zaczeło się dzisiaj nie wiem gówno sie dzieje ale jak jechałem i zacząłem dodawać gazu to silnik wyrczał a samochód to jak by po lodzie jechał miałem uczucie jak by koła grzebały. To działo sie tak po 2000 obrotów nie wiem jak by to inaczej opisac. Czy moze byc to wina sprzęgła może sie slizgac?? gówno mozna z tym zrobic ? z góry dzieki
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2006-03-27, 14:15
jak sprzegło to mozna łatwo sprawidzić...stajesz pod lekkie wzniesienie ... 2 bieg i ruszasz jak czujesz ze bierze w porzadku tzn znaczy od 2/3 calego ruchu nogą top jest ok...albo jedziesz tez na wzniesienie.. moze byc niewielkie wsadzasz najwyzszy bieg i gaz do dechy.. jak "ciagnie " jest ok jak nie to sprawa jasna...tyle tylko ze sprzęgło z dnia na dzień nie "pada" chyba ze autko stało chwile..a z innych rzeczy to nie mam doświadczeń z dieslami to nie pomoge
aron [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-27, 14:24
oki dzieki zaraz bede miał wyjazd to sprawdze, a moze to zaczelo sie dziac juz jakis czas temu, tylko ze ja malo jezdze na dluzsze trasy i moze nie wyczulem tego ale nie daje mi to spokoju słyszalem ze nówka sprzęgło to koszt około 600zl
Samochód: 123 Pomogła: 77 razy Wiek: 39 Dołączyła: 21 Mar 2006 Posty: 1401 Skąd: 122
Wysłany: 2006-03-27, 14:44
słuchaj ja tam nie wiem .. sprzegło oznacza dla mnie tarcze , napinacz i łożysko .. ja w focusie wymieniałem 2 razy.. i razem z robocizną raz 1240 zł...drugi raz ( do wymiany poszło jeszcze koło zamachowe - ale wymieniłem na lżejsze HBM bo 300 zł a oryginał 250 ).. to zapłaciłem 1620 zł..tak ze nie chce Cie straszyć...oby nie sprzegło..
Samochód: Audi A4 B6
Silnik: diesel
Imię: Mirek Pomógł: 12 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 201 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-03-27, 17:35
Nie straszcie
Cytat:
aron
W mk2 kompletne sprzegło to kosz ok 450 zl i to niemiecki SASH a krajowe jeszcze tansze!! chyba ze do MK III by duzo droższe bylo
aron [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-27, 18:29
prawdopodobnie dostał sie olej na tarcze sprzęgłową i dla tego mi slizga a na biegu wstecznym ciągnie dobrze.A i jeszcze jedno próbowałem go odpowietrzyc i cały czas gdzies sie dostaje powietrze przepuszczam ze moze być to wysprzęglik lud jakas gómeczka gówno wy na to
Tomekk [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-27, 18:37
gdy wymienialem sprzeglo (sama tarcze) w moim poprzednim mk2 1.3, to zaplacilem za tarcze 100 zl (tarcza LUK) plus 70 zl robocizny...wiec nie mysle, abys musial tez nie wiadomo ile zaplacic jakby gówno...
aron [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-27, 21:23
a jezeli okarze sie ze faktycznie olej dostał sie na tarcze to jak wymienie tylko tarcze to bedzie wszystko gralo i jezdziło czy musze juz wymieniac wszystko docisk itd... i zastanawia mnie to dla czego ciągle dostaje sie powietrze do układu
Pozdrawiam
tomash [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-30, 15:26
DjTomekk napisał/a:
gdy wymienialem sprzeglo (sama tarcze) w moim poprzednim mk2 1.3, to zaplacilem za tarcze 100 zl (tarcza LUK) plus 70 zl robocizny...wiec nie mysle, abys musial tez nie wiadomo ile zaplacic jakby gówno...
w mk2 1,3 wymieniałem tarcze za 120zł też LUK kupowany w sziku łożysko (chyba)ok80zł Coram (?) juz nie pamiętam dokładnie
robocizna 0zł bo zmieniłem sam
więc do mk3 tarcza docisk łożysko myśle że w 500-600zł sie powineneś zmieścić
a jak docisk będzie ok to możesz IMHO zmienić samą tarcze
Nerio_21 [Usunięty]
Wysłany: 2006-04-03, 22:13
Anonymous napisał/a:
Moje mk3 TDI 90km, jak miał podobne objawy okazało sie ze miał strzelona chlodnice od intercoolera i poszla do wymiany na nowa. Uzywak to chyba jakies 450-600 zl nowy to 1200. Mozesz sprawdzic czy nie masz dziory w chłodnicy. To tylko sugestia.
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum