Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-04-27, 19:36
Dołoże do pieca dopiero jak serducho zabije :) Nie wiem czy dobrze robie ze zabieram sie do niego od dupy strony ale chciał bym już usiąść za kierownicą i nawet radio włączyć. po prostu poczuc sie jak kiedyś , kiedy całymi dniami sie w nim przesiadywało. Magia troche odpuściła przez te lata, w głownej mierze przez ten wybebeszony środek . ale zmierzamy do końca i zaczyna mnie to coraz bardziej cieszyc.
Osłon tarcz nie planuje , gdyż auto w deszcz nie bedzie wyjeżdzało , a podobają mi sie takie nagie tarcze z każdej strony :)
Dex , zawsze śmiałem sie z Artec-ów spod znaku S ze oklepane itd dopóki nie namacałem osobiście. dodatkowo w tej konfiguracji w której są, czyli chrom, złoto i polerka całkowicie i mi robi w mojej duzej głowie :D
rozmyślaliśmy z bratem pare ładnych godzin jakie koło zawita w passacie i był spory problem , nawet banany z bmw miałem na myśli , ale jak na jego Corka trafił pierwszy komplet S-dwójek , wzieło i mnie :)
Każdemu kto pyta kiedy go skończe , złoże.. odpowiadam że za przynajmniej 10 tysiecy :D a tałzeny jak to tałzeny nie przychodzą łatwo w dzisiejszych czasach więc mus cierpliwość uzbroić.
sczołowana zwrotnica ,bo bez tego zabiegu piasta opiera sie o nią, przetoczone piasty pod otwór bazowy tarczy z golfa a następnie nawiert tarczy pod 5x112, jarzmo moze nie wchodzi idealnie centrycznie na tarcze ale nic nie obciera i można hebelki montować :)
no i pierwsza przymiarka :) jest lala :)
Dzisiaj już usiadł na "właściwym" zawieszeniu"
Mówie "właściwym" bo to wszystko jeszcze sterczy jak koza. Na przód doszły sprężyny Eibach dedykowane do Audi 90 Coupe ( Dzięki NIKI :) ) , pewnie oberwą jeszcze po zwoju :) na dystansie 30 mm koło sie chowa paskudnie jeszcze , bede musiał cos kombinować. Jutro składam tylne heble i zamawiam nowe osłony przegubów , tak ze napęd bedzie gotowy,
mam juz pompe ham 22m, domówie jeszcze korektory sily hamowania z Astry F i elastyczne przewody. będzie trzeba rurki porobić :) , mam w planie naturalnie polecieć miedzia po całości.
Samochód: Corrado US / Leon Cupra4
Silnik: VR6-prawie ABV / TDI-ARL
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 1134 Skąd: RZE
Wysłany: 2015-06-24, 19:22
widzę że choć jeden gówno mu się chce... bo mi się ciągle nie chce
składaj składaj, bo przyjadę poodcinać VRa
aha, jak jeszcze nie kupiłeś rurek hamulcowych, to jest alternatywa dla śniedziejącej w trakcie użytkowania miedzi... mianowicie rurki z CuNi, nie korodują i też lepiej się prezentują gdybym teraz przerabiał temat, to na pewno bym takie zastosował
aha i najważniejsze bym zapomniał wtrącić... te koła tu nie pasują
dużo lepiej wyglądałby paszczur na S1
p.s. możemy pomieniać fifty-fifty (a gówno tam, niech stracę )
Ostatnio zmieniony przez Qbuncio 2015-06-24, 19:26, w całości zmieniany 2 razy
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-06-25, 00:11
Faktycznie chwile mnie nie było ale kompletowałem pierdółki do hebli, kilka wieczorów tez spedziłem przy tokarce, i tak wyszło :)
musze zrobic sobie jakiś plan działania , bo staję przed tym autem trzymam sie za głowe i nie wiem od czego zacząć, to najgorsze gówno moze byc przy takim projekcie, chciało by sie ogarnac wszystko na raz a tu kicha.
Lista zakupów powiększa sie z kazdym spojrzeniem na niego :) tak czy inaczej przejrze troche na oczy po 30tym jak w portfelu wyladuje cos grosza :)
Do zmontowania jest
-cały uklad chlodzenia z chlodnicą od TD z AC najszerszą z mozliwych w tym modelu
-układ paliwowy ze swieża pompą z sharana 24V
-wydech , planuję tylko tłumik rozprężny i końcowy Ori z Corrado Vr6
-uklad hamulcowy
-dolot , z wybebeszoną puszką od corrado g60
- i kabelki kabelki kabelki
Tarcze ham to MIkoda tak, u brata w Corku sprawuja sie bardzo fajnie i nie grzeja hebli tak bardzo jak lite
Klocki zaś mam RH na przedzie a na tył bede testowal nową linie JURIDA "WHITE" podobno niepylące, z Rh bede mial kłopot na pewno dopóki nie znajde niepylacych
ale do testów i dotarcia tarcz bedą
gówno do mikody to mam ją u siebie na tyle (same dziurki bez nacięć) oraz w B5 mam cały komplet mikody też z samymi dziurami i przyznam że są ok jak za tą cenę... Dość łatwo o bicie w tej tarczy, w B5 toczyłem ją już chyba z trzy razy...
Ogólnie to podziwiam cię za zapał pracy i chętnie kiedyś zobaczę to auto na żywo!
Ostatnio zmieniony przez adams 2015-06-25, 20:52, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 11:08
odkurzymy troszke temat , bo auto już gada nawet przemieszcza sie o własnych siłach :) Motywacja jest , chłopaki z Old kończą projekty a ja jeszcze sie guzdram :D
Kolejnym wyzwaniem które podjałem od ostatniego Up'a było sklecenie kompletnego wydechu. Wyspawałem sobie nowe portki , nie jest to szczyt techniki ,ani spawacz ze mnie też nie pierwszoligowy ale role swoja spełniają należycie :)
Portki home made-> środkowy tłumik rozprężny RM -> środkowy przelot ori Corrado VR6 -> wycieta patelnia -> i końcowy również przelot ori Corrado VR .
Miedzy czasie udało mi sie spotkać z Haroldem , przebywającym na zlocie "Cultstyle Lubelszczyzna" następnie wspólnie wracaliśmy z tego zlotu , pare fotek ustrzeliliśmy , posprzątałem troche magazynek :D
Poskładałem potem wszystko do kupy , portki owinałem wrapem zeby nie grzało pod kopułą i oszczędziło przegub wewnetrzny , 20metrów ledwo starczyło :) u brata w Corku vr taśma idealnie spełnia role , dlatego wyladowała i u mnie :)
przy wydechu wskoczyły też odnowione półosie z Audi 90 2.8 v6 więc i u mnie powinny naprężenia wytrzymać :D
Nadejszła też pora na hamulce , pompa 22mm z T4 , zamiedziowany cału układ , przewody elastyczne nowe wraz z zapinkami, a gwoli przypomnienia , przednie zaciski, audi 90 V6, tył PUG partner aluminium 40mm, korektory siły hamowania opel, klocki RH na próbe przód , na tył Jurid White , również na próbe :D komplet tarcz Mikoda Gt Series
Przyznaje sie szczerze wydech był moja zmorą , bo bez tego nie chciałem odpalać samochodu , udało sie to porobić wszystko by auto mogło sie nawet przemieszczać :) Kupiłem nowy akumulator , świece i kabelki zapłonowe, dotoczone zostało mocowanie przepływki, poprzedłuzłąem kilka wiązek na prawą strone silnika , wpiąłem kostke cewki zapłonowej i z sercem pod gardłem przekręcałem kluczyk na rozruch. Właśnie wtedy stałem sie świadkiem pożaru wiązki zasilającej cewke , od kasety bezpieczników przez stacyjke aż do samej cewki :( Był to piątek wieczór , pożar ugasiłem , dym wypędziłem z samochodu i załamany wróciłem do domu.
Nazajutrz wziałem auto z warsztatu po pracy , miałem całe popołudnie by sie temu przyjrzeć , ocenić straty, i naprawic spalona wiazke. Szkód nie było dużo, wiazke samochodową miałem od ręki z zapasów , wiazke silnika rozbebeszyłem jeszcze raz , powywalałem sporo zbędnych kabli , ułożyłem ja jeszcze raz i dopiero byłem z tego zadowolony :) gówno sie okazało winowająca był ja sam , wpiałem kostke od cewki tyłem nazat wiec plus po stacyjce miłą idealny kontakt z masą .na poczatku obwiniałem też projektanta wiązki :D ze tą kostke da sie nazat zapiać :P ale ma wybaczone . W sobote skończyłem późno ale z uśmiechem wreszcie.
W niedziele po obiedzie zabrałem sie spowrotem za auto , poukładałem wiazki pod deska , podłączyłem juz wszystko na gotowo , zwerbowałem brata do nakręcenia "pierwszego startu , ja mu rozruch a on ani słowa kręci jak cyganka kiecą i ani nie prychnie. DOdatkowo bardzo było czuc benzyne , więc wniosek był tylko jeden , upaliłem cewke:/ . temat szybko obił sie o allegro i równie szybko pozbyłem sie 3ch zielonych królów :D Wziałem z zamrażarki piweczko , brat usiadł koło samochodu , ja połozyłem sie za nim ,piweczko znikało szybko :) zagladam pod podłoge a moim oczom ukazał sie wypięty filtr paliwa z szybkozłączki :) filtr wpiałem w układ i reszta na filmie :) :) Moje drugie serce żyje!!!! Wszystko jeszcze dzwoni bo kilka lat stało nie odpalane ale juz sie powolutku temat klaruje, zobaczcie :
https://www.youtube.com/watch?v=zRgtT6aMIIU
Ej, weź nie dodawaj takich upów. Już Cię zaczynałem lubić za tempo prac, i wszystko zepsułeś
Jakiego projektanta wiązki? Ktoś Ci to robił na zamówienie?
Ostatnio zmieniony przez Płonek 2015-09-20, 12:42, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 12:52
Płonek napisał/a:
Ej, weź nie dodawaj takich upów. Już Cię zaczynałem lubić za tempo prac, i wszystko zepsułeś
Jakiego projektanta wiązki? Ktoś Ci to robił na zamówienie?
Haa działaj i Ty, chyba że kupisz kolejny motor jak Sikor i to gówno najważniejsze pójdzie na drugi plan :P
o tego projektanta chodziło mi bardziej o kostke do modułu , da sie ja wpiąc na odwrót :) wiązke przerabiałem i wpinałem sam , szogun0 pomógł mi określić wszystkie kostki i najważniejsze kable przy kasecie , z resztą radziłem sam
Piona Hege! :)
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2015-09-20, 13:08, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2015-09-20, 13:34
Płonek napisał/a:
Danielloo napisał/a:
Haa działaj i Ty, chyba że kupisz kolejny motor jak Sikor i to gówno najważniejsze pójdzie na drugi plan :P
A to Sikor Ci nie mówił że kupiłem motor
Wy jesteście obaj dobre street racery :D O jego wynalazkach wiem , Twojego widziałem ostatnio na Fb chyba.
Tomek zjebe dostanie jak tylko spotkam :D sie mu passka odbierze za pomysły z mTDi :D i inwestowanie w inne sprawy :D
Działajcie chłopaki jak Was prosze
Samochód: PasekB2vr6, CorradoVr6, AudiV6 Quattro
Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: *RSR*
Wysłany: 2016-05-03, 09:33
NIedźwiedzie sie już dawno pobudziły (na alasce) :) wiec i pora na moje auto :)
Passat Żyjee!!!
Po długiej walce z układem chłodzenia, paliwowym i elektryką , passat zapitala już o własnych siłach i robi to nader miło :)
Układ chłodzenie zmontowałem w oparciu o orginalną chodnice z turbo diesla, najszerszą jaka była w opcji , króćce wodne podeszły od 2.3 v5 b5 i już nic nie haczyło o grodź i maglownice :) jak narazie to zlepek węży różnej maści ale znalazłem juz firme która na bazie tego gówno mam dorobi mi silikon :) chłodnice studza dwa wentylatory tloczace Spal , do podpięcia została pompka wody elektryczna,
Układ paliwowy tez przysporzył problemów, jak sie okazało na listwie miałem 8bar i często zalany silnik i wydech paliwem :) ze o wyskakujacym filtrze z szybkozłączek nie wspomnę :)
Padł wtedy regulator który nie wytrzymał ciśnienia i przepuścił przez membrane benzyne do podciśnienia , a winowajcą był zatkany przelew , po przeluftowaniu całosci i zmianie regulatora, ciśnienie sie ustabilizowało i zniknął czarny dym za autem :D
Efekt zbyt duzego ciśnienia paliwa zobaczcie sami :)
Następnie poprawiłem chyba juz ostatni raz elektryke , bo brakowało mi zasilania do przepływki , auto już gada jak należy ,sterownik bykami nie sadzi , wydech marchewami juz niestety też :D Wymienilem cewke z modułem bo ta nadpalona jednak padla , gówno ciekawe tylko na jeden cylinder brakło iskry, adams nowa cewka to towar z allegro ten po 300pln ma tylko jedną naklejke z hasłem " MILE", działa bez zarzutów
Mase pracy jeszcze przy tym , składam srodek , zamówiłem listwy drzwiowe i hokejki pod lampy ,do zmiany mam jeszcze olej i popyhacze w głowicy bo nie chcą sie uspokoić , ale i olej w misce już ponad 3 lata leżał.
Ale atakuje ostro temat i pewnie spotkamy sie w Dynowie :)
Ostatnio zmieniony przez Danielloo 2016-05-03, 09:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum