FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech czy koncowka???
Autor Wiadomość
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-02, 20:39   Wydech czy koncowka???

Zamierzam zmienic wyglad mojego golfika z "tylu". Chce po prostu zlikwidowac ta seryjna, zagieta koncowke wydechu wystajaca spod zderzaka :mrgreen:

gówno mi radzicie, zmieniac od razu caly wydech, czy tylko dac koncowke??
przy dieslu na specjalny odglos nie ma gówno liczyc... :-?
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2006-05-02, 22:30   

Hmmm powiem ci tak, masz racje ze jak założysz sobie sportowy to nie bedzie chodził tak jak na benzynie ale ja na twoim miejscu zalozylbym jednak cały tłumik.Zawsze widać ze to cały tłumik i jakos to auto wyglada , a koncówke to zazwyczaj trudno dobrac ze ładnie pasowała.W sumie Alib ma fajnie zrobioną ale tak jak ci mowie często można wioche zrobic koncówka :mrgreen:
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2006-05-02, 23:57   

i jeszcze jedna sprawa...w dieselku to koncówka jest ciagle czara, brudna czyli brzydka...tak ze nie ma sie gówno porywać na niewiadomo gówno :-| zeby w ropniaku zmienic dzwiek to trzeba cały układ zmienic...i do tego uwazac bo gówno jak gówno ale diesel jest bardzo wrazliwy na podcisnienie na turbinie...robiac zbyt luźny wydech mozna tylko turbine pogrzebac....tak ze ja bym tylko kupił ładną wspawywaną końcówkę...ale nie chromowaną tylko zwykłą i tyle...
 
 
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-03, 09:10   

zwykla tzn taka z oksydowana powloka???
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2006-05-03, 21:11   

zgadza sie tylko..wspawywana zadna tam nakładka....
 
 
alib
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-04, 14:47   

o ile wiem to tomek nie ma turbiny!!!
 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2006-05-04, 16:24   

hehe to chyba nie najwazniesze..wszyscy wiemy jak tomusiowi...dymi autko... :mrgreen:
 
 
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-04, 18:37   

bracus napisał/a:
hehe to chyba nie najwazniesze..wszyscy wiemy jak tomusiowi...dymi autko... :mrgreen:


ma dymic :prosze:
 
 
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-19, 20:10   

jak dla mnie to bajerem byloby zalozenie podwojnego wydechu od Audi A4 albo A6...maja srenice z 6 cm, lekko zgiete do dolu, wygladaja kozacko ;-)

a6_02.jpg
Plik ściągnięto 9527 raz(y) 17,25 KB

Ostatnio zmieniony przez Tomekk 2006-11-19, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2006-11-19, 22:22   

Tomekk napisał/a:
wygladaja kozacko


Ale tylko w tym aucie :mrgreen:
 
 
Boroweq
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-19, 23:50   

U mnie w ibizie jest chyba wymieniony cały tłumik końcowy (fotka poniżej). Końcówka jakoś specjalnie czarna nie jest, ale i auto mi nie dymi. Narazie wszystko wygląda ładnie, chociaż spotkałem się z opiniami, że za bardzo wystaje ze zderzaka. Podoba mi się dźwięk wydobywający się z wydechu podczas odpalania auta. Tak poza tym różnicy nie ma, nic nie buczy, huczy i tak własnie powinno byc ;-)
Jeśli myślicie o wymianie tłumika w Dieslu to polecałbym zakupic tłumik przelotowy, nie komorowy. Uwolnienie wydechu w TDI może tylko pomóc, trzeba jednak odpowiednio dobrac średnice rur. Nie może byc ona za duża (spaliny nie będą już uzyskiwały tak dużego pędu), ani za mała (spaliny nie będą mogły efektywnie uchodzic przez wydech). Ja również słyszałem kiedyś opinie jak to wolny wydech zabija turbosprężarki, ale moim zdaniem sa to marginalne przypadki.

 
 
qbass
Władca postów

Samochód: 123
Pomogła: 77 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Mar 2006
Posty: 1401
Skąd: 122
Wysłany: 2006-11-20, 00:12   

B. to ze z 15 cm powinienes obciac to chyba sie samo rzuca w oczy....
jezeli rozmawiamy o pieniazka w granicy 500 zł to szkoda sobie zawracac glowe - kup sobie koncówke i tyle...
a jak uzbierasz trzy razy tyle mozesz kupic środek + końcówkę dedykowany np. remus czy sebring...ultery ( dedykowane ) miałem z 4 moze nawet 5 i poza wygladem i odrobinke zmienionym dzwiekiem nie dawały nic ( na szczeście nie szkodziły ) natomiast wymiana całego układu ( bez kolektora ) moze dac nawet od 8 - 15 % przyrostu mocy zalezy jakie autko ( oczywiscie mowie o mocy seryjnej )
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2006-11-20, 09:35   

Tomekk napisał/a:
gówno mi radzicie, zmieniac od razu caly wydech, czy tylko dac koncowke??
przy dieslu na specjalny odglos nie ma gówno liczyc... :-?


no a mialem sport wydech Ultera w swoim dieslu kiedys i był ładny dzwiek :urban:

bok.jpg
Plik ściągnięto 9497 raz(y) 71,59 KB

Ostatnio zmieniony przez -pawlo111 2006-11-20, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2006-11-20, 10:11   

bracus napisał/a:
B. to ze z 15 cm powinienes obciac to chyba sie samo rzuca w oczy....


No pasuje troche ją schować... ;-)
 
 
Wiecman
Zaawansowany


Samochód: Garbus 1303
Silnik: yyyyy jest
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 347
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-20, 18:00   

ale nie ma to jak dzwiek boxera ....... i nawet nie potrzeba jakis wielkich modyfikacji w wydechu :roll:
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2006-11-20, 19:18   

KoguT napisał/a:
A ja mam oryginalną (od nowości niewymieniany tłumik) końcóweczke nawed ładnie wygląda


To albo masz nieorginalny tłumik ale dokręcana koncówke :mrgreen: Bo mk3 nie wyjeżdżały z fabryki z nakładkami na wydech ;-)
 
 
Tomekk
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-20, 19:30   

lolo napisał/a:
Tomekk napisał/a:
wygladaja kozacko


Ale tylko w tym aucie :mrgreen:


Czemu??R32 ma w standardzie 2 wydechy i wyglada to bosko.Wydech z Touarega wyglada faktycznie mniej ciekawie, jak drugi zbiornik paliwa ;-)
Ostatnio zmieniony przez Tomekk 2006-11-20, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lolo
Uzależniony od postów


Samochód: Golf R20
Pomógł: 122 razy
Wiek: 37
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4548
Skąd: R1
Wysłany: 2006-11-20, 21:51   

Tomekk napisał/a:
Czemu??R32 ma w standardzie 2 wydechy i wyglada to bosko.Wydech z Touarega wyglada faktycznie mniej ciekawie, jak drugi zbiornik paliwa


Tak, oczywiscie w r32 wygląda to świetnie, jednak chodzilo mi o takie swapy do mk3 czy innych modeli :-P

KoguT napisał/a:
widocznie jest tak unikalna że mało kto o niej słyszał...
ale naprawde czysty oryginalik


Ma znaczki Vw? :->
 
 
fox
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-21, 14:17   

Wiecman napisał/a:
ale nie ma to jak dzwiek boxera ....... i nawet nie potrzeba jakis wielkich modyfikacji w wydechu :roll:


I wlasnie to jest to ! Dzwiek boxera ... oni nie jezdzili, to nie wiedza :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14