Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2006-05-02, 22:30
Hmmm powiem ci tak, masz racje ze jak założysz sobie sportowy to nie bedzie chodził tak jak na benzynie ale ja na twoim miejscu zalozylbym jednak cały tłumik.Zawsze widać ze to cały tłumik i jakos to auto wyglada , a koncówke to zazwyczaj trudno dobrac ze ładnie pasowała.W sumie Alib ma fajnie zrobioną ale tak jak ci mowie często można wioche zrobic koncówka
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2006-05-02, 23:57
i jeszcze jedna sprawa...w dieselku to koncówka jest ciagle czara, brudna czyli brzydka...tak ze nie ma sie gówno porywać na niewiadomo gówno zeby w ropniaku zmienic dzwiek to trzeba cały układ zmienic...i do tego uwazac bo gówno jak gówno ale diesel jest bardzo wrazliwy na podcisnienie na turbinie...robiac zbyt luźny wydech mozna tylko turbine pogrzebac....tak ze ja bym tylko kupił ładną wspawywaną końcówkę...ale nie chromowaną tylko zwykłą i tyle...
Samochód: Golf R20 Pomógł: 122 razy Wiek: 37 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 4548 Skąd: R1
Wysłany: 2006-11-19, 22:22
Tomekk napisał/a:
wygladaja kozacko
Ale tylko w tym aucie
Boroweq [Usunięty]
Wysłany: 2006-11-19, 23:50
U mnie w ibizie jest chyba wymieniony cały tłumik końcowy (fotka poniżej). Końcówka jakoś specjalnie czarna nie jest, ale i auto mi nie dymi. Narazie wszystko wygląda ładnie, chociaż spotkałem się z opiniami, że za bardzo wystaje ze zderzaka. Podoba mi się dźwięk wydobywający się z wydechu podczas odpalania auta. Tak poza tym różnicy nie ma, nic nie buczy, huczy i tak własnie powinno byc
Jeśli myślicie o wymianie tłumika w Dieslu to polecałbym zakupic tłumik przelotowy, nie komorowy. Uwolnienie wydechu w TDI może tylko pomóc, trzeba jednak odpowiednio dobrac średnice rur. Nie może byc ona za duża (spaliny nie będą już uzyskiwały tak dużego pędu), ani za mała (spaliny nie będą mogły efektywnie uchodzic przez wydech). Ja również słyszałem kiedyś opinie jak to wolny wydech zabija turbosprężarki, ale moim zdaniem sa to marginalne przypadki.
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2006-11-20, 00:12
B. to ze z 15 cm powinienes obciac to chyba sie samo rzuca w oczy....
jezeli rozmawiamy o pieniazka w granicy 500 zł to szkoda sobie zawracac glowe - kup sobie koncówke i tyle...
a jak uzbierasz trzy razy tyle mozesz kupic środek + końcówkę dedykowany np. remus czy sebring...ultery ( dedykowane ) miałem z 4 moze nawet 5 i poza wygladem i odrobinke zmienionym dzwiekiem nie dawały nic ( na szczeście nie szkodziły ) natomiast wymiana całego układu ( bez kolektora ) moze dac nawet od 8 - 15 % przyrostu mocy zalezy jakie autko ( oczywiscie mowie o mocy seryjnej )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum