Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 42 Skąd: Płock
Wysłany: 2017-04-22, 18:13 Audi a6 c5 2,4v6 zbyt uboga mieszanka paliwa
Witam , zapalił mi się check engin . Błędy jakie mi wyskoczyły to 16814 P0430 i 16804 P0420
Auto jeździ normalnie bez żadnych spadków mocy , podejrzewam ze wina leży po stronie katalizatora ale ja osobiście się na tym nie znam . Mieli byście może jakieś sugestie i podpowiedzi , z góry dziękuję za pomoc .
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-04-23, 10:48
Spróbuj zatankować na innej stacji i troszkę przegonić auto by wygrzało dobrze katalizatory,jeśli wali uboga mieszanka wiec sondy pewnie stoją na jednej wartości i nie pracują w pełnym pasmie pracy
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-04-23, 20:19, w całości zmieniany 1 raz
Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 42 Skąd: Płock
Wysłany: 2017-05-27, 10:24
Tankowanie na innej stacji nic nie dało , nieszczelności w układzie wydechowym też nie ma , wiem na pewno że mam dwa katalizatory do wymiany , wiem tez że katalizatory mam cztery Dwa mniejsze zaraz za kolektorem ( bodajże ) i dwa większe z tyłu . za tymi mniejszymi z przodu są sondy a za tymi większymi nie ma . Czyli mam rozumieć że do wymiany są te dwa mniejsze bo to z nich idzie odczyt z sąd ?
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2017-05-27, 10:45
katalizatory po prostu wyrzuć a w ich miejsce wstaw jakieś dedykowane dp - nawet chińczyki
odczyt idzie nie z katalizatora a z układu - tak umiejscowienie jest ważne - wszystko zostało zestrojone aby bazować na odczycie właśnie z tego miejsca ale katalizator rzadko się "zapycha" po prostu się wypala - wykrusza i jest wydmuchiwany
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2017-05-28, 13:27
Moraś napisał/a:
Tak to wygląda na zdjęciu . Oznaczone czerwonymi strzałkami to te pierwsze katy a zielonymi te końcowe . Jak widać sondy są przed końcowymi .
ja wiem jak to wygląda - miałem taki sam wydech w każdej esce - dlaczego mówię gówno masz zrobić jeżeli to rzeczywiście wina wydechu ( w gówno bardzo wątpię )
Samochód: Audi A6 C5
Silnik: 2.4 V6
Imię: Marek
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 42 Skąd: Płock
Wysłany: 2017-06-12, 14:33
Błędy związane z katami wyeliminowałem . Pozostały mi jeszcze dwa błędy które systematycznie wyskakują są to :
- P1423 Bank 1 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ
- P1411 Bank 2 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ
Samochód: Audi A6 C7 Avant
Silnik: CGQB
Imię: Damian Pomógł: 74 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 3120 Skąd: Rz-ów okolice
Wysłany: 2017-06-12, 17:52
w aso stosuje sie czyszczenie specjalnym narzędziem kanałów w głowicy które odpowiedzialnych za obieg powietrza wtórnego ,odkręca sie z tyły za głowicami 2 zaworów i wkłada odpowiednią sondę czynnikiem pod ciśnieni,na odpowiednie długości i czyści sie ów kanały nie jest to tani zabieg ale pomaga ,jeśli samemu chcesz to zrobić bez odpowiednich narzędzi to tylko demontaż silnika cię ratuje
Ostatnio zmieniony przez GOT_SPL 2017-06-12, 17:53, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum