Pangia
Samochód: Seat Ibiza III 2005 r.
Silnik: 1.4/75KM
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-08-29, 10:53
Dobry.
Znajdzie się w Rzeszowie lub okolicach jakiś gość z pojęciem o elektryce? Nie otwierają mi się prawe przednie drzwi – ani z kluczyka, ani z pilota, ani z panelu na drzwiach kierowcy, ani klamką od środka (powinny się otworzyć po dwukrotnym pociągnięciu). Wcześniej puszczały, gdy odpalałem silnik, zatrzaskiwałem drzwi i znowu otwierałem z panelu, ale ostatnio już to nie działa i w zeszły weekend zamek w ogóle się nie zamykał (brak oznak życia, jakby już go szlag trafił), po czym nagle ożył i z kolei teraz się w ogóle nie otwiera, chociaż słychać, że się zamyka. Rozmawiałem z paroma znajomymi, obaj stwierdzili, że pewnie moduł komfortu zwariował i dobrze byłoby go wymienić, zwłaszcza że już słyszę, że ten zamek coraz gorzej chodzi i wolałbym sobie nie dokładać kłopotu, bo auto jest mi potrzebne do dojazdów do pracy (komunikacja miejska o 4 rano jeszcze śpi). Przydałby się ktoś z komputerem do VAG-ów, to od razu by mi przeprogramował moduł, żeby mi nie domykał zamków podczas jazdy. Potrzebne jak świni siodło, a jak czasami kogoś wiozę autem, to się dziwi, że mu się drzwi nie otwierają, gdy chce wysiąść.
I tak jeszcze ad vocem: czy jest możliwe, żeby źle założyć żarówkę? Po wymianie lewego mijania świeci mi w niebo, jakby odbłyśnik krzywo odbijał, czyli jakby świeciło pod innym kątem, a nie wydaje mi się, żebym coś tak prostego aż tak spartolił
Panowie, szukam dobrego serwisu dla mojego dizelka ponieważ jest w nim kilka rzeczy które nie dają mi spokoju i nie mogę spać po nocach ;) Poza tym chcę kupić większe wtryski i pompę 11 i szukam kogoś kto by mi to sprawdził w jakiej jest kondycji...
Znalazłem coś takiego -----> Serwis DIESEL Przybyłowicz <-----
Ktoś może korzystał z ich usług??? Ktoś coś powie na Ich temat???
Witam. Szukam sprawdzonego mechanika woj. podkarpackie do ogarnięcia tematu w skodzie octavii 2011r 1.8 tsi - problem znany mianowicie łyka olej i to spoko - 4l na 1000 km . Proszę o sprawdzonych mechaników którzy uporają się z tematem pozdrawiam
Renomowane warsztaty nieautoryzowane stosują jeden, bardzo skuteczny sposób na pozbycie się problemu bez konieczności wymiany tłoków i korbowodów. To operacja przetaczania rowków pierścieni w tłokach i zastosowanie większych pierścieni. Skuteczność tej metody jest potwierdzona, a oszczędności bardzo wymierne. Jedyne elementy, które trzeba wymienić na nowe podczas tej naprawy to pierścienie tłokowe oraz uszczelki. Oznacza to, że koszty naprawy spadają wielokrotnie. Kłopot polega na tym, że nie każdy warsztat obróbkowy podejmuje się modyfikacji tłoków. Wymaga to znacznej precyzji i znajomości sztuk
to o to chodziło?
mzaj [Usunięty]
Wysłany: 2018-02-20, 07:24
Sam aktualnie jeżdżę z autem do autoryzowanego serwisu, niby jest trochę drogo ale jednak mam pewność,że wszystko będzie wykonane w porządku. No i nie ma opóźnień.Jak jestem umówiony na daną godzinę to wiem,ze autem zajmą sie o danej godzinie i nie marnuję na nich czasu To się liczy !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum