Mały up:
28.06.2014 wybrałem się na zlot grupy VagRacing sprawdzić czy Ibiza przełamie barierę 14 sekund w przejeździe na 1/4 mili.
Pierwsze starty treningowe okazały się bardzo trudne, kompletny brak trakcji na cywilnych oponach i samochód mocno się ślizga na 1 i 2 biegu.
Kupiłem oponki które miały mi zapewnić trzymanie przy ostrym ruszeniu, wybór padł na slicki Polskiej firmy Profil (głównie decydowała cena - nie chciałem wydawać dużo)
Szybka rundka , słychać typowy huk tego typu opon - 1 próbny start i samochód przy strzale z 3100 się lekko przydusza. Kilka startów i było to samo.
Z pomocą przyszedł mi Mumin z CTR Tuning który przeprogramował mi procedurę startową na 4200 - tutaj podziękowania dla Rafałka który doradził jakie obroty będą optymalne dla TDI :)
Kolejna próba pokazała że nowa procedura pozwala na efektywny start.
Sobota rano z moim bratem pojechaliśmy na lotnisko do miejscowości Ryki.
Warunki: wiatr w szybę czołową , mocne słońce i do tego lekko pod górkę.
Niemniej jednak po 1 przejeździe w wykonaniu mojego brata wynik był dość przyzwoity ET:13,7 (2 inne miał na podobnym poziomie)
Ja zrobiłem 3 przejazdy z których każdy był z ET 13,6 - więcej nie jeździłem (przegub na którym kilka miesięcy wcześniej wymieniłem pękniętą osłonę zaczynał dawać lekko znać o sobie). W obawie żeby nic się nie urwało na tym skończyliśmy zawody.
Niemniej jednak była okazja do porównania się z innymi Ibizami z mocą podobną do mojej lub lekko wyższą i tutaj wypadłem bardzo dobrze - dymu najmniej i czas ET lepszy :)
Troszkę pozostał niedosyt bo w późniejszej części zawodów został udostępniony wąż do polewania coolerów a i przy większej ilości prób pewnie udało by się poprawić czas.
Obecnie samochód stoi u kolegi Keepera z naszego forum w celu korekty lakieru :) (może uda mi się ogarnąć kogoś kto zrobi jakieś fajne fotki)
Są strasznie głośne, ale kleją bdb do jacdy na codzień ze względu na hałas nie polecam no chyba ze komuś nie przeszkadza ten jęk który wydobywa się wraz z przyspieszaniem
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2014-07-10, 07:59
GrzesiekRZ napisał/a:
Ja zrobiłem 3 przejazdy z których każdy był z ET 13,6
Dokładnie taki sam czas zrobiłem moim mk3 też na slickach tyle że bez procedury startowej Najlepsze uczucie na slickach jest na drugim biegu jak samochód dobrze łapie przyczepność i wciska tak w fotel że kierownice chce wyrwać z rąk
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-10, 08:05
sebus_777 napisał/a:
Dokładnie taki sam czas zrobiłem moim mk3 też na slickach tyle że bez procedury startowej
Wow to ten Mk3 musi niesamowicie jeździć, byłeś na jakichś zawodach ? czy to czas z g-techa/racelgoica ?
ps. Ta procedura ma tylko na celu ułatwienie utrzymania obrotów nic specjalnego prawdę mówiac :)
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2014-07-10, 08:17
GrzesiekRZ na zawodach miałem być w Rzeszowie ale niestety musiałem oddać pożyczone slicki na dzień przed zawodami. Czas mierzony racelogic-em [/quote]
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-10, 08:22
Moze kiedys bedzie okazja złapać się razem :)
ps. Jest jakaś szansa żeby spotkać się kiedyś wieczorem i polatać z racelogicem ? :)
Samochód: MK3 GTI TDI USA
Silnik: 1.9 TDI++ Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1240 Skąd: RBR
Wysłany: 2014-07-10, 08:24
GrzesiekRZ napisał/a:
Moze kiedys bedzie okazja złapać się razem :)
ps. Jest jakaś szansa żeby spotkać się kiedyś wieczorem i polatać z racelogicem ? :)
Myślę że tak bo ja miałem go pożyczonego od dobrego znajomego także nie było by problemu
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-10, 19:11
sebus_777 napisał/a:
Myślę że tak bo ja miałem go pożyczonego od dobrego znajomego także nie było by problemu
Trzeba koniecznie zorganizować się w któryś dzień na pomiary na jakiejś niemieckiej autostradzie :) myślę że inni koledzy którzy też coś grzebią byli by chętni na sprawdzenie osiągów własnego samochodu na RL
Samochód: Seat Ibiza Fl
Imię: Artur Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 1169 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-10, 21:41
GrzesiekRZ napisał/a:
sebus_777 napisał/a:
Myślę że tak bo ja miałem go pożyczonego od dobrego znajomego także nie było by problemu
Trzeba koniecznie zorganizować się w któryś dzień na pomiary na jakiejś niemieckiej autostradzie :) myślę że inni koledzy którzy też coś grzebią byli by chętni na sprawdzenie osiągów własnego samochodu na RL
Samochód: Bora
Silnik: ASZ
Imię: Michael
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 70 Skąd: Bieszczady ^^
Wysłany: 2015-05-24, 21:32
fura jeszcze zyje >?
GrzesiekRZ [Usunięty]
Wysłany: 2015-06-13, 11:17
Pewnie że żyje, jeździ bezawaryjnie cały czas :)
ale nie planuje już przy tym samochodzie żadnych modyfikacji.
Jedyne gówno doszło to głośniki na przód firmy hertz ze względu na to że 1 fabryczny przestał grac nagle.
Za jakiś czas ibiza wyląduje na allegro a ja już powoli rozglądam się za innym wozem dla siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum