FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kleryk
2015-09-21, 19:02
GT Passat B2 VR6 od Danielloo
Autor Wiadomość
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-04-27, 19:36   

Dołoże do pieca dopiero jak serducho zabije :) Nie wiem czy dobrze robie ze zabieram sie do niego od dupy strony ale chciał bym już usiąść za kierownicą i nawet radio włączyć. po prostu poczuc sie jak kiedyś , kiedy całymi dniami sie w nim przesiadywało. Magia troche odpuściła przez te lata, w głownej mierze przez ten wybebeszony środek . ale zmierzamy do końca i zaczyna mnie to coraz bardziej cieszyc.

Osłon tarcz nie planuje , gdyż auto w deszcz nie bedzie wyjeżdzało , a podobają mi sie takie nagie tarcze z każdej strony :)

Dex , zawsze śmiałem sie z Artec-ów spod znaku S ze oklepane itd dopóki nie namacałem osobiście. dodatkowo w tej konfiguracji w której są, czyli chrom, złoto i polerka całkowicie i mi robi w mojej duzej głowie :D
rozmyślaliśmy z bratem pare ładnych godzin jakie koło zawita w passacie i był spory problem , nawet banany z bmw miałem na myśli , ale jak na jego Corka trafił pierwszy komplet S-dwójek , wzieło i mnie :)

Każdemu kto pyta kiedy go skończe , złoże.. odpowiadam że za przynajmniej 10 tysiecy :D a tałzeny jak to tałzeny nie przychodzą łatwo w dzisiejszych czasach więc mus cierpliwość uzbroić.
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-06-23, 23:29   

Tokarynka w ruch i oto , nastąpil przełomowy punkt programu , do reszty potrzeba juz tylko samych chęci :)












tarcza 280 - golf mk4 ,leon 1M 5x100
piasta - audi 100 v6 5x112
łożysko - bodajze audi a6 C5 2,5 TDi

sczołowana zwrotnica ,bo bez tego zabiegu piasta opiera sie o nią, przetoczone piasty pod otwór bazowy tarczy z golfa a następnie nawiert tarczy pod 5x112, jarzmo moze nie wchodzi idealnie centrycznie na tarcze ale nic nie obciera i można hebelki montować :)
no i pierwsza przymiarka :) jest lala :)










Dzisiaj już usiadł na "właściwym" zawieszeniu"









Mówie "właściwym" bo to wszystko jeszcze sterczy jak koza. Na przód doszły sprężyny Eibach dedykowane do Audi 90 Coupe ( Dzięki NIKI :) ) , pewnie oberwą jeszcze po zwoju :) na dystansie 30 mm koło sie chowa paskudnie jeszcze , bede musiał cos kombinować. Jutro składam tylne heble i zamawiam nowe osłony przegubów , tak ze napęd bedzie gotowy,
mam juz pompe ham 22m, domówie jeszcze korektory sily hamowania z Astry F i elastyczne przewody. będzie trzeba rurki porobić :) , mam w planie naturalnie polecieć miedzia po całości.
 
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-06-23, 23:59   

Nooo dawno Cie nie było i ciesze się że powróciłeś z takim UPem :prosze:
 
 
 
Niki20
Uzależniony od postów


Samochód: Audi Coupe
Silnik: 4.2 V8
Imię: Dominik
Wiek: 36
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 2494
Skąd: DynóVW
Wysłany: 2015-06-24, 07:46   

Cieszę się, że w tak zacnym wozie będą jeździć ;-)
 
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-24, 10:25   

Danielu doje*bales do pieca po calosci ;) mega projekt
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2015-06-24, 12:26   

pięknie się dzieje :fala:
 
 
 
adams
Średniozaawansowany


Samochód: Pssstt
Silnik: VR6
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 170
Skąd: Tarnobongo
Wysłany: 2015-06-24, 17:45   

tarcze to Mikoda? jaki klocek do tego?
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2015-06-24, 18:57   

panie bedzie to hamować :D jak bedzie jezdzic :P :fala:

jest progres dobry UP:)
 
 
 
swiety
Zaawansowany


Samochód: mk2 GTD
Silnik: AAZ +
Imię: Tomek
Wiek: 33
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 363
Skąd: Jasło/Krosno
Wysłany: 2015-06-24, 19:13   

jak dla mnie bajka :) będzie jakoś hamować :P
 
 
 
Qbuncio
Stały zaśmiecacz forum


Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1134
Skąd: RZE
Wysłany: 2015-06-24, 19:22   

widzę że choć jeden gówno mu się chce... :-P bo mi się ciągle nie chce :mrgreen:

składaj składaj, bo przyjadę poodcinać VRa :prosze:

aha, jak jeszcze nie kupiłeś rurek hamulcowych, to jest alternatywa dla śniedziejącej w trakcie użytkowania miedzi... ;-) mianowicie rurki z CuNi, nie korodują i też lepiej się prezentują :-) gdybym teraz przerabiał temat, to na pewno bym takie zastosował

aha i najważniejsze bym zapomniał wtrącić... te koła tu nie pasują :!: :!: :!:
dużo lepiej wyglądałby paszczur na S1 :!: :-)

p.s. możemy pomieniać fifty-fifty :mikolaj: (a gówno tam, niech stracę :-P )
Ostatnio zmieniony przez Qbuncio 2015-06-24, 19:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-06-25, 00:11   

Faktycznie chwile mnie nie było ale kompletowałem pierdółki do hebli, kilka wieczorów tez spedziłem przy tokarce, i tak wyszło :)
musze zrobic sobie jakiś plan działania , bo staję przed tym autem trzymam sie za głowe i nie wiem od czego zacząć, to najgorsze gówno moze byc przy takim projekcie, chciało by sie ogarnac wszystko na raz a tu kicha.
Lista zakupów powiększa sie z kazdym spojrzeniem na niego :) tak czy inaczej przejrze troche na oczy po 30tym jak w portfelu wyladuje cos grosza :)
Do zmontowania jest
-cały uklad chlodzenia z chlodnicą od TD z AC najszerszą z mozliwych w tym modelu
-układ paliwowy ze swieża pompą z sharana 24V
-wydech , planuję tylko tłumik rozprężny i końcowy Ori z Corrado Vr6
-uklad hamulcowy
-dolot , z wybebeszoną puszką od corrado g60
- i kabelki kabelki kabelki

Tarcze ham to MIkoda tak, u brata w Corku sprawuja sie bardzo fajnie i nie grzeja hebli tak bardzo jak lite
Klocki zaś mam RH na przedzie a na tył bede testowal nową linie JURIDA "WHITE" podobno niepylące, z Rh bede mial kłopot na pewno dopóki nie znajde niepylacych
ale do testów i dotarcia tarcz bedą
 
 
 
adams
Średniozaawansowany


Samochód: Pssstt
Silnik: VR6
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 170
Skąd: Tarnobongo
Wysłany: 2015-06-25, 20:47   

a ta pompa z sharana 24v to jakaś niezwykła jest?

gówno do mikody to mam ją u siebie na tyle (same dziurki bez nacięć) oraz w B5 mam cały komplet mikody też z samymi dziurami i przyznam że są ok jak za tą cenę... Dość łatwo o bicie w tej tarczy, w B5 toczyłem ją już chyba z trzy razy... :bije:

Ogólnie to podziwiam cię za zapał pracy i chętnie kiedyś zobaczę to auto na żywo!
Ostatnio zmieniony przez adams 2015-06-25, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szogun0
Zaawansowany

Samochód: Ałdi do kwadratu
Silnik: AEB dmuchnięte, BEX
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 415
Skąd: oS
Wysłany: 2015-06-26, 16:45   

Wyeb te dekielki. Mówiłem ci już. :mrgreen:
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-06-26, 22:46   

adams napisał/a:
a ta pompa z sharana 24v to jakaś niezwykła jest?


NIc w niej takiego niezwyklego :roll: poza tym ze właśnie ta pasowala mi idealnie `do mocowania w zbiorniku , tlucze potrzebne 4 bar i nie ma 20stu lat :P

szogun0 nie zapatruj sie na dekielki bo w srodku mam gorszy bałagan , nadal podtrzymuje że zapłace jak za prezydenta jak mi w tym pomożesz :P
 
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 11:08   

odkurzymy troszke temat , bo auto już gada nawet przemieszcza sie o własnych siłach :) Motywacja jest , chłopaki z Old kończą projekty a ja jeszcze sie guzdram :D

Kolejnym wyzwaniem które podjałem od ostatniego Up'a było sklecenie kompletnego wydechu. Wyspawałem sobie nowe portki , nie jest to szczyt techniki ,ani spawacz ze mnie też nie pierwszoligowy ale role swoja spełniają należycie :)
Portki home made-> środkowy tłumik rozprężny RM -> środkowy przelot ori Corrado VR6 -> wycieta patelnia -> i końcowy również przelot ori Corrado VR .





Miedzy czasie udało mi sie spotkać z Haroldem , przebywającym na zlocie "Cultstyle Lubelszczyzna" następnie wspólnie wracaliśmy z tego zlotu , pare fotek ustrzeliliśmy , posprzątałem troche magazynek :D



Poskładałem potem wszystko do kupy , portki owinałem wrapem zeby nie grzało pod kopułą i oszczędziło przegub wewnetrzny , 20metrów ledwo starczyło :) u brata w Corku vr taśma idealnie spełnia role , dlatego wyladowała i u mnie :)




przy wydechu wskoczyły też odnowione półosie z Audi 90 2.8 v6 więc i u mnie powinny naprężenia wytrzymać :D


Nadejszła też pora na hamulce , pompa 22mm z T4 , zamiedziowany cału układ , przewody elastyczne nowe wraz z zapinkami, a gwoli przypomnienia , przednie zaciski, audi 90 V6, tył PUG partner aluminium 40mm, korektory siły hamowania opel, klocki RH na próbe przód , na tył Jurid White , również na próbe :D komplet tarcz Mikoda Gt Series





Przyznaje sie szczerze wydech był moja zmorą , bo bez tego nie chciałem odpalać samochodu , udało sie to porobić wszystko by auto mogło sie nawet przemieszczać :) Kupiłem nowy akumulator , świece i kabelki zapłonowe, dotoczone zostało mocowanie przepływki, poprzedłuzłąem kilka wiązek na prawą strone silnika , wpiąłem kostke cewki zapłonowej i z sercem pod gardłem przekręcałem kluczyk na rozruch. Właśnie wtedy stałem sie świadkiem pożaru wiązki zasilającej cewke , od kasety bezpieczników przez stacyjke aż do samej cewki :( Był to piątek wieczór , pożar ugasiłem , dym wypędziłem z samochodu i załamany wróciłem do domu.


Nazajutrz wziałem auto z warsztatu po pracy , miałem całe popołudnie by sie temu przyjrzeć , ocenić straty, i naprawic spalona wiazke. Szkód nie było dużo, wiazke samochodową miałem od ręki z zapasów , wiazke silnika rozbebeszyłem jeszcze raz , powywalałem sporo zbędnych kabli , ułożyłem ja jeszcze raz i dopiero byłem z tego zadowolony :) gówno sie okazało winowająca był ja sam , wpiałem kostke od cewki tyłem nazat wiec plus po stacyjce miłą idealny kontakt z masą .na poczatku obwiniałem też projektanta wiązki :D ze tą kostke da sie nazat zapiać :P ale ma wybaczone . W sobote skończyłem późno ale z uśmiechem wreszcie.
W niedziele po obiedzie zabrałem sie spowrotem za auto , poukładałem wiazki pod deska , podłączyłem juz wszystko na gotowo , zwerbowałem brata do nakręcenia "pierwszego startu , ja mu rozruch a on ani słowa kręci jak cyganka kiecą i ani nie prychnie. DOdatkowo bardzo było czuc benzyne , więc wniosek był tylko jeden , upaliłem cewke:/ . temat szybko obił sie o allegro i równie szybko pozbyłem sie 3ch zielonych królów :D Wziałem z zamrażarki piweczko , brat usiadł koło samochodu , ja połozyłem sie za nim ,piweczko znikało szybko :) zagladam pod podłoge a moim oczom ukazał sie wypięty filtr paliwa z szybkozłączki :) filtr wpiałem w układ i reszta na filmie :) :) Moje drugie serce żyje!!!! Wszystko jeszcze dzwoni bo kilka lat stało nie odpalane ale juz sie powolutku temat klaruje, zobaczcie :
https://www.youtube.com/watch?v=zRgtT6aMIIU
 
 
 
hEgE1990
Władca postów


Samochód: Golf II
Silnik: 1.9 TDic
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 1219
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-09-20, 12:12   

No gratulacje ;) Wreszcie Ci sie udało :-P
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-20, 12:40   

Ej, weź nie dodawaj takich upów. Już Cię zaczynałem lubić za tempo prac, i wszystko zepsułeś
Jakiego projektanta wiązki? Ktoś Ci to robił na zamówienie?
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2015-09-20, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 12:52   

Płonek napisał/a:
Ej, weź nie dodawaj takich upów. Już Cię zaczynałem lubić za tempo prac, i wszystko zepsułeś
Jakiego projektanta wiązki? Ktoś Ci to robił na zamówienie?


Haa działaj i Ty, chyba że kupisz kolejny motor jak Sikor i to gówno najważniejsze pójdzie na drugi plan :P
o tego projektanta chodziło mi bardziej o kostke do modułu , da sie ja wpiąc na odwrót :) wiązke przerabiałem i wpinałem sam , szogun0 pomógł mi określić wszystkie kostki i najważniejsze kable przy kasecie , z resztą radziłem sam

Piona Hege! :)
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2015-09-20, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-20, 13:11   

Danielloo napisał/a:
Haa działaj i Ty, chyba że kupisz kolejny motor jak Sikor i to gówno najważniejsze pójdzie na drugi plan :P
A to Sikor Ci nie mówił że kupiłem motor :?: :lol: :lol:
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 13:34   

Płonek napisał/a:
Danielloo napisał/a:
Haa działaj i Ty, chyba że kupisz kolejny motor jak Sikor i to gówno najważniejsze pójdzie na drugi plan :P
A to Sikor Ci nie mówił że kupiłem motor :?: :lol: :lol:

Wy jesteście obaj dobre street racery :D O jego wynalazkach wiem , Twojego widziałem ostatnio na Fb chyba.
Tomek zjebe dostanie jak tylko spotkam :D sie mu passka odbierze za pomysły z mTDi :D i inwestowanie w inne sprawy :D
Działajcie chłopaki jak Was prosze
 
 
 
Majeczka
Zaawansowany


Samochód: Škoda Fabia vRS| VW Jetta A2
Imię: Mateusz
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 338
Skąd: Straszęcin
Wysłany: 2015-09-20, 16:56   

Aj, super się czytało! Świetnie się dzieje z tematem ;-)
Przyłączam się do prośby o odpalenie kolejnego VR6! :prosze:
 
 
Dexter
Uzależniony od postów


Samochód: golf MK3
Silnik: ABF
Imię: Darek
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2527
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-20, 18:07   

Danielloo, Jak zawsze grubo :) mniej więcej kiedy wyjedzie już na drogi ?:P
 
 
 
dr.lolek
Stały zaśmiecacz forum

Samochód: rwd
Silnik: ma
Imię: Grzesiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 1020
Skąd: sandomierz
Wysłany: 2015-09-20, 18:48   

albo grubo albo wcale :mrgreen: jest GRUBO :mrgreen: :piwo:
 
 
 
adams
Średniozaawansowany


Samochód: Pssstt
Silnik: VR6
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 170
Skąd: Tarnobongo
Wysłany: 2016-03-19, 18:31   

Super!

Jakiej firmy moduł wsadziłeś? Nowy czy używka?
 
 
Danielloo
Zaawansowany


Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: *RSR*
Wysłany: 2016-05-03, 09:33   

NIedźwiedzie sie już dawno pobudziły (na alasce) :) wiec i pora na moje auto :)


Passat Żyjee!!!

Po długiej walce z układem chłodzenia, paliwowym i elektryką , passat zapitala już o własnych siłach i robi to nader miło :)

Układ chłodzenie zmontowałem w oparciu o orginalną chodnice z turbo diesla, najszerszą jaka była w opcji , króćce wodne podeszły od 2.3 v5 b5 i już nic nie haczyło o grodź i maglownice :) jak narazie to zlepek węży różnej maści ale znalazłem juz firme która na bazie tego gówno mam dorobi mi silikon :) chłodnice studza dwa wentylatory tloczace Spal , do podpięcia została pompka wody elektryczna,

Układ paliwowy tez przysporzył problemów, jak sie okazało na listwie miałem 8bar i często zalany silnik i wydech paliwem :) ze o wyskakujacym filtrze z szybkozłączek nie wspomnę :)
Padł wtedy regulator który nie wytrzymał ciśnienia i przepuścił przez membrane benzyne do podciśnienia , a winowajcą był zatkany przelew , po przeluftowaniu całosci i zmianie regulatora, ciśnienie sie ustabilizowało i zniknął czarny dym za autem :D

Efekt zbyt duzego ciśnienia paliwa zobaczcie sami :)



https://www.youtube.com/watch?v=BNPJ4ct3Ny0

Następnie poprawiłem chyba juz ostatni raz elektryke , bo brakowało mi zasilania do przepływki , auto już gada jak należy ,sterownik bykami nie sadzi , wydech marchewami juz niestety też :D Wymienilem cewke z modułem bo ta nadpalona jednak padla , gówno ciekawe tylko na jeden cylinder brakło iskry, adams nowa cewka to towar z allegro ten po 300pln ma tylko jedną naklejke z hasłem " MILE", działa bez zarzutów


A tak sie zabiera z miejsca : :)

https://www.youtube.com/watch?v=RFdbDzBPCV4

Mase pracy jeszcze przy tym , składam srodek , zamówiłem listwy drzwiowe i hokejki pod lampy ,do zmiany mam jeszcze olej i popyhacze w głowicy bo nie chcą sie uspokoić , ale i olej w misce już ponad 3 lata leżał.
Ale atakuje ostro temat i pewnie spotkamy sie w Dynowie :)
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2016-05-03, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15