Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-15, 00:33
Artur, na turbinie ASV ? Skąd taki pomysł ?
Dokładnie, tak jak napisał goldberg, już widziałem kilka projektów VP na 230+ i właśnie taką granice uważam za bezpieczną dla tego dołu. Fiodor jak i Wódz jest tego dobrym przykładem
gówno do programu to zrobiony jest bardzo delikatnie, niuton nie jest za duży bo chciałem uniknąć jakichkolwiek problemów. Akutalny program jest tak naprawde BEZDYMNY
Jakby coś sie stało z korbami nie dobrego to faktycznie, bede myślał nad dołem PD tylko wtedy już bede wałczył o 300KM+. Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP
Przewody jeszcze w tym tygodniu zostaną zmienione na większe, bo to gówno jest w zestawie jest zdecydowanie za małe
Dokładnie tak. Objechał mnie gdy miałem 195/402, potem chwile rozmawialiśmy i mówił że tez się próbowaliście i był w baaardzo dużym szoku gówno do osiągów Audi
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-16, 03:13
Michał_1977 napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Aktualnie auto ma 231KM i 430Nm.
Nadal na pompie wtryskowej 10mm?
Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)
majcher96 napisał/a:
Może uda sie przebić aktualny rekord Polski w najmocniejszym VP
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm. [/quote]
Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu
Samochód: Seat 1M2/Saab 9-3 II FL
Silnik: TDI VP37/ 2.0t
Imię: Konrad Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 357 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2016-06-16, 08:22
majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.
Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu
Samochód: Golf MK2 i Audi A4
Silnik: 1,9TDI (ARL) i 1,8T (AEB)
Imię: Michał Pomógł: 43 razy Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 1635 Skąd: Leżajsk RLE
Wysłany: 2016-06-16, 14:10
majcher96 napisał/a:
Sugeruje jeszcze raz przeczytać mój przedostatni post :)
A ja sugeruję,że jak już coś piszesz,to pisz w całości. Napisałeś 1/3 numeru,a ja pewnie jestem wróżka i mam wiedzieć gówno to za pompa,tak? Zlituj się...
majcher96 napisał/a:
zmieniony został wałek rozrządu na 38E oraz pompa na 107J
Samochód: Seat Leon
Silnik: ASV
Imię: Dawid
Wiek: 27 Dołączył: 14 Mar 2016 Posty: 39 Skąd: Leżajsk / Rzeszów
Wysłany: 2016-06-16, 19:43
kornat napisał/a:
majcher96 napisał/a:
Musiałbyś się baaaardzo mocno napocić,żeby przeskoczyć chociażby Golfa mk1 z Lęborka z AFN i gtb2260vklr, 12mm ma 327,9KM i 633,9Nm.
Nie słyszałem o tym. Myślałem że jednak aktualny rekord ustalony jest przez Tune Up w Golfie IV 308 KM / 568Nm
W każdym bądź razie, narazie nie planuje zmieniać dołu
Samochód: VW Bora
Silnik: 1.9 TDI
Imię: Bartek Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-21, 00:11
Mega duże doładowanie jak na AL-ki oraz moc 250/520. U mnie przy ~2,1 bara na AL było 258/500. Ciekawe jak wyjdzie po przerobieniu. Auto jeździ w Rz czy RLE? Będzie ciekawy projekt.
Koniec OT :)
Ostatnio zmieniony przez goldberg18 2016-06-21, 00:13, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum