Samochód: Golf
Silnik: 1,9Tdi
Imię: Sławek Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 142 Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-02-20, 15:45 kabel zasilający i masowy. Którędy przeprowadzić.
Panowie przymierzam się do przeżucenia suba z dwójki do czwórki ale niewiem którędy poprowadzić kable i czincze, metodą prób i błędów zejdzie mi cały dzień, więc prosze mnie naprowadzić a jeszcze jakby ktoś miał zdjęcia to hohoho byłbym wdzięczny wszystko mile wirziane linki nie linki itp
Pozdrawiam
Samochód: Golf MK4
Silnik: 1.6 AKL
Imię: Bartek Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 109 Skąd: okolice RLA
Wysłany: 2015-02-20, 19:20
ja kable do głosników na półce mam poprowadzone środkiem auta, tz kable mam schowane pod tunel środkowy. Nie mam w bagażniku żadnego wzmacniacza ani suba więc nie wiem czy grubsze kable dasz rade tamtędy puścić
Z komory do wnętrza można przez zaślepki w grodzi albo po prawej stronie stojąc przodem do samochodu jest taka plastikowa rura która idą wszystkie przewody do wnętrza, a jak już będziesz w środku to najlepiej programi, przynajmniej ja tak mam u siebie, lewym idzie zasilanie a prawym przewody muzyczne.
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2015-02-20, 19:56
w komorze silnika w zależności od pojemności silnika odkręcasz obudowę filtra powietrza za nim na dole pod podszybiem będzie gruba przelotka guma którą musisz przekuć naciąć (pamiętając o odpięciu klemy by czegoś nie spalić ) niech druga osoba będzie w środku i wypatruje przewodu pamiętaj by rozkręcić troszkę plastików w wnętrza pod kolumna kierownicza jak i progi cala operacja nie powinna więcej trwać jak 2-3h
Samochód: Golf
Silnik: 1,9Tdi
Imię: Sławek Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 142 Skąd: Jarosław
Wysłany: 2015-02-20, 20:10
Jutro ma byc ladna pogoda na spokojnie popatrze w miejsca ktore opisujecie i sprawdze przede wszystkim czy nie bede musial dluzszego przewodu kupic i wtedy ewentualnie rozgrzebie. Puki gówno dzieki jak ktos ma jeszcze jakis patent to nie krepowac sie pisac
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2015-02-20, 20:14
pamiętaj by poprawić wszystkie oryginalne połączenia masowe oraz dołożyć po przewodzie od silnika do karoserii jak i od akumulatora do karoserii tzw Big3 zobacz na YT
Ja prowadziłem zasilanie od komory pod serwem była (chyba) gumowa zaślepka wychodzi nad pedałami. A później progiem lewym pod siedzisko kanapy i do bagażnika. Spokojnie zmieścisz wszystko w 1 progu.
Samochód: mk4
Silnik: ASZ
Imię: Marcin Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 785 Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2015-02-20, 22:15
Ja sobie na spokojnie wykręciłem filtr powietrza, ściągnąłem plastik (ten prostokątny) w którym idą wszystkie przewody, i puściłem plusa tamtędy z całą resztą, ściągnąłem podszybie, odkręciłem zaślepkę po prawej stronie podszybia i tamtędy wpuściłem kabel do środka auta).
Plusa puść jedna stroną (nawet nie musisz progów ściągać, w mk4 wystarczy że masz zgrabne palce to ładnie zapchasz tak o (przynajmniej ja tak zrobiłem i wszystko ładnie wygląda i nic nie odstaje). Masę sobie gdzieś z tyłu znajdziesz (ja mam np przy śrubie od pasów pasażera).
Sygnałowy puść drugą stroną (przeciwną do plusa) gówno byś potem nie płakał że jakieś szmery, gwizdy i tym podobne rzeczy w głośnikach słyszysz.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum