Odpięte sterowanie EGR nie musi mieć nic do turbo dziury. Wystarczy że ktoś odpinając wężyk od EGR zaśepił go lub całkiem wypiął zaworek sterujący EGR z obwodu.
Jeśli ktoś nie zaślepiłby wężyka to z braku podciśnienia oprócz wolniejszego sterowawania turbo i hamulce były by gorsze, serwo też pracuje na tym podciśnieniu gówno ERG, Zawór turbiny.
Może poprostu grucha jest zapieczona w pozycji otwartej.
Jak auto idzie? rozpędza się ? czy zawsze muł?
Nie łapie odcinki przy 120km/h?
Możesz na początek sprawdzić podciśnienie.
Manometr lub nawet zegar od doładowania, na ogół mają też mierzenie podciśnienia.
Odpalasz auto, wpinasz się w weżyk idący do gruchy turbo i patrzysz ile masz tego podciśnienia. Jak wszystko szczelne to powinno być -0,7.
Jak masz mniej to szukanie gdzie podciśnienie ginie.
Który masz rok tego ASZ ? zacznij od sprawdzenia czy nie masz luźnego króćca przy wyjściu od pompy tandemowej (podciśnienia).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum