 484
Skąd: P-sk
Wysłany: 2008-04-04, 11:11   

no plan to i ja miałem wkładać VR ale rozsądek przmówił . . .. . . :-/ nie mały koszt a drutować sie nieda :-P
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2008-04-04, 11:14   

Na vwgolf.pl też gość wsadził VRa do mk2 i fajnie śmiga. Pamiętam jak zaraz po wsadzeniu za wysoko umieścił silnik i jak dobrze butował ( że szarpało silnikiem) to mu maske pogieło :klown:
 
 
Bania
Władca postów


Samochód: Mk3 CC blue
Imię: Dawid
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 1591
Skąd: Jasło
Wysłany: 2008-04-04, 14:47   

Ja mam namiar na silnik VR6 za 800zł. Brałem raz coś od kolesia i tera widzę że ma na opisie do sprzedania. Gościu jest z Częstochowy.
 
 
 
sebaa
Władca postów


Samochód: co chwile inny
Silnik: jest
Imię: SeBaStIaN
Pomógł: 26 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1416
Skąd: RZE
Wysłany: 2008-04-04, 17:36   

lolek napisał/a:
Jasne że tak. Zwykły VR przy tym golfie z filmiku to sadzonka

bo vr6 to wogule porażka jest taki byłem napalony na ten silnik dopóki nim nie jeździłem dzisiaj sie przewiozłemi powiem że bez rewelacji jakna ta pojemność :roll:
 
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-04, 18:35   

Moim zdaniem nie ma sensu wkładac vr6 do golfa2, dużo lepszym wyjściem byłby swap na 1.8Turbo lub 1.9TDI, chociaż diesel mógłby sie okazac bardziej kłopotliwy przy przekładce. Bracus dobrze napisał, że najtaniej będzie kupic Golfa3 vr6.
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-10, 21:35   

Boroweq napisał/a:
Moim zdaniem nie ma sensu wkładac vr6 do golfa2, dużo lepszym wyjściem byłby swap na 1.8Turbo lub 1.9TDI, chociaż diesel mógłby sie okazac bardziej kłopotliwy przy przekładce. Bracus dobrze napisał, że najtaniej będzie kupic Golfa3 vr6.


a propos 1.8 T czy gaz sekwencyjny da sie to tego podpiac? bo ja mysle po wakacjach swapa w scirocco i jeszcze nie wiem jaki silnik kupic myslalem o 2.0 T 20V :mrgreen:
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-04-10, 21:52   

sekwencja albo blos. Ale to mija się z celem, spaliny z gazu lubią zacierać turbinę. Pytaj killera jak to chodzi, on ma 1.8T w swojej Audi, i z tego gówno wiem nie narzeka. Ale 2.0T 20V to mechaniczny wtrysk ... i to coś ala KR i gaz - one się gryzą.
Jak chcesz dobry silnik do swapa to proponuję 2.3 E z Audi, ale nie wiem czy go się uda upchać poprzecznie. Z przewagą na nie :P Chyba ze rzeźba całkowita, i wrzucić cały układ napędowy z quattro :je:
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2008-04-10, 22:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
manius
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-10, 21:54   

aha..bo swapa zrobie napewno,tylko ze na bene nie wyrobie i musi byc gaz...to gówno radzicie za silnik...?
 
 
niebiesky
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-11, 06:38   

maniuusssss napisał/a:
aha..bo swapa zrobie napewno,tylko ze na bene nie wyrobie i musi byc gaz...to gówno radzicie za silnik...?


9A podobno całkiem nieźle znosi gaz, 2E również, PF (choć nie polecam, Pawlo wie dlaczego ;-) ), RP (ale jesli szukasz mocy to nie z tego silnika, choc to najlepsza jednostka VW to zagazowania). Nie wiem jak PL i PB sie przedstawiaja w tematyce gazu, ale to tez dość słuszne jednostki.
Tak czy siak, mój typ to 9A :prosze: tudzież ABF, chociaż nie wiem czy jego się zagazuje :prosze:

P.S.
Jakby ktoś nie wiedział:
9A - 2.0 16V 136hp
2E - 2.0 8V 115hp
PF - 1.8 8V 107hp
RP - 1.8 8V 90hp
PB - 1.8 8V 107hp
PL - 1.8 16V(chyba) 129hp (o ile sie nie myle ten jest na KE-Jetronicu, czyli z gazu nici)
ABF - 2.0 16V 150hp
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2008-04-11, 10:50   

Kiler ma u siebie 1.8 T na gazie i jest bardzo zadowolony - mysle ze to S wystarczy Ci 150 KM bo ciezko Ci bedzie upolowac 1.8 T 225 KM w dobrym stanie . Na sss widzialem ostatnio cały silnik z osprzętem 1.8T z audi s3 - 270 KM i facet chciał tylko 5500 wiec ja mysle ze mozna by zrobic małego potwora :) :lol:
 
 
adams
Średniozaawansowany


Samochód: Pssstt
Silnik: VR6
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 170
Skąd: Tarnobongo
Wysłany: 2008-04-15, 18:50   

panowie, ja mam u siebie w pasku B4 silniczek VR6 (bez LPG), powiem wam że to jest bajka ;)

tez myślałem o uturbieniu go, ale poczytałem, poczytałem i doszedłem do wniosku że nie wyrobię finansowo... koszt dobrego uturbienia to lekkto 15 tysięcy...
 
 
stanley20
Zaawansowany

Samochód: AUDI A3
Silnik: 1,6 FSI
Imię: Mariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 515
Skąd: Dynów
Wysłany: 2008-04-15, 20:24   

o to pewnie niezły koszt będzie włożenia vr6 do golfika pewnie dam sobie spokój z tym silnikiem:P pierwsze trzeba pomalowa mojego golfika:P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9