FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
[Mk2] Kopci
Autor Wiadomość
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-28, 17:59   [Mk2] Kopci

No i po wymianie przewodów paliwowych pod maską i filtra. Mam nadzieje ze pomoże na jego duszenie się czasami. Ale zauważyłem coś bo stałem zadem do śmietnika:
Na wolnych obrotach jest ok jak troszkę przygazuje też ok ale jak dam mu więcej gazu to przy schodzeniu z obrotów zakopci. gówno to może być, podejrzewam na moje niewprawne oko coś ze składem mieszanki, ale to takie spostrzeżenie laika mechanicznego? A może to normalne w gaźnikowcach, choć nie wydaje mi się bo zostawił dość ładną plamę na ścianie :->
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-02-28, 22:45   

wygarnoł sobie smieci z rury.
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-28, 22:52   

tylko to troszkę wyglądało jakby rzygał niedopaloną wachą albo czymś. :-/
 
 
keniu
Średniozaawansowany

Samochód: a4
Silnik: 1.8T
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 115
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-02-28, 23:15   

gówno to jest wacha ?
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-02-28, 23:21   

keniu napisał/a:
wacha
benzynka
 
 
 
keniu
Średniozaawansowany

Samochód: a4
Silnik: 1.8T
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 115
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2008-02-28, 23:27   

ok teraz rozumiem bo ja na gazie jeżdże :-P albo dizlem w pracy . A mi golf tez kopci jak mu przybazuje i to pewnie wina pierścieni
 
 
 
-pawlo111
Władca postów

Samochód: Seat Ibiza Cupra i Skoda Superb
Silnik: 2.0 16V ABF i 1.9 AWX,
Imię: Paweł
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 1490
Skąd: Kolbuszowa RKL
Wysłany: 2008-02-28, 23:50   

wacha czyli to na czym jezdzimy. Benzynka, ropka :->

a gówno do pierscieni to nie koniecznie.

A gówno olej Ci bierze?
 
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-29, 00:01   

No qrka ciężko mi stwierdzić wymieniałem olej 7.02.2008. może przy następnej wymianie zobaczę czy coś ubyło bo z bagnetu to nie widać. :-| Ale ciekawe jest to że to się działo na spadku z obrotów. Nic na razie mam inne mam do zrobienia hamulce na głowie, a potem zmotam coś w silniku.
 
 
adikJarosław
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-29, 13:10   

kleryk, a nie strzeli Ci w rurę czasami?
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-29, 16:04   

właśnie ze nie i tu jest motyw :-/ . Ciul będę się martwił przy przeglądzie :-D , bo to kopcenie jest sporadyczne ale jest. Na razie od wczoraj jakoś chodzi (odpukać).
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-02-29, 16:11   

na siwo kopci czy niebieskawo ? Na moje skromne aczkolwiek omylne ucho to objawy nieco zużytych uszczelniaczy zaworowych, tudzież może też zebrać gdzieś troche oleju i czasem zarzuci na tłoka górą. Pojeździsz - powiesz czy oleju ubywa. Jeżeli nie, to to gówno wyżej napisałem można uznać za wyeliminowane.
Z drugiej strony: jak czuć od spalin? wachą czy nie czuć, albo przepalonym olejem ?
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-29, 16:13   

bardziej wachą na mój kinol choć muszę to jeszcze sprawdzić dokładnie ale jak przygazowałem mu Dobrze to właśnie zupką zaśmierdziało :-)
 
 
Płonek
Uzależniony od postów


Samochód: MK1| E39 | Berlingo
Silnik: ?? | 4.4 | 1.9D
Imię: Paweł
Pomógł: 112 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 2599
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-02-29, 16:20   

RF jest na mechanicznym jednopunkcie? tzn masz tam taką kopułkę z rozdzielaczem od której idą przewody? Może tam trzeba mu benzyny ukrucić, bo wydaje sie że ma skolkogodno i nie jest w stanie przepalić, to rzuca w rurę.
Insza inszość to jego wyregulowanie możliwie jak najlepiej tak jak jest teraz. Może uda to się zniwelować bez ingerencji w kopułkę.
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-29, 16:23   

RF gaźnikowiec pierburg 2e2
 
 
CLiN
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-29, 18:43   

mój też lubiał sobie zakopcić i nie wiem dlaczego. Po wymianie przewodów wysokiego napięcia - przestał.
Może warto spróbować ;-)
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-02-29, 22:50   

Wiesz ze też się nad tym zastanawiam, ponieważ jak odpalę rano to włącza się ssanie ale trochę za krótko i później dostaje właśnie takiej nierównej pracy(świece wymienione) wtedy mu sam troszkę gazuje przez chwile (i nawet na wyższych obrotach nie chodzi równo) i po chwili jak już chodzi fajnie i zastanawiam się nad tym kablami.
 
 
CLiN
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-29, 23:50   

kleryk, miałem dokładnie to samo, wymieniłem przewody wysokiego i hula :)
 
 
kleryk
Uzależniony od postów

Samochód: S-Max
Imię: Piotr
Pomógł: 49 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 3771
Skąd: Mielec
Wysłany: 2008-03-01, 09:02   

No zobaczę dam znać po wymianie czy pomogło, dzieki za wskazówki :-)

[ Dodano: 2008-03-16, 18:58 ]
No i wymieniłem przewody czyścili mi gaźnik wyregulowali i fajnie chodził dzień, i dzisiaj znów jak wróciłem z Rzeszowa spadały mu obroty i już nie wiem gówno się dzieje czy coś się zapycha czy może kopułka albo palec bo jeszcze nie wymieniłem. Jak mu przy gazować zdrowo to nawet pochodzi trochę i na wyższych też bo na trasie idzie tylko jakby więcej palił ale po jakimś czasie znów wolnych zero i nawet na minimalnym gazie strasznie ciulowo pyrka. Myślałem że to do wilgoci ale dzisiaj przecież aż tak nie padało chyba ze gdzieś sie woda dostaje w jakieś czułe miejsce. Ręce opadają. :-|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

| Wsparcie techniczne NS update TEAM.

Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 9